| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 18/4/13 בוקר יום חמישי 18.4.20131. הדאקס איבד אתמול 2.33% וסגר על 7503 ...כשדיברתי על תיקון עומק אז זו פחות או יותר הרמה הראשונה של תיקון העומק...כלומר הדאקס בין 7400 ל 7500 יכול להתהפך במידה ולא יתהפך וירד מ 7400 אז הרמה הבאה לתיקון העומק היא 7000 2. ה S&P איבד 1.43% וסגר על 1552...בעצם ה S&P חזר לאיזור הדישדוש שלו 1540 עד 1580 לערך...כלומר עדיין אין כאן כניסה לתיקון עומק 3. הנסדאק איבד 1.8% וסגר על 3200 כאשר גם אצלו הוא חזר בעצם לטווח הדישדוש 3200 עד 3270 4. ה VIX זינק אתמול שוב כ 19% ובסייקל הנוכחי הוא עשוי להשמיך עוד רצת ולהשיג את ה 20 ...אני גם חושב שהוא יחזור חזרה לרמות השפל השנתיות 5. הסיבה לירידה אתמול היא איננה נקודתית אלא מכלול של סיבות הדאקס נילחץ מנתונים לא טובים מבריטניה וול סטריט נילחצה מאפל ומפיספוסים פה ושם בעונת הדוחות שנימצאת בעיצומה הורדת תחזית הצמיחה העולמית אתמול על ידי ה-IMF תרמה גם היא לסנטימנט השלילי 6. למרות הסנטימנט השלילי ...לדעתי הנסדאק יחזור לרמות השיא שלו 1300 וכנ"ל ה S&P...גם אם בטווח הקצר המימוש יימשך מדד המעו"ף איבד אתמול כ 0.95% וסגר כל 1218.55 כשהוא בעצם יורד מ 1220 מחזור המסחר לא היה חריג סה"כ הסנטימנט כרגע הוא שלילי ולגבי הרמות נפרט בהמשך רוב מכריע של מניות המדד תרמו לשלילה יוצאות מן הכלל היו בעיקר כיל וח"ל + בזק + אסם ושטראוס כשהשתיים האחרונות זניחות כיל + ח"ל תרמו לחיוב בשיעור של 0.21% בזק תרמה עוד 0.12% מנגד... המניות הדואליות הכבידו בשיעור של 0.54% מניות הבנקים הכבידו בשיעור של 0.57% סקטור הגז הוסיף לשליליות הכללית עוד 0.1% לסיכום: מדד המעו"ף בעיצומו של ססיקל יורד גם אם יבצע מהלכים מתקנים תוך יומיים או יומיים אני מעריך שהוא ירד לאיזור 1210 ומשם ל 1200 ול 1180 מצד שני כמו שאני חוזר ואומר לדעתי מניות הבנקים יסחפו כלפי מעלה מהלך עולה מחודש וטאני מקווה שהוא יהיה ראלי מדד הבנקים בסיכום יומיים יום ראשון ואתמול איבד 2.7% וסגר על 1122 בעצם מרגע שהוא כשל בחציית 1160 התחילה הנזילה שלו כלפי מטה עד 1122 הרמה המשמעותית הראשונה מלמטה נימצאת ב 1100 טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1128 עד 1113 אני מעריך שהירידה במדד לא תיעצר לפני השגת 1100 כאשר 1113 היא רמת ביניים במידה ו 1100 לא תעצור את המדד אז הוא ילך ל 1050 הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של 0.2% חוזה S&P נימצא כרגע על קו האפס בנטיה שלילית קלה הדאקס לאור הסיומת של אתמול צפוי להיות מעורב עד שלילי נתוני המקרו להיום זה בעיקר תביעות האבטלה ויותר מאוחר מדד הייצור של פילדלפיה זה שבוע יחסית דלילי בנתוני מקרו והדוחות ישפיעו יותר מכל נתון טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1210 עד 1220 גם אם המדד יפתח חיובי ויתקן עד 1224 הוא יחזור להיות שלילי...פתיחה חיובית היום היא בסיכוי קלוש מלמטה יטש בעיקר את האינטרוואל 1208 עד 1210 שזה איזור שאולי יוצא תיקון אני יותר חושב ברמת המגמה על אינטרוואל 1200 עד 1202 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |