| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/11/13 בוקר יום חמישי 21.11.2013 יום פקיעה שבועיתוול סטריט סיימה עוד יום בירידות מינוריות יחסית ה S&P איבד 0.36% נוספים אבל ה VIX דוקא נירגע עד לסגירה וסגר בנטיה שללית זה כרגע סביר ומשאיר אופטימיות ברקע עמוד שלל נתוני מקרו שפורסמו לפני תחילת המסחר אבל דוקא תמכו בעליות הבעיה הגיעה עם פרסום הפרוטוקולים של הפד ב 21:00 מישיבת הפד בעת קביעת הריבית האחרונה עולה שחושבים שם על תחילת הצימצום באחת הישיבות הקרובות מה חדש בזה ? שום דבר לא חדש מדברים על זה ממילא בלי סוף שורה תחתונה - המדדים עברו למוד שלילי עם פרסום הידיעה חסר היום איזה זרז למומנטום עולה מחודש האם ימצא כזה ? אם ירצו המשקיעים שם ימצאו ...כרגע ניראה לי שימצאו משהו מדד המעו"ף הוסיף אתמול עוד 0.68% וסגר על 1344 לערך סה"כ זה היום השלישי ברציפות שהמדד עולה כנגד מומנטום שילי בוול סטריט התנהלות המדד ללא ספק מענינת ... המניות הדואליות לבדן בראשות טבע תרמו למדד כ 0.85% וזה הרבה ונדיר יחסית מה שמעניין הוא שמרבית מניות המעו"ף היו בכלל אדומות מניות הבנקים לא השפיעו משמעותית בזק הכבידה וכיל הכבידה לסיכום: המדד סגר יפה ואופטימי וסביר שניראה אותו לפחות בחלק מהיום משג את 1347 הבעיה היא שזה יום פקיעה שבועית ומוטב לראות קודם היכן פוקעים אבל גם אם המדד יפתח שלילי אז כל ירידה לצורך עליה בעיקרון היום מדד המעו"ף עולה לבדו ולא רק לבדו אלא שבתוך המדד עצמו מספר מניות מצומצם עולה ופחות משפיע על השאר מדד 75 נישאר מאחור ועברו הימים של כל מטאטה יורה רק למדד הבנקים יש יכולת להשפיע על כלל השוק והוא לא סחף אתמול ולא עוצמתי מספיק עדיין...שבוע הבא דוחות הבנקים הבוקר הארביטראז חיובי כ 0.2% חוזה S&P על קו האפס ולא משמעותי הדאקס ניראה עדיין טוב ולא מיישר קו עם הירידות בוול סטריט היום יפורסמו : מדד המחירים ליצרן + תביעות האבטלה דארגי ינאם בשעה 12:00 וגם זה חשוב טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1340 עד 1352 השיא נימצא ב 1346 ...השאלה האם הוא יפרץ ? יש סבירות שכן ושנבקר ב 1360 ...קשה מאוד לומר האם לפני הפקיעה או לאחריה וזה תלוי הרבה מאוד בדוחות הבנקים אבל יתכן שמניות הבנקים ימשכו קדימה עד לפרסום דוחותיהם לפחות ירידה מ 1337 במדד תיחשב רעה לטווח הקצר להיזהר היום מאוד משחיקה בדיוק כפי שציינתי אתמול - לכן מינימום זמן לשהות בתוך האופציות ורק לזמנים קצובים יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |