| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 20/1/14 המסחר בטווח 1340 עד 1350 הוא מסחר מסוכןלא חובה לסחור את היום הזמן הזהתנועת המדד לטווח הקצר מאוד מאוד בעייתית לחיזוילהשתדל להיות סולדיים במקרה הטוב ולתת לתמונה להתבהר אחרי דשדוש כזה מגיעה תנועה של עשרות נקוטדות מדד בדרך כללאני ברמת המגמה... יראה, 20/1/14 המצב במדד בעייתי ושבירקיימת אינדיקציה ל 1352והמדד כרגע ניראה חותר לשםאבל התמונה בספוט - לא יפה מבחינתי !!כלומר מדובר במצב שביר אפשרית חבירה לקול 1360תחת סטופ 400אני מחזיק פוט חודשי 1330 במקביל בקטנה גם כהגנה על נכס... יראה, 20/1/14 סקירת בוקרבוקר יום שני 20.1.2014גם היום לא יתקיים מסחר בוול סטריט ורק מחר המסחר יחזוריש לקרא את ההערכה שנתתי לוול סטירט ואוסיף דברהשוק האמריקאי לא יעלה לנצח בלי תיקון אפשר לומר אפילו שכל איזור 1850 עד 1820 ב... יראה, 19/1/14 אני לא נוגע בשורטמבחינתי כל ירידה במדד היא לצורך עלייהכלומר המדד הגלום יחזור ל 1350 ומעל גם אם תוחרף הירידה ל 1342 (ואולי אולי 1338 עד 1334 זה בסבירות נמוכה)כלומר יתכן שדוקא ירידה כזו תיתן אפשרות טובה לחבירה לקול... יראה, 19/1/14 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 19.1.2014סוף שבוע חלף על וול סטריט ללא תנודה משמעותית סה"כ בשני ימי מסחר חמישי שישי לא הצליח ה S&P לקבוע שיא חדש והוא שוב נסוג לתוך איזור הדישדוש אמנם יש ל S&P עוד בשר... יראה, 16/1/14 ליום ראשוןלא קיבלנו 1355/6 ואני מעריך שנקבלאבל לוקח בחשבון זליגה נוספת אפילו ל 1338 עד 1334 (הרבה פחות סביר)סגירה היום בספוט מעל 1350 תיחשב מצויינת להמשכיות ישירהסגירה מתחת 1348 בספוט משאירה את יום ראשון... יראה, 16/1/14 תיכף מדד המחירים לצרכן האמריקאילדעתי זה נתון חשוב יש להיות... יראה, 16/1/14 התקיימה האינדיקציה השליליתאבל יש להיות מוכנים גם לאפשרות שנרד לאיזור 42 עד 40כל זה לא שולל בכלל את עניין העלייה ל 1354 ואף לא ל 1370זה עניין פתוח לחלוטיןבשורט אני לא נוגעאבל מי שמחזיק בקול כלשהו חייב להיות מאוזן ביחס מסויים... יראה, 16/1/14 עידכוןעדיין לא התקיימה האינדיקציה השלילית במלואהחייב לומר - בדקתי שוב נתוניםבעיקרון המדד יכול לזלוג אפילו ל 1340אבל יש מצב לא רע שבמסגרת כל הסייקל העולה הנוכחי המדד יגיע ל 1370בינתיים בתוך יומי אנחנו עדים... יראה, 16/1/14 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 16/1/14 אינדיקציותאחת ל 1348שניה ל 1352כמובן שכל אחת זה במונחים של לפחותמה יבא קודם ? קשה לי לומר אין מצב לטריגר כיוון תוך יומי אבל לזכור שקיימת אינדיקציית מחיר בקול... יראה, 16/1/14 פקיעה שליליתמבחינתי גם אם המדד ידלוף ל 1340 ישירות מנקודת הפקיעהכל ירידה היא לצורך עליהכלומר המדד יסתובב בהמשך וישיג את 1354 עד... יראה, 16/1/14 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 16.1.2014 יום פקיעה שבועיה S&P אכן חזר לשיא אמש כשהוא מוסיף כחצי אחוז וניסגר על 1848בשלב זה קשה לי לומר האם מתפתח כאן מהלך עולה מהותי חדש לכיוון 1880ה VIX לא כל כך נותן איזור לזה... יראה, 15/1/14 עידכון חשוב לאור שאלותהמצב הוא פשוטיש אינדיקציית מחיר בקול 1370 ? ישאני הצעתי פוט 1350 שבועי אבל רק עד לסגירה כי מחר הוא פוקע !!!בסגירה תהיו חייבים לעבור לפוט 1320 חודשי לדעתיבמידה והסגירה היא מתחת 1350... יראה, 15/1/14 המשך להודעה הקודמתבמידה ואינדיקציית המחיר לא מתקיימת עד סמוך לחפיפה המסחר מול סטריטקחו פוט 1350 שבועי במקביל אבל רצוי לשחרר אותו עד לסיוםעלותו כרגע 270... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |