| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 11/2/13 האינדיקציה ל 220 קוימהאחרי שקוימה האינדיקציה ל 1220 נותרו השליליות הסטופ 340 בפוט 1200 עדיין לא נישברבגלל האינדיקציות השליליות שיש לי הן ברמה היומית והן בתוך יומית אני ניזהר מהלונגאבל חייב לומר המצב האידאלי הוא להחזיק... יראה, 11/2/13 הספוט מתנהל חיובי ופתח חיובי מהבוקרהבנקים פתחו חיוביהמשמעות ברמה התוך יומית היא כבדהו וחשדהווכל עוד לא בוצע מעבר לשלילי ועד 1216/7 זה כבדהו וחשדהורק פריצת 1220 שווה לונג אני בספק אם המדד יחצה את... יראה, 11/2/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 11.2.20131. יש ל S&P עוד מה לתת ועד 1550 להערכתי ...בערך קצת מעל 2%2. הדאקס מצד שני עושה רושם של שאיפה חזרה מעלה וכל עוד הוא מעל 7500 אז הואבמצב סביר3. השבוע יפורסמו לא מעט נתוני... יראה, 10/2/13 המדד מגלה חולשהשתי נקודות יצטרך המדד להשיג גם אם יטפס ל 12241210ו 1182בשלב זה ההצעה שלי היא לפוט 1200 עם סטופ 370מחר אני שוב אתן טרייד על אותו סטרייקעד שיוכח לי שהמדד רוצה לפרוץ קדימהלכן בשלב זה לוקחים פוט 1200... יראה, 10/2/13 דעתילא חייבים לסחור לונג את השוק מהנקודה בה המדד הופיע הבוקרלדעתי לנתאזר בסלנות ולתת לתמונה להתבהרנכון לעכשיו אני מעריך שתנודה חריפה אם תגיע תבוא רק בכיוון מטה ולזה אני ממתיןלכן אני אישית מהבוקר לא נוגע... יראה, 10/2/13 פתיחה כפי סקירת הבוקרלאור הפתיחה במדד הבנקיםמי שמחזיק קולים היתי מציע יציאה בשלב זה... יראה, 10/2/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 10.2.20131. ה S&P נושק ל 1520 שזה היעד השני שנתתי לו...הראשון היה 1500 ...השני 1520 השלישי והאחרון שיש לי בשבילו זה 1540/50 משם אני מעריך שצריך לצאת מהלך מתקן2. נתוני המקרו תמכו... יראה, 7/2/13 מה שקורה בסגירהפועל לפי ההערכה שלי בינתיים אחד לאחדההנחה שלי היא שבשוקת שהצעתי שני הצדדים ישלמושבת... יראה, 7/2/13 יש אינדיקציה שלילית ל 205זה מינורי תתעלמו מהאינדיקציות כרגע כי זו שעה בעיתיתהשוקת שהצעתי ניראית לי מתאמיה מאוד למצב... יראה, 7/2/13 עוד כמה דקות נתוני מקרו ונאום של דארג'י... יראה, 7/2/13 אני יוצא להפסקה... יראה, 7/2/13 נכון לעכשיואני לא מאמין בירידה היום...או ירידה חריפהאני כן חושב שהמדד צריך לעלות קצת לפני שירדכמה זה לעלות ?לפםחות 1214 ( גם על 1220 אני חושב אבל לא גרידי )ואני לא מדבר בהכרח היום...בכלל לא מחייב ....זה יכול... יראה, 7/2/13 יש מצב שמתבשלת פריצה קדימהיש מצב לפריצה קדימה בגלוםבינתיים הזרימה מתבצעת כפי סקירת הבוקרסטופ לקול 1210 הוא 1020 כרגע אין אינדיקציה חיובית ולכן יש בזה... יראה, 7/2/13 עידכון לאחר פתיחההפתיחה במדד היא על 1207 כפי שהערכתי בסקירהלפי ההערכה הזו אמורה להימשך זרימה מעלה בתוך יומיירידות מתחת 1200 עוד יגיעו אבל בספק להיוםאם תתקבל אינדיקציה אחרת אעדכןכרגע בנמסגרת מהלך מתקן תוך יומי המדד... יראה, 7/2/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 7.2.20131. טבע תדווח היום דוחותיה וכמובן תהיה לה השפעה על מדד המעו"ף2. לא ברור מה יהיה היקף יצוא הגז מ "לויתן" ...כי לא ברור מה רוצה הממשלה ...על רקע זהמתגלות עכשיו... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |