TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 22/4/13
בוקר יום שני 22.4.2013 שבוע הפקיעה

1. ראשית יש לקרא שוב מה רשמתי אתמול בסקירה לגבי מדדי וול סטריט
בסיכום כללי של הדברים:
מדדי וול סטריט יחזרו לשיאם
השאלה שנותרה פתוחה היא אם הם יבצעו קודם מימוש עמוק יותר בטווח הקצר
התמונה כרגע מבחינת המדדים ובפרט ה S7P היא שלכאורה חוזרים לשיא

2. עונת הדוחות ממשיכה לצבור תאוצה כאשר במוקד נימצאת אפל (AAPL)
לאחר הדיווח של מיקרוסופוט וגוגל הגיע תורה של אפל שעל הנייר נימצאת בדישדוש יורד
היא תדווח ביום שלישי לאחר סיום המסחר
במקביל אליה יצאו דוחות רבים נוספים של חברות אחרות
אין השבוע הרבה נתוני מקרו
היום ומחר יפורסמו מכירות הבתים חדשים ולא חדשים
ביום רביעי הזמנות מוצרים ברי קיימא כאשר במקביל יפורסם סקר על מצב העסקים
באירופה
יום חמישי זה כבר דורשי האבטלה השבועיים
יום שישי אולי הנתון החשוב מכולם - התמ"ג
אם לא יהיה שינוי מהותי מהצפי באחד הנתונים אז סביר שעונת הדוחות היא שתקבע
את הכיוון הכללי לטווח הקצר

מדד המעו"ף רשם אתמול יום הפכפך כאשר הוא פותח על קו האפס 1203
יורד עד מתחת 1192...עולה חזרה ל 1207 וסוגר על קו האפס 1203
סגירת פרווה שלא מעידה חד משמעית על הכייון להיום
מאחר והסגירה הית מאוזנת אז מן ההכרח שהכוחות המושכים בחוטים גם הם היו מאוזנים
השפעת כלל המניות הדואליות הית זניחה בשיעור שלילי של 0.04%
מניות הבנקים השפיעו לשלילה בשיעור של 0.1%
ההשפעה של סקטור הגז הית אפסית לחלוטין אתמול
כיל + חברה לישראל השפיעו לחיוב בשיעור של 0.1% ובעצם ניטרלו את השפעת הבנקים
סקטור התקשורת תרם תרומה חיובית דלה בשיעור של 0.07%

לסיכום:
הסגירה אתמול לא מעידה הרבה על ההמשך ואנחנו בשבוע פקיעה
מדד המעו"ף יכול בקלות לנסוק ל 1214 ואפילו 1216 וזה עדיין לא מעיד על שינוי מומנטום
ההערכה שלי ש 1180 תושג תקפה כמו שהערכתי ש 1200 תושג
השאלה היא אם זה יגיע עד לפקיעה או לאחריה
השורה התחתונה היא שאני מתקשה לראות את המדד מבצע את המהלך העולה שאני מחכה לו דוקא מנקודת הסיום של אתמול
לדעתי הוא צריך לראות תחתית נוספת

מדד הבנקים ראה בנמוך אתמול 1094 וסגר על 1107
המלחמה על אמת ה 1100 היתה ניכרת לעיין ומרבית היום המדד התייצב מעליה
יחד עם זאת המדד עדיין סגר שלילי חצי אחוז ולא ביצע היפוך מהותי
הסגירה עצמה גם היא פסימית
שורה תחתונה...אני בספק אם 1100 היא רמת תחתית ...אני מתחיל לחשוב במונחים של 1050 אבל עדיף קודם לראות איך יסתיים המאבק על 1100

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1100 עד 1120
אני מעריך יום מעורב במדד הבנקים ואם הוא יפתח חיובי לא יהיה לי הרבה אמון בפתיחה שכזו

מדד 75 ניסגר אתמול בירידה של 0.82% ובסגירה פסימית
זה בניגוד לסגירה במדד המעו"ף פרווה על קן האפס שגם מושפע משיקולי פקיעה
סה"כ כרגע מדד 75 ניסחר מתחת לטווח הדישדוש

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P נע סביב החצי אחוז חיובי כרגע
הדאקס נאבק על רמת ה 7400 ששבירה שלה תוביל אותו ל 7000
גם בדאקס אני מאמין בחזרה מדורגת ל 7800 לפחות
אבל גם בדאקס השאלה היא מה הוא יעשה לפני כן יזלוג ל 7000 או יתרומם
זו נקודה זהה לאותה נקודה עליה הצבעתי לעיל
נכון להיום זה ניראה שיבוצע ניסיון לבקר קרוב לרמות השיא ולא תוחרף ירידה בשלב זה
הזהב שרשם נפילה חדה מאוד וחריגה ניראה שסימן את 1350 דולר לאונקיה כתחתית לעת עתה ...ופעם אחרונה שהזהב ניסחר ברמות האלו היתה לפני כשנתיים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1197/8 עד 1210 ועד 1214
ההנחה שלי כרגע היא שהולכים ליום מעורב קצת שלילי ...קצת חיובי אבל מניח שתהיה סיומת חיובית עד כמה שאפשר להעריך קרוב כל כך ליום הפקיעה
אני מניח שלא יהיהו סערות מיוחדות בוול סטריט עד למחר לפחות כאשר אפל וחברות נוספות ידווחו
אני לא רוצה להעריך את מיקום הפקיעה כי זה ניראה לי מיותר
נכון לאתמול יש כתיבה מסיבית בקולים מ סטרייק 1200 ומעלה
לא היתי סומך על הנתונים האלה ולא על מפת הפוזיציות

 - ההערכה שלי שרמת 1180 תושג תקפה ואני לא יורד ממנה
הבעיה היא כרגע כמו כל בעיה בשבוע פקיעה - הזמן !!
האם נשיג את הרמה הזו השבוע או במאי לכן ציינתי אתמול שבינתיים עדיף לשבת שני צדדים באוכף 1200

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il