| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 16/10/13 בוקר יום רביעי 16.10.2013סה"כ התסריט שהעליתי אתמול בסקירה התרחש בפועל המדדים פתחו שלילי עברו לאפס סגרו שלילי ה S&P נסוג בסיום יום כ 0.71% ה VIX רשם זינוק חד של 16% כל זה קורה על רקע ההתנהלות המטריפה של אובאמה והרפובליקנים והסנאט הסכם הושג בין מנהלי המו"מ ההסכם הועבר לאישור הסנאט ושם התחילו הבעיות שורה תחתונה - עוד לא הושג הסכם והיום יום רביעי סוכניות הדירוג כבר מתחילות לאיים על דירוג האשראי של ארה"ב וסף הלחץ והעצבים עולה האם הנושא ייפתר הכי טוב עד מחר ? אובאמה טוען שכן האם להאמין לו ? לא יודע לומר אבל יש אינדיקטורים מסוימים שאומרים שמדובר על נושא שייפתר ...בינתיים ת"א מאמינה שכן אבל חובה לצפות לבלתי צפוי אי פיתרון של הנושא הזה במועדו יהיה מבחינתי סוג של "ברבור שחור" למי שמכיר את המינוח ומבין אותו אי פיתרון ייצור לחצים גם על הסינים...שת מעצמות שמגלגלות כסף מאחת לשנייה האמריקאים חייבים כסף בעיקר לסינים יהיה מענין לראות כיצד מנהיג כמו אובאמה מקריב את כל העולם ומסתבך איתו בשבל ביטוח בריאות מדד המעו"ף התנהל אתמול כמו שיכור כפשוטו המדד פתח בעליות ל 1301/2 עבר לירידה ל 1292 וסגר בגבוה היומי כמעט על 1304 סה"כ עלייה של 0.55% בסיכום יום אופקו לבדה תמכה את המדד בשיעור של כמעט 0.7% פריגו וטבע התקזזו האחת עם השנייה מניות הבנקים סיפקו תמיכה מינורית של כ 0.12% כיל היתה תנודתית בתוך יומי ולדעתי לא מעט מניות הושפעו מהזינוק באופקו באופן כללי למי שזוכר את מלנוקס...אז זה סיטואציה קצת דומה לסיכום: המצב הוא מסוכן ואני שוב אומר להיות מוגנים עד שלא נישמע במפורש שהנושא ניפתר הבטן אומרת לי שגם אם יש אינדיקטורים תומכים בפתרון צפה לבתי צפוי בכל אופן הסגירה אתמול היתה טובה יחסית במדד והושגה ברגעים האחרונים כלומר אני מאמין שגם אם הפתיחה תהיה היום שלילי אני מצפה מהמדד לעלבור את 1304 ולהתקדם מעלה לכיוון 1320 הבוקר הארביטראז הוא אפס...טבע מכבידה ואופקו שוב תומכת אבל עם פחות עוצמה חוזה S&P ירוק כחצי אחוז כרגע מה שמניע את החוזים אל פיטפוטי פוליטיקאים כרגע...כל אמירה מניעה אותם בקיצוניות נכון להיום אני מאמין שהם מאמינים לאובאמה...אני רוצה להאמין לו גם הדאקס לא "סופר" את הבעיות בארה"ב...הדאקס נע מעלה וכבר ניצב מעל 8800 אתמול הוא הוסיף עוד 0.92%...מי שזוכר היעד שנקבתי היה 9000 טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1295 עד 1310 טווח מורחב יותר 1292 עד 1312 פתיחה שלילית גם מתחת 1200 היא אפשרית על רקע הסגירה בוול סטריט אתמול מעבר לחיובי לאחר מכן הוא אפשרי מאוד ואם לא המדד בכל מקרה יחזור להשיג את 1310 בשלב מאוחר יותר נכון לעכשיו ולמרות החוזים הירקרקים אני מעריך פתיחה שלילית והתאזנות לאחר מכן יש להיזהר מאוד היום ומחר גם אם המדד ישייט בירוק הוא עלול להיות מופתע מתרחיש כמו אי השגת הסכם בארה"ב להישאר עם הגנות עד שיושג פיתרון סופי עד מחר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |