TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/2/14
בוקר יום ראשון 2.2.2014

בסיכום יומיים בוול סטריט עלה ה S&P כ חצי אחוז לאחר שביום חמישי הוא עלה 1.13%
וביום שישי ירד כמחצית מיזה
סה"כ ה S&P נע סביב איזור בלימה ראשון
סביר להניח שבמהלך השבוע הקרוב הוא ינסה מעט לטפס
אבל הוא עדיין מועד לזלוג ולהמשיך את המימוש ולמצא תחתית חדשה
רק אם הוא יחצה את רמת ה 1820 אז ניתן לומר שהסייקל הנוכחי ניבלם
ה VIX עדיין לא רגוע

מדד המעו"ף פקע ביום חמישי ברמת 1290 ואפשר לומר שזו פקיעה דיי מפתיעה
פקיעה ריאלית היתה אמורה להיות באיזור 1300
אכן המדד תיקן את זה עד לסיום וסגר באיזור 1300
סה"כ השבוע האחרון היה סוער מאוד והוא התחיל עם ההפתעה מצד השווקים המתפתחים
יום ראשון האחרון ניפתח בירידה חדה עד רמת 1300
את השבוע סגר המדד על רמת 1299 כשהוא מבצע באמצע ביקור חוזר ברמה ממנה הוא נפל ביום ראשון קרי 1322
ביום חמישי איבד המדד בסיכום יום 0.63%
כיל + ח"ל הכבידו בשיעור של כ 0.24%
מניות הבנקים הכבידו בשיעור של כ 0.1%
המניות הדואליות הכבידו בעוד כ 0.1%
סקטור הגז הכביד בעוד כ 0.1%

לסיכום:
המדד סגר סגירה אופטימית ביחס לנקודת הפקיעה עצמה אבל לא סגירה עוצמתית
מדד המעו"ף סובל ממספר גורמים במקביל:
1. עודף ריגולציות
2. השפעות חיצוניות רגילות מהעולם
3. חרמות ונידויים מצד מוסדות וחברות אירופיות על רקע פוליטי (לדעתי גם אנטישמי)

כך מוצא עצמו המדד מושפע מיותר מידי גורמים וזה מצב לא קל לניווט אבל הוא מוגדר לטווח קצר כרגע...כאשר מה שצריך להעסיק באמת זה המצב בשווקים המתפתחים בדגש על אי החמרה לכיוון מקומות אחרים ..בניגוד לעבר בו היינו רגילים למשבר פה ושם אמריקאי על רקע תקרת חוב או המלצה של איזו סוכנות דירוג וכדומה...הפעם זה ניראה לכאורה לא תחת שליטה ולכן זה מצב מסובך יותר ומסוכן יותר לטווח הקצר
החשד המנכר הוא שלפני שיהיה טוב... יהיה רע יותר
אני מדבר על ירידה לכיוון רמות 1260 ואולי 1220 (על 1150 לא אדבר כרגע)
כרגע הסימנים מראים על זליגה לרמות 1260 עד 1220
רק סגירה במדד מעל רמת 1324 תבטל את ההערכה הזו לטווח הקצר

מדד הבנקים סגר ביום חמישי על 1248
אומנם יעד כללי למדד הוא 1400 אבל הוא יכול למצוא עצמו בקלות ברמת 1200
לזה נוסף לחץ מצד חרמות למיניהם

הבוקר הארביטראז לא משמעותי ולא יהיה פקטור בכלל
הדאקס בסיכום יומיים סגר שלילי כ 0.4% והוא מחפש תחתית
השבוע תתפרסם הריבית באירופה
אבל גולת הכותרת תהיה שוב דו"ח התעסוקה
זה האירוע המרכזי השבוע בהא הידיעה במידה ולא יצוץ משהו אחר
דו"ח התעסוקה מקבל משמעות גדולה יותר על רקע ההכרזות של ברננקי על המשך בתוכנית הקיצוץ של רכישות האג"ח

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1294 עד 1306/7
אני מניח שבפתיחה יהיה לחץ מצד מניות הבנקים על רקע חרמות למיניהם
לצערי ולצערינו המדינה סובלת עכשיו מגל חרמות מצד חברות אירופיות ואני לא יודע לומר אם זה יעצים או לא ...כלומר אם זה חרמות נקודתיות בלבד או לא
בכל אופן בלי קשר לזה מה שבמוקד וישפיע לטווח הקצר זה דו"ח התעסוקה השבוע
אני מעט חושש שלא משנה אם המדד יתרומם הוא ילך לבקר בסופן של זיגזג
ברמת 1260 עד 1220

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il