| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 6/5/13 בוקר יום שני 6.5.2013אני מעלה שוב את מה שכתבתי אתמול לגבי מדדי חו"ל כי זה עדיין רלוונטי במהלך סופ"ש הוסיף ה S&P כמעט 2% כאשר הוא פורץ את 1600 ועומד על 1614 בקביעה של שיא חדש...ברמת המגמה אני אומר בזהירות יעדים כלליים 1800 עד 1900 מדד הנסאק הוסיף כ 2.2% וגם הוא קבע שיא חדש על 3378 הדאקס פרץ קדימה לאחר הורדת הריבית על ידי דארגי וקבע שיא חדש על 8122...יעד סביר לדאקס הוא 8400 ה VIX מדשדש את דרכו כלפי מטה ...לא נול אלא מדשדש כל זה על רקע תוספת משרות מעל לצפי שרק ממחישה כמה קשה להתייחס לסקר ה ADP ברצינות ...במקביל שיעור האבטלה רשם ירידה למרות האופוריה בחו"ל אני מתריע שיבא מימוש של כ 3% במדדים בחו"ל כלומר המדדים יסוגו כ 2 עד 3 אחוז מהשיא הנוכחי שניקבע אם המדדים בחו"ל יבצעו אותו השבוע זה קשה לי לומר אבל אם הם ימשיכו לטפס גם המימוש יהיה חד יותר...נכון להיום יש לצפות למימוש במדדי וול סטריט ...הוא יכול להגיע השבוע אבל נכון לעכשיו עדיין אין סימן לזה ותוספת להיום: אני לא שולל שימשיכו לטפס גם היום הן בדאקס והן בוול סטריט ...מה שאני אומר זה שמהנקודה הנוכחית בה עומדים מדדי וול סטריט הם צריכים להתממש כ 2 עד 3 אחוז אצלנו ניראה שהמתיחות בצפון על אש נמוכה כרגע ובפסי איומים כפי שכל אחד יכול לקרא בתקשורת מדד המעו"ף הגיב אתמול לזינוק בחו"ל בעליה מינורית בבוקר של כ 5 נקודות מדד עד 1210 העליה הזו לא החזיקה מעמד אפילו שעה והמדד ירד בהמשך על רקע המתיחות בצפון בהדרגה עד 1199 וסגר על 1203 סגירה פסימית מעט ובשינוי מינורי של מינוס 0.12% מחזור המסחר היה נמוך מאוד וזהה למחזור המסחר ביום ראשון שעבר לא נירשמה תנודה חריגה באחת ממניות המעו"ף או באחד מהסקטורים עיקר האשמה בבלימה של הניסיון לעלות נימצאת אצל מניות הבנקים מניות הבנקים פתחו ירוק יפה ...עברו לאפב ירדו לשלילי וסיימו שלילי פרווה לסיכום: לא הושגה עדיין 1216 !! זו רמה שתושג והיא יכולה להגיע אפילו בטווח הקצר לכאורה הסתיים אתמול סייקל עולה מתקן במדד בן שלושה ימים בדגש על לכאורה עדיין יתכן שהמדד יחזור לסייקל עולה אפילו תוך יומיים בינתיים היומיים הקרובים הם המבחן לעניין אני מעריך שהיום לפחות יהיה יום מעורב שיבחן על סמך הסגירה שלו רמת המבחן הקרובה היא ללא ספק 1212 עד 1214 סגירה מעל 1214 יכולה להוביל אותנו ל 1230 עד 1240 מדד הבנקים סיים על 1153 אתמול כמעט על האפס כל מה שכתבתי אתמול לגבי מדד הבנקים תקף גם היום ללא שינוי טווח מסחר במדד הנקים להיום: 1148 עד 1160 אתמול כשל המדד בפריצה קדימה על רקע האירועים בצפון אני מעריך למדד היום יום מעורב כאשר סיומת שלילית תגדיל את הסיכוי לכניסה שוב לסייקל יורד לפחות עד ל 1120 ההערכה החיובית הכללית שלי למדד מאתמול נותרת בתוקף בכל מקרה הבוקר הארביטראז לא רלוטי חוזה S&P ירוק קל על גבול האפס המומנטום בדאקס ובוול סטריט הוא חיובי חזק וסקרתיי את הסיבות אתמול אבל למרות זאת צריך להיערך למימוש בוול סטריט ...מימוש נקודתי בלבד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1200 עד 1210 כל חריגה מהגבול הזה יש לה משמעות שלילית או חיובית בהתאמה פתיחה מעל 1205 או על 1205 תיחשב בעיניי ירוק על זמן שאול כי אז אצפה שהמדד יעבור לאדום...אני מעריך פתיחה באיזור האפס ללא שינוי משמעותי ביחס לסגירה אתמול כל סגירה היום מעל 1214 יש לה משמעות חיובית של 15 נקודות מדד נוספות לפחות יש לשים לב לסחורות: הזהב נימצא בתהליך התאוששות ונכון להיום הוא ניראה לי בדרכו חזרה ל 1580 דולר לאונקיה שזה בין 5 ל 7 אחוז ממיקומו הנוכחי יום רגוע ומצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |