| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 22/4/13 הפתיחה על 1208/9מהנקודה הזו אני חושש מהיחלשות מסויימת ביחס לפתיחה אפילו עד קו האפסהפוטנציאל להיום הוא עד 1214 1216אבל אני בספק אם הוא פוטנציאל שימומש... יראה, 22/4/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 22.4.2013 שבוע הפקיעה 1. ראשית יש לקרא שוב מה רשמתי אתמול בסקירה לגבי מדדי וול סטריטבסיכום כללי של הדברים:מדדי וול סטריט יחזרו לשיאםהשאלה שנותרה פתוחה היא אם הם יבצעו קודם מימוש עמוק... יראה, 21/4/13 הסגירה במדד היא פרווה לחלוטיןסגירה כזו מזמינה למחר יום חיובי עד מעורבלדעתי להישאר שני צדדים עדייןטווח עליון במדד הוא 1214 עד 1216 כרגעיעד מדד כללי הוא 1180... יראה, 21/4/13 המדד לא סיים עדייןכלומר הוא ימשיך ל 1207ההערכה שלי העינה עומדת שכל עליה כרגע היא לצורך ירידהמבחינתי היום הזה אמור להסתיים חיובייש להישאר שני צדדים עדיין גם אני שני צדדים ומקווה לפי התסריט שלי להודיע מתי אני משחרר... יראה, 21/4/13 יעד תיאורטי אפשרי להיוםהוא מדד 1204 עד 1207זה לא אורמ כלום לימים הבאים יעד כללי למדד נותר... יראה, 21/4/13 עידכוןלמרות ההערכה הכללית שלי מי שמחזיק פוט 1200 שיגן על ערכו כרגע דרך קול 1200 או 1210עד יום הפקיעה יש עוד ארבעה ימים וצפויה תנודתיותכרגע יש לי אינדיקציה שלילית ל 1194/5אבל האחריות אומרת לי שצריך הגנה... יראה, 21/4/13 כל עליה לצורך המשך ירידהלא משנה בכלל כל התזיזיות בתיקונים כלפי מעלהלדעתי המדד לא ראה... יראה, 21/4/13 כמו שאני מעביר במסר במיילים ובסקירותאני מאמין במדד 1180מי שיקח פוט 1200 או נמוך ממנו וימתין שתבא התזוזה יכול מבחינתי זה היעד ואם הוא לא יבוא השבוע הוא יבוא במאיאני מאמין שהוא יבא השבוע והכי הרבה מגלגלים... יראה, 21/4/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 21.4.2013מדדי חו"לבסיכום סופ"ש חמישי שישי : הוסיף ה S&P כ 0.21% ונינעל על 1555 כאשר 1540 נישמרת במהלך כל הראלי הזה היו לנו כבר שני מימושים מהסוג הזהכלומר מיני מימוש... יראה, 18/4/13 עידכון לאחר סגירההיעד המוערך לפוט 1200 הוא מחיר 2000 או קרובזה באופן כללילגבי מה שקרה בסגירה הפער בין הגלום לספוט הוא 10 נקודות - וזה המון !!!מה שזה אומר שיתכן מצב שיום ראשון תהיה פתיחה שלילית במדד והפוטים יהיו... יראה, 18/4/13 היעד בפוט 1200 הגיעוכמו שזה ניראה זה לא הסוף והיתי אפילו נוקב בקרוב למחיר 1000רק בגלל שבוע הפקיעה אני נימנע מלהיות נחרץלגבי המדד...המדד פוגש את הנמוך היומי של סקירת הבוקר שרשמתיכמו שזה ניראה כרגע זו בהחלט לא תחנה... יראה, 18/4/13 יעד מסתמן לפוט 1200 הוא קרוב למחיר 700אני חושש רק משבוע... יראה, 18/4/13 המדד נוזל כרגע בחריפות עד 1208והיד עוד נטויהלדעתי להחזיק את פוט 1200 או 1210כאשר היעד למדד הוא 1202אני בספק אם זה יקרה... יראה, 18/4/13 לא להחזיק שורט חשוף !!עד לסיום המסחר יכול לתעתע ולסגור אופטימייש אינדיקציה חיובית בספוט ושלילית בגלוםלכן אני חצוי בענייןאפשר גם גדר כאשר אני אחווה דיעה לגבי יום ראשוןלזכור שזה יום חמישי ותהיה שחיקה מסויימת לקראת הסגירה... יראה, 18/4/13 לעת עתה ניבלם ניסיון הלונג... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |