| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 16/1/14 בוקר יום חמישי 16.1.2014 יום פקיעה שבועיה S&P אכן חזר לשיא אמש כשהוא מוסיף כחצי אחוז וניסגר על 1848 בשלב זה קשה לי לומר האם מתפתח כאן מהלך עולה מהותי חדש לכיוון 1880 ה VIX לא כל כך נותן איזור לזה וצריך לראות מה יקרה בסופ"ש נתוני המקרו ממשיכים להיום בסדר עד טובים גם דוחות הבנקים סיפקו עידוד לעליות מדד המעו"ף פתח אתמול פתיחה סוערת כאשר טבע ברקע הוסיף כאחוז וסגר את היום סביב איזור הפתיחה ועל 1352 טבע לבדה תרמה אתמול למדד כ 0.75% כלל המניות הדואליות תרמו יחד עם טבע כמעט אחוז שלם למדד כיל + ח"ל תרמו ביחד עוד כ 0.28% מניות הבנקים תרמו בצורה שולית פחות מ 0.1% סקטור הגז לא הורגש בזק לבדה קיזזה מהעליות כ 0.2% לסיכום: טענתי לאורך כל השבוע והשבוע שלפניו שהמדד יחזור ל 1340 אמרתי גם שלשום שהוא ילך ל 1344 עד 1348 בפועל הוא עשה את זה בפיק אחד בבוקר של אתמול בדחיפה של טבע הסגירה אתמול היא בטעם של עוד אבל מצד שני מכאן והלאה ובפרט מאיזור 1356 צריך לפקוח עיין זליגה של המדד לאיזור 1340 היא אפשרית בהחלט מדד הבנקים עדיין לא מתניע ולא תומך את העליות במדד זה כשלעצמו מעלה ספקות בנוגע לעוצמת המומנטום הנוכחי אבל זה לא אומר שהוא לא יתפרץ מעלה ויתחיל לתמוך גם ממיקומו הנוכחי לפעמים המדד מורכב מכוחות ומשיקולים והזמן עושה את שלו יעד כללי מינימלי למדד הבנקים מבחינתי הוא 1400 מדד 75 ממשיך לחתור לרמות ה 980 וה 1000 הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל כ 0.15% חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל לא משמעותי הדאקס סגר אתמול בעוצמה עם עלייה של כ 2% על 9733 וברכו ל 10000 זו אגב רמת יעד הביניים שהערכתי לו כבר מיזה חודש חודשיים היום במרכז מדד המחירים לצרכן בארה"ב בשעה 15:30 וכמובן תביעות האבטלה השבועיות ברננקי ינאם בשעה מאוחרת יותר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1342 עד 1356 טווח משני מצומצם יותר הוא 1347/8 עד 1355/6 הטווח המשני הוא ריאלי יותר כרגע אבל קודם צריך לראות היכן ממקומת הפקיעה השבועית חתירה ל 1355/6 היא ריאלית בהחלט והשאלה היא מה הלאה האם תתבצע נסיגה מתחת 1350 לכיוון 1342 או שהמומנטום ימשיך ישירות אני מקווה שלא ושנלך ישירות לשיא רב שנתי קודם סביב 1380 כבר בסייקל הזה אבל בלי הבנקים זה פשוט יהיה כמעט בלתי אפשרי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |