| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 18/4/13 קול 1220 לטווח קצר בלבדסטופ... יראה, 18/4/13 יש אינדיקציה שלילית בגלוםהמשמעות היא לא לגעת בקוליםמי שיצא בסטופ אני מקווה לבצע חבירה חוזרת לפוט... יראה, 18/4/13 יש אינדיקציה שלילית כרגע רק בספוטלא בגלום וזה לא מספיק חזקיחד עם זאת החוזים ירוקים כבר 0.3% ומדד המעו"ף עדיין משדר חולשהתכלס ראינו בנמוך היומי קרוב ל 1208כרגע האינדיקציה החיובית היא קרוב ל 1213 בגלוםשם באיזור ההוא ניבחן... יראה, 18/4/13 1212 עד 1214 בגלוםסה"כ שתי נקודות זה הטווחהמדד בונה מהלך ל 1208 או 1216בשלב הזה מי שנימצא בחשיפה לפוט 1220 שיקח במקביל את קול 1220במידה ותהיה ירידה ל 1212 אז לשחרר את... יראה, 18/4/13 שבירת 1212 תוביל ל 1210 עד 1208אנחנו על הנמוך היומי כרגעיעד לפוט 1220 נותר 1420 עד 1480במידה ותמשיך השליליות אני אעדכן לו יעד בינתיים זה איזור היעד לפוט... יראה, 18/4/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 18.4.20131. הדאקס איבד אתמול 2.33% וסגר על 7503 ...כשדיברתי על תיקון עומק אז זו פחות אויותר הרמה הראשונה של תיקון העומק...כלומר הדאקס בין 7400 ל 7500 יכול להתהפךבמידה ולא יתהפך וירד מ... יראה, 17/4/13 המדד מבצע כרגע מהלך עולה מתקןשרמת האמינות שלו מאוד נמוכה... יראה, 17/4/13 אני יוצא להפסקה... יראה, 17/4/13 מי שנימצא על אוכף כרגע כפי שהצעתישינמיך את הסטופ בכל צד ל 840 כנגד ניעור... יראה, 17/4/13 המדד בונה תנודה חדה תוך יומיתזה מצב מעניין לשוקת תוך יומית או אפילו אוכף תוך יומי עם סטופ לכל צדאם הולכים על קול 1220 מול פוט 1220אני מעריך סטופ 870 בכל... יראה, 17/4/13 המדד יורד על הבוקר מעבר למה שציפיתי שירדהמדד קרוב כרגע ל 1224עצם הירידה הזו כבר מחשידהאבל נכון לעכשיו אני ממתין לראות אם יתבצע מהלך מתקןהאינדיקציות מבחינתי הן חיוביות כרגע ולכן אני ניזהר עם כניסה לשורטבכל אופן הסטופ לפוט 1220 עומד כרגע על... יראה, 17/4/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 17.4.2013שני ימי מסחר בוול סטריט היו במהלך יום העצמאות ויום הזיכרון בשני הימים האלה ירד S&P כאחוז אחד במצטבריום שני בערב ירד ה S&P כ 2.3% כאשר מרבית הירידה הזו שייכת לאירוע... יראה, 14/4/13 אני לא מצפה לתנועה מהותית היום לחיוב או לשלילהלאחר מכן מגיעים ימים רביעי חמישי ואז ניכנסים לשבוע הפקיעהאני מדגיש שגם אם המדד ילך לסייקל יורד לכיוון 1200 עד 1180 הוא יחזור לעשות ראלי ראלי מבחינתי זה פריצה של 1250 לכיוון 1300נכון להיום אני מאמין... יראה, 14/4/13 עידכוןהמדד פותח בדישדוש והוא עדיין מדשדשהסגירה היום לחלוטין פתוחה עם נטיה קלה לסגירה חיוביתמדד הבנקים הוא המפתח והוא ניראה כרגע פתוח בסגירה שלו אבל עם נטיה לסגור אופטימי חיובי מעל 11601230 היא נקודת המפתח... יראה, 14/4/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 14.4.20131. ה S&P לא ביצע תנועה משמעותית בסופ"ש אבל הוא יחתור לדעתי ל 1600 ושם יבחן מצב לסייקל מתקן...באופן כללי קצת קשה לומר זאת אבל אני חושד שהיעד הכללי ל S&P הוא 1800... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |