| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 3/2/14 המדד לא שש לרדתזה למרות הנזילה בדאקס ובחוזיםכרגע אין אינדיקציה שלילית תוך יומית בגלום אבל זה עשוי להגיע בהמשךסטופ לפוט 1260 מחיר 640סטופ משני 600לדעתי לחצי כמות להפעיל סטופ ב 640לחצי השני רק ב... יראה, 3/2/14 סקירת בוקרבוקר יום שני 3.2.2014מעלה שוב את הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריטבסיכום יומיים בוול סטריט עלה ה S&P כ חצי אחוז לאחר שביום חמישי הוא עלה 1.13%וביום שישי ירד כמחצית מיזה סה"כ ה S&P נע... יראה, 2/2/14 למחרסגירה בספוט מעל 1300 תיחשב טובהסגירה מעל 1298 תיחשב עדיין אופטימיתמי שמתעקש לצאת בחשיפה ללונג אז רצוי רק בסגירה בספוט מעל 1300אחרת רצוי גדר וקבלת החלטות בתוך יומיאני מזכיר - סגירה בספוןט זה רק ב... יראה, 2/2/14 המדד מנסה לחצות את 1297אני יוצא... יראה, 2/2/14 הערכה כלליתאני ברמת המגמה לא אופטימי - אני מדגיש ברמת המגמה ולא תוך יומית זה ניכר מסקירת הבוקרכלומר אני דיי חושד שהמדד ילך למטה לרמות 1260 עד 1220 כבר החודשבמקרה כזה פוט 1240 יהיה שווה קרוב ל 1000 אם לא... יראה, 2/2/14 קיבלנו נמוך יומיהכניסה שרשמתי במייל הקודם מבוטלת עד לאינדיקציה חדשהאני מאוד מקווה שהירידה במדד לא תחריף אלא שהוא יטפסאם זה יחריף ניצטרך לתזמן כניסה לשורטעדיין המדד לא ירד מנמוך של הטווח בסקירת... יראה, 2/2/14 בעיקרון יש אינדיקציה שלילית לנמוך יומיאין לגעת בכלל בלונג כרגעאם מחיר פוט 1260 יורד מ 720 ל 660 לערך (אני לא מדייק כאן ויתכן גם 680) אז קניה תחת סטופ 620אם מחיר הפוט עולה מ 720 ל 770 ומעלה אז קניה... יראה, 2/2/14 עידכון בוקרהמדד ניסחר בטווח סקירת הבוקרפתיחה שלילית אבל מעל 1294על פניו המדד אמור לעבור לחיובי כאשר הסיכוי שלו לעבור את רמת 1206/7 הוא נמוך מאוד החשש הוא שכל עליה בטווח הקצר היא לצורך ירידה רק ירידה מ 1290 תאמת... יראה, 2/2/14 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 2.2.2014בסיכום יומיים בוול סטריט עלה ה S&P כ חצי אחוז לאחר שביום חמישי הוא עלה 1.13%וביום שישי ירד כמחצית מיזה סה"כ ה S&P נע סביב איזור בלימה ראשון סביר להניח שבמהלך השבוע... יראה, 30/1/14 ליום ראשוןרק במידה והספוט סוגר מעל 1302 אז אפשר לצאת לונגכמובן כל אחד על אחריותומה שכן אני מציע שבמידה והתנאי של 1302 מתקייםאז אם נניח לוקחים קול 1330 חודשיאז לוקחים במקביל פוט 1290 שבועי ביחס 3:1 או יותר... יראה, 30/1/14 לא חובה לסחור היוםהמדד כרגע לונג מוחלטאפשר ולא חובה המדד יכול להיגע ל 1304 ואפילו ל 1310הסטופ בקול 1330 הוא מחיר 700 או 640החוזים חזקים ובהחלךט ייתכן שאם זה יימשך אז יום ראשון יהיה כאן... יראה, 30/1/14 תוך יומית המדד כרגע ניראה בונה תנועה עולהאני גדר - בין היתר בגלל האינדיקטור... יראה, 30/1/14 המדד ביצע פריצה קלה של הדישדוש כלפי מעלהללא קיום של האינדיקציה השליליתיתכן שזה היה בגדר ניעור אבל לא לקחתי סיכוןשורה תחתונה גדרהקולים לא זזיםמה שניקרא מטחנת... יראה, 30/1/14 לכאורה מסתמנת תנודה חדהתנודה חדה זה גם 4 עד 5 נקודות כלומר נניח ל 1290 מדד במידה והיא שלילית או ל 1298/9 במידה והיא חיובית על פניו היא כרגע ניראית שליליתאני לא רוצה לדחוף אתכם בכוח לפוטים רק על סמך ההערכה הזוכי ללא... יראה, 30/1/14 עוזב מסך ל 10 דקותעל הנייר המדד שוב מנסה להתרומםזה יכול להשתנות גם לשלילהכולם גדר איו אינדיקציות... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |