סקירת בוקר
יראה, 7/11/13
בוקר יום חמישי 7.11.2013 יום פקיעה שבועית
בלילה ניסחר ה S&P בעליות שערים כשהוא מוסיף 0.435 וסוגר על 1770
אני מזכיר שהיעד שנקבתי הוא 1800
יחד עם זאת אני חייב לומר שאין ביטחון לקראת סופ"ש שזה יבוצע ישירות
כלומר ייתכן שדו"ח התעסוקה יגרום ליציאת מימוש אבל לא משמעותי
עוד ברקע אתמול היתה הנפקת טוויטר שהיתה מוצלחת
היום יתפרסם התמ"ג ומחר דו"ח התעסוקה
הציפיות הן לירידה בכמות המשרות + עליה באבטלה
במידה והתמ"ג יציג קריאה טובה והאבטלה תצביע על ירידה
עלול לקרות הפוך על הפוך והמדדים עלולים להכביד
במידה והנתונים יהיהו פרווה ...לא ברורוים ולא חדים לשום צד המדדים יעלו אני מניח
במידה והנתונים יהיו שליליים קצת יותר מידי המדדים יכבידו
בקיצור תוצאות טובות מידי או רעות מידיי יגררו מימוש מינורי מסויים וזו ההערכה שלי כרגע
אבל...וזה אבל גדול...בתקופה האחרונה אירופה פחות בכותרות
דווקא משם עשוי להתפתח טריגר ללונג בשווקים
בהמשך אפרט
מדד המעו"ף ניסחר אתמול בעלייה של 0.53% כשהוא סוגר על רמת 1305
ומשיג כמעט את רמת 1308...רק כמעט ...בפועל היא לא הושגה בצורה מספקת
מחזור המסחר היה נמוך
המניות הדואליות התקזזו מול מניות הבנקים פחות או יותר
הדואליות הכבידו 0.22% לערך
מניות הבנקים תמכו בשיעור של 0.18%
סקטור התקשורת בראשות בזק תרם כ 0.37% לערך
סקטור הגז הוסיף תמיכה
כיל תמכה מינורית
זה פחות או יותר הסיפור של אתמול
לסיכום:
המדד נע על כירעי תרנגולת ...לא מספיק החלטי ולא מספיק חד
המצב במדד הוא כזה:
טווח תנועה מורחב הוא 1280 עד 1310 לערך וזה טווח דיי מצומצם
יציאה מהטווח הזה לכל כיוון תסמן את הטווח הקצר
נכון לעכשיו אני אומר כבדהו וחשדהו...לחשוב לונג אבל מאוד לחשוד בו ולהיות זהירים
המדד עלול להפתיע ולהוציא מימוש בעיקבות חו"ל
הפעם ירידה מ 1280 בניגוד לפעם הקודמת עלולה להוביל ל 1254
אבל בשלב זה עדין לחשוב לונג עד שיוכח אחרת ואין סיבה בשלב זה לחשוב מאחרת
מדד 75 - אכן קבע שיא שנתי אתמול ...זה דבר שחזרתי עליו בסקירות
יחד עם זאת עד לסיום המסחר הוא נסוג ממנו וסגר מתחתיו
הבוקר הארביטאז חיובי לא משמעותי במיוחד
חוזה S&P ניסחר שלילי 0.1% לערך
הדאקס סגר אתמול חיובי מינורי 0.35%
במידה וה S&P ישיג את יעד 1800 שנקבתי ישירות אז הדאקס במקביל ישיג את 9200 שזה יעד שנקבתי לו.
היום במרכז יעמדו גם אירופה וגם ארה"ב
ראשית נתוני המקרו מארה"ב בראשות התמ"ג לא צפויים להשפיע לפני פירסום דו"ח התעסוקה...שילוב של הנתונים עם נתוני יום שישי עשוי להשפע כפי שפרטתי לעיל
היום העניים נשואות לאירופה
האם דארגי יוריד ריבית ? הוא בכל מקרה יעשה את זה...השאלה היא אם החודש
אבל עוד יותר האם צפויה תוכנית רכישות מחודשת באירופה
לדעתי שני הדברים האלה יתרחשו אבל לא בהכרח כבר הפעם ויתכן שידחו לדצמבר
ללא ספק שמצב כזה יוביל לפריצה בשווקים ויוביל לפריצה גם אצלנו במעו"ף
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1297 עד 1308
צפוי לפחות בחלק מהיום ואני מעריך בפתיחה עצמה אולי מסחר שלילי
בתוך הטווח שציינתי
עד ל 14:45 צפוי להיות מתוח עם ההכרזה על הריבית באירופה
יציאה מהטווח הזה כלפי מעלה תוביל ל 1210 עד 1212
רק מעל 1214 מדובר במהלך פורץ דרך
אבל ברור שעצם הגעה ל 1214 תיחשב כבר תמרור ירוק בוהק
פתיחה שלילית במדד תיחשב בעניי זמנית לצורך עליה
רוב הסיכויים לפתיחה מאוד סולידית
ספיציפית היום ובמצב הנוכחי הכללי - להשתדל לא לנסות לנחש את הכיוון ולהשתדל לא לדגור בשום דבר לא לצד זה ולא לצד זה...אני מזהה במצב הנוכחי בעיתיות שכדאי להמתין להכרעה ברורה או יותר או רמיזה עבה יותר לכיוון
היום דוחות בזק וגרורותיה אינטרנט ובי קום
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה