| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 6/5/13 יש אינדיקציה חיובית ושלילית כרגעאני מעריך שקודם תתקיים השליליתלהישאר בקול 1220 עד לסטופ 830אם מחיר הקול מגיע ל 960 לפני שהוא מתממש יש לבצע מכירה שלו... יראה, 6/5/13 התנהגות המדד לא יציבהאפשר לראות את זה בתנודות החדות מעלה ומטהאבל נכון לעכשיו אין סיבה לשורט אלא לונג מדשדשאני מאמין היעד 1216 לפחותיעד כזה ועל בסיס סגירה כבר יקפיץ יעד ל 1230האם שווה לקחת את קול 1220 בסטופ 780 ולתת לזה... יראה, 6/5/13 סטופ מעכשיו 820 ברזלסטופ מעכשיו 820 ברזליש אינדיקציה שלילית בספוט הזינוק הזה לא מספיק אמין בתוך יומיאבל לתת צאנס עד לסטופ רק בגלל שאני יודע שצריך לראות 1216 לפחות במדדאני מחפש את הלונג ולא רוצה לפספס... יראה, 6/5/13 אין כרגע אינדיקטור לכיוון התוך יומיאני חייב ללכת על בטוח או ביטחון יחסי על סמך אינדיקציה ממתין ועד שהמדד לא יעלה מעל 1205 או לפחות 1204 אז הוא נותר חשוד להמשכיות... יראה, 6/5/13 שימו לב המדד עבר לשלילירציתי שהוא יטפס עוד קצת כדי לתזמן כניסהבפועל זה לא קרה אבל הוא שלילי בכל אופן ואני אחכה להזדמנות כניסה בין ללונג בין לשורט החל מרגע זהיש לי תקלה במערכת וממתין שהיא תסתדר...לכן אני קצת מוגבל... יראה, 6/5/13 הפתיחה במדד על 1205 לערך כמו שהערכתי שתהיה אתמולאני אחפש את השורט כרגע כל עוד המדד לא עבר עדיין לשליליאני מעריך שהוא יעבור לשלילי ואפילו קל בהמשך על מנת שזה יהיה מהלך משתלם אני מעדיף לראות את המדד מטפס יותר ממה שהוא כרגעכלומר ל 1208 ובכלל לא בטוח... יראה, 6/5/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 6.5.2013אני מעלה שוב את מה שכתבתי אתמול לגבי מדדי חו"ל כי זה עדיין רלוונטיבמהלך סופ"ש הוסיף ה S&P כמעט 2% כאשר הוא פורץ את 1600 ועומד על 1614 בקביעה של שיא חדש...ברמת המגמה... יראה, 5/5/13 למחראם לא יתרחש משהו ביטחוני בלילה סביר להניח שהפתיחה תהיה סולידית חיובית קלהאבל זה במרבית הסיכויים הולך להיות יום מעורב כאשר יהיה ביקור בנמוך היומי של היום לפחות על הנייר המדד מסמן סיום של סייקל עולה... יראה, 5/5/13 עידכוןברמה התוך יומית כל עליה כרגע היא לצורך ירידה כל עוד מתחת 1206/7וירידה ל 1200 או נמוך מיזהביומי כל ירידה לצורך עליה ל 1216 לדעתי ללא לוח זמניםכל סגירה היום מתחת 1208 לא נחשבת לסגירה לטובה ולא מצדיקה... יראה, 5/5/13 אני יוצא להפסקה ל 20 דקות... יראה, 5/5/13 מי שמחוץ לפוט 1180שוב לחזור אליו תחת סטופ... יראה, 5/5/13 לשחרר שורט ב 730להמתין לגלום... יראה, 5/5/13 עידכוןיש אינדיקציה חיבוית בגלום קלהושלילית בספוטזו הסיבה שהוריתי על מימוש רווח ב 780ממתין... יראה, 5/5/13 מלחמה על 1204 כרגע... יראה, 5/5/13 האינדיקציה ל 1204 כמעט מתקיימת ברגעים אלו... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |