| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 17/10/13 יוצא להפסקה לרבע שעה... יראה, 17/10/13 גם מי שנישאר בקוליםיש חשיבות תוך יומית לרמת 1302כלומר בירידה ממנה יש לצאת או לדלל ולהמתין... יראה, 17/10/13 הדאקסהפתיחה בדאקס היא אדומה חצי אחוזלדעתי הדאקס ברמת המגמה יעבור לירוק וישיג את 9000זה רק מחזק את מה שכתבתי לגבי אינדיקציית המחיראין 100 אחוז במעו"ף אף פעםאבל אני מחזיק בקול 1320 עד רמות נמוכות... יראה, 17/10/13 הגלום מבצע ירידה ל 1304/5משם הוא אמור להתרומם שוב אני מעריך מי שמחזיק בקולים שיתן צאנס לאינדיקציית המחיר שנקבתי מי שלא מחזיק קול 1320 שיחכה לטריגר כניסה שליסה"כ המדד עבר לירוק ומתנדנד עכשיו סביב איזור האפסאין אינדיקציות... יראה, 17/10/13 פקיעה שלילת קלההמדד אמור לעבור לירוק אני מקווה להמשכיות ישירה ל 1314בכל אופן האינדיקציית מחיר בקול 1320 היא עדיין בתוקף עד להודעה... יראה, 17/10/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 17.10.2013 יום פקיעה שבועיתקיבלנו שקט לשלושה חודשים מנושא תקרת החובזה בשורה טובה לטווח הקצר ומכניס קצת רגיעה למערכת עד כאן זו הבשורה הטובההבשורה הפחות טובה היא שני דברים...או בעצם... יראה, 16/10/13 למחרכל סגירה מעל 1305 בספוטמאפשרת יציאה בלונגאלא שבגלל נושא תקרת החוב אבקש להיות מוחזקים גם בפוט לבחירתכם מלמטה כרגילומצידי אפילו באיזון דרך פוטים זולים לבחירתכםאני מאמין לאינדיקציית המחיר שנתתי...כלומר... יראה, 16/10/13 לשים לבהמדד מתאושש ונימצא במוד סביר כרגעלדעתי רבע כמות צריך להחזיק בכל מקרה גם מי שנוער... יראה, 16/10/13 הבהרה חשובה לדרך עבודהכלל ברזלכשאני שולח אינדיקציית מחיר ...דגש על אינדיקציית מחירלעולם הכניסה חייבת להיות מדורגתמי שלקח רבע כמות עשה טוב וחכם כי ציינתי במפורש כניסה מדורגתמי שקנה במלא הכוח לא עשה טובעלייה מרבע כמות למלא... יראה, 16/10/13 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 16/10/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 16.10.2013סה"כ התסריט שהעליתי אתמול בסקירה התרחש בפועל המדדים פתחו שלילי עברו לאפס סגרו שליליה S&P נסוג בסיום יום כ 0.71% ה VIX רשם זינוק חד של 16%כל זה קורה על רקע ההתנהלות... יראה, 15/10/13 לא חובהחוסר הוודאות לקראת מחר הוא גבוההלא חובה לצאת בחשיפה כלשהי... יראה, 15/10/13 לקראת מחרהבטן אומרת לי לונגקול ההיגיון אומר איזון קול 320 מול פוט 1260עוד שעה יתקבלו מעבר לים החלטותאני רואה את המדדים שם עוברים לירוק ...לכן אני אופטימיאבל לא מוכן שתצאו בחשיפת... יראה, 15/10/13 מדדים פתחו באדום בוול סטריטאבל הם אמורים לעבור לירוקאצלנו המדד ניראה לכאורה בעמדה לעלות חזרה ל 1300 עד 1302אני מעדיף גדר עד לסיוםהיום בשעה 18:00 יתקיים מו"מ גורלי שםהיום התנהל המסחר במדד בצורה הזויה שלא מצדיקה את הסיכון... יראה, 15/10/13 לא לבצע קנייה בקולאינדיקציה חיובית התקימהלהמתין לסיום... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |