| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 7/11/13 תיקון טעותבסקירת הבוקר אני מדבר על רמות 1314 ן קידומת 1300 בכללולא 1200 כפי שאני כותב בטעותעימכם הסליחהבשלב זה - למרות שישי אינדיקציה חיובית במדד שאותה רשמתי אתמול לסמס לקראת סיום מסחראין עדיין טריגר לונג אבל... יראה, 7/11/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 7.11.2013 יום פקיעה שבועיתבלילה ניסחר ה S&P בעליות שערים כשהוא מוסיף 0.435 וסוגר על 1770אני מזכיר שהיעד שנקבתי הוא 1800יחד עם זאת אני חייב לומר שאין ביטחון לקראת סופ"ש שזה... יחד עם זאת למחר אני צריך לראות סגירה ובשלב זה לא חייבים להיות בפוזיציה סגירה מעל 1305 בספוט תיחשב סבירה להמשכיותמתחת זה גדראני למחר בכל מקרה יוצא גדר החלטות אקבל... יראה, 6/11/13 היעד שנקבתי מחיר 940הוא אינדיקציית מחירהעדפתי שלא לומר זאת אבל אומר את זה בדיעבדחודש שעבר היתה אינדקציה דומה עם כניסה לשבוע פקיעה באותו הקול 1320אבל שבוע הפקיעה גרם לעיוות מוחלט ומפתיעלצערי אנחנו רואים את אותה האינדיציה... יראה, 6/11/13 אני יוצא להפסקהלזכור - להפעיל סטופ למרות האינדיקציהברגע שמחיר הקול עולה מעל 900 למכור אותו בכל מקרה ולא להמתיןאני חושש מנסגיה ולא רוצה... יראה, 6/11/13 שלחתי שני סמסים בחצי השעה האחרונהלפי השאלות של אנשים אני מבין שלא קילבתם אותם וזה מרגיזראשית סטופ 780 כבר שנית יש אינדיקציה חיובית אבל כן להשתמש בסטופ אם צריךאני מחכה ליעד 940 במחיר... יראה, 6/11/13 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 6/11/13 סה"כ כל מה שכתבתי לכם אתמול בשעת המסחר האחרונהמתברר כנכון בדיעבדכלומר - מוטב ל לסחור מהלך נגד המגמהומה שראיתם אתמול בסיום ובפרט הבוקר רק מוכיח את זהאין לי טריגר כניסה ללונג עדיין כי השעה מוקדמתאבל מעריך שהמדד ישיג ישירות את 1308כרגע מאחר ואין... יראה, 6/11/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 6.11.2013על רקע הורדת תחזית הצמיחה באירופה ניסחרו אתמול החוזים בצורה שללית לאורך כל היוםגם בדאקס נירשמו ירידות לאורך היוםציינתי במהלך היום שאני לא "קונה" את החוזים השליליים... יראה, 5/11/13 עידכון מעו"ף כלליסגירה היום מתחת 1294 משמעותה שלילית בטווח הקצרוהמדד יכול לזגזגז בין 1300 ל 1280 כל עוד הוא מעל 1280 הוא במוד דישדוש הפיך לחלוטיןסגירה מעל 1294 ועד 1300 היא גדראני אישית בכל מקרה גדר למחר גם אם המדד... יראה, 5/11/13 עידכוןאני לא לוקח מהלך שהוא נגד ההערכה הכללית שלי בדרך כללאם ההערכה הכללית היא לונגאני מוותר על מהלך הופכי עד להודעה חדשה ועד שהמגמה משתניתהמדד הפיך מכל נקודה גם מ 1297 עליה הוא עומד... יראה, 5/11/13 התקיימה האינדיקציה השלליתעכשיו יש חיובית אבל אין טריגר... יראה, 5/11/13 עדיין אינדיקצה שלילית ועדיין לא לגעת בלונג... יראה, 5/11/13 עידכון כללייש לחץ שלילי הן מאירופה והן מצד החוזים כרגע וזה מורגש גם אצלנו בעיקר מצד מדד 75הסיבה ללחץ היא הורדת תחזת צמיחה בגוש האירואני מצפה עדיין לשיא חדש במדד 75ולשיא חדש במעו"ףואני גם לא כל כך... יראה, 5/11/13 יש אינידציה שלילית תוך יומיתלא לחזור עדיין... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |