| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 21/11/13 ליום ראשוןכולם גדר !!אבל בעיקרון כל עוד הספוט סוגר מעל 1342/3 הלונג עדיין חי ובועט ונושםיחד עם זאת גדר ליום ראשוןאגב בשעה האחרונה ראיתם מה זה שחיקה של יום... יראה, 21/11/13 אני סיימתי להיוםמבחינתי טווח 840 עד 880 כאןכמובן שיש מחיר 940 באינדיקציית מחיר אבל החלטתי לא למתוח את החבלאני הולך לנוחאין להחזיק אופציות בשעת המסחר האחרונהתתאפקו גם אם המדד יטוס וכל עוד אני לא כאן זו הבקשה שליזה... יראה, 21/11/13 עוד לא התקיימה האינדיקציה בגלוםאני מעריך שמחיר הקול צריך לראות את הטווח ששלחתי בסמססטופ 720... יראה, 21/11/13 תיקו טעות - הכוונה לקול 1350... יראה, 21/11/13 אפשר ולא חובהקול 1360 קניה 490סטופ... יראה, 21/11/13 עידכון בוקרפתיחה מגומגמתבעיקרון המדד אמור לראות ירוק במידה וזה לא יקרה היום הוא יחזור בכל מקרה לרמת 1344/5 למרות זאת אני מבקש גדר... יראה, 21/11/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 21.11.2013 יום פקיעה שבועיתוול סטריט סיימה עוד יום בירידות מינוריות יחסיתה S&P איבד 0.36% נוספים אבל ה VIX דוקא נירגע עד לסגירה וסגר בנטיה שללית זה כרגע סביר ומשאיר אופטימיותברקע... יראה, 20/11/13 לקראת מחרכל סגירה בספוט מעל 1338 היא מבינתי עדין סגירה אופטמית סבירהאבל ברור שאני לא רוצה לראות סגירה בנסיגה כזובכל אופן אינדיקציית המחיר בתוקףאבל אבקש צאו גדר בגלל הקירבה לפקיעהאני לא רוצה לקחת אחריות על... יראה, 20/11/13 אני אעדכן עוד רבע שעה מה למחרבעיקרון נותרה אינדיציית מחירהבעיה שלי היא עם הקירבה לשבוע הפקיעהדז'ה... יראה, 20/11/13 עוד 20 דקות רצף של נתוני מקרוכל אחד יותר מהשנימה אני אומר ? ראשית האינדיקציה לא תתקיים לדעתי לפני פירסום נתוני המקרושנית - אין לי שום רצון לומר לכם להחזיק לונג לתוך פירסום הנתונים האלהמה שמעודד אותי זה שהדאקס עוד לא ראה... יראה, 20/11/13 אני יוצא להפסקה... יראה, 20/11/13 עידכון כללימחר יום חמישייום חמישי לפני כניסה לשבוע פקיעהאף אחד לא מחזיק אופציות מחר ממחצית היום ואילךאם לא תהיה תנודה מספיק חזקה למעלה או למטהכל הפרמיות יגורזנו חזקבינתיים זה עדין לא רלונטי ובכל מקרה היום... יראה, 20/11/13 אני עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 20/11/13 בינתיים אני מרוצה מהתנועה בדאקסלמה ? כי הדאקס עדין שלילי עד אפס - וזה טוב ושרק ישאר ככה עד לפרסום נתוני המקרובעיקרון אני לא שולל שהמעו"ף יצליח להשיג 1360 או קרוב אפילואני מדגיש שעד לסיום המסחר הכל הפיךבינתיים אינדיקציית מחיר... יראה, 20/11/13 במידה ומחיר הקול יגיע ל 620 עד 670יהיה בזה קיום לאינדיקציית המחיר שאמרתי השבועלצערי מחיר הקול זיגזג בדרך ולא מיצינו את האינדיקציה הזואבל אין להצטער על זה בשום... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |