TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/2/13
בוקר יום שני 11.2.2013

1. יש ל S&P עוד מה לתת ועד 1550 להערכתי ...בערך קצת מעל 2%

2. הדאקס מצד שני עושה רושם של שאיפה חזרה מעלה וכל עוד הוא מעל 7500 אז הוא
במצב סביר

3. השבוע יפורסמו לא מעט נתוני מקרו + שני נאומים
נתוני המקרו יתחילו ברצף החל ממחר ועד יום שישי הן באירופה והן בארה"ב
הנאומים הם של דארגי + אובאמה

4. אצלנו ראשית יש דוחות של סקטור הטכנולוגיה
הדוח המרכזי הוא של נייס ביום רביעי שהשפעתה על מדד המעו"ף נימצאת בסימן עליה

5. אצלנו המצב מורכב...בלי הבנקים לא ייוצר כאן ראלי מהותי גם אם כיל וחברה לישראל
יטפס...מדד המעו"ף נע בין 1180 ועד 1224 כאשר מעל 1228 זה ראלי מתון עד 1248
יש לנו הרכבת ממשלה על הראש
יש לנו מצב ביטחוני לא ברור
ושורה תחתונה קצת חוסר וודאות שזה לא דבר שהשוק אוהב
התוצאה היא דשדוש

מדד המעו"ף פתח אתמול על 1218 בהשפעת המניות הדואליות והבנקים
אבל סגר חלש על 1212 בהשפעת הבנקים שסגרו שלילי כאחוז
ובהשפעת סקטור הגז
סה"כ הסגירה במדד היתה סגירה חיובית של 0.15% אבל פסימית קלה
תרומת המניות הדואליות הסתכמה ב 0.37%
כיל + חברה לישראל + בזק תרמו עוד 0.235 לערך
מנגד מניות הבנקים הכבידו בשיעור של 0.3%
סקטור הגז השפיע לשלילה בעוד כ 0.18%

לסיכום:
מדד המעו"ף נימצא במצב מורכב מעין סוג של משיכת חבל
מצד אחד העולם מושך מעלה...וצפוי עוד למשוך מעלה
מצד שני כאן קשה להתרומם בלי מניות הבנקים
עדיין הכל פתוח וככל שהמדד ידשדש יותר ימים בין 1224 ל 1220 אז הסבירות כלפי מעלה עולה...גם ירידה ל 1180 או מעט מתחת יכולה להשתנות מהר מאוד לחיוב עד סוף החודש
שינוי כזה כבר יוביל להערכתי לראלי
בקיתור - לשמור על ראש פתוח ולמרות ההערכה שהמדד ירד ל 1180 להיות ערוכים גם להפתעה חיובית
בכל מקרה דוחות נייס ביום רביעי צריך להיזהר מהם לשני הכיוונים

מדד 75 אני מעריך שימשיך בשאיפה שלו לכיוון 780 למרות הסגירה השלילית שלו אתמול

הבוקר האריבטראז עדיין חיובי ולא כולו ניסגר אתמול
חוזה S&P ניסחר על קו האפס בנטייה חיובית קלה
למחרות הסגירה הפסימית אתמול במדד המעו"ף היא לא משליכה ישירות על היום
אני מעריך שהמסחר יתנהל מעורב היום
מדד המעו"ף לא מורכב רק ממניות הבנקים אבל הטון שלהם הוא משמעותי כשהוא מקבל סנטימנט וקשה לאזן אותו
עם המניות הדואליות לא ניתן לשחק
לכן המניות העדיפות לניווט הן בזק + כיל וחברה לישראל וסקטור הגז

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1216/7 עד 1210
ירידה מ 1210 תוביל ל 1204 טעד 1200
פריצת 1220 תוביל ל 1224 וזה אולי נישמע הזוי כי לא קרה אתמול
אבל כפי שאמרתי לשמור על ראש פתוח כי אין תמיכה לירידות מצד חו"ל כרגע
במידה והמדד פורץ את 1224 אז אני מעריך שהוא ילך ל 1248 ועד 1255
פריצת הטווח הזה היא כבר בגדר ראלי עוצמתי למרות שיש לחצות גם את 1274
בינתיים עיקר המשקל בהערכה נוטה מטה לכיוון 1180 עד שיוכח לי אחרת
וכמובן שרמת המפתח היא 1204 עד 1200

אני שוב מדגיש - למרות ההערכה השלילית שנתתי עדיף לא לצאת שורט בסיום המסחר לא אתמול ולא היום ולא מחר ובטח לא לפני דוחות נייס ... ואם יוצאים אז מינורית או להחזיק במקביל את קול 1240 כנגד פוט 1200 או 1190
מעבר לזה אין תמיכה בשורט מהעולם כך שהמצב בעייתי בלשון המעטה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il