| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 18/2/14 סגירה בספוט על 1321זה אומר שזו סגירה ככה ככההמשמעות היא לכל היותר להיות מאוזנים... יראה, 18/2/14 מחיר הקול הגיע למחיר שציינתימרגע זה אני באיזון מול פוט 1310 וממתין לסגירה... יראה, 18/2/14 פירוש לסמס האחרוןקודם תתקיים האינדיקציה החיוביתלכן לצאת מהקול במחיר 500 ומעלהאני למשל מוכר את הקול שלי במחיר 520 ומעלה ונישאר באיזון מול פוט 1310וממתין לראות כיצד הספוט הולך... יראה, 18/2/14 המדד חזר לקיים את האינדיקציה ל 1320התנהלות קשה ביותרלמרות האינדיקציה הזו...הסמס הארחון ששלחתי היה מוצדק לאור התנועה... יראה, 18/2/14 תרחישבמידה והחולשה במדד תימשך ברמה התוך יומיתכלומר ללא סגירה מעל 1320 או 1322אזי המדד במקרה כזה ירד ל 1310לפני שינסה לטפס בחזרה במקרה הטובבמידה ועד יום חמישי המדד סוגר מעל 1322אזי אני כבר אצפה לרמות... יראה, 18/2/14 קיימת אינדיקציה חיובית ל 1320... יראה, 18/2/14 המדד מקיים את האינדיקציה השלילית ל 1319חשבתי שידחו את זה אבל הוא ביצע את זה מהרכרגע גדר - להמתין לטריגר לונג שובהיעד בקול מבחינתי לא הודג במלואו אבל זה המצב ההתנהגותי של המדד בימים... יראה, 18/2/14 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 18.2.2014לא התקיים אתמול מסחר בוול סטריטסקרתי את המצב שם ביומיים האחרוניםמדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.33% וסגר קרוב ל 1320 במחזור מסחר עלוב מחזור דיי דומה למחזור שנירשם ביום ראשון עקב... יראה, 17/2/14 גבוה יומי בדרך ...על סמך אינדיקציהאבל עדיין חסרה... יראה, 17/2/14 על הנייר יש טריגר לונג - אבל אני נימנעאני מעריך שהיום הזה יסתיים ללא הכרעה אבל כן יש מצב שנוכל ללכת עם כיוון בסיום יום לקראת... יראה, 17/2/14 עוזב מסך ל 10 דקותאין שינוי מהותי טווח תנועת גלום כרגע 1317 עד 1315עדיין לא לגעת... יראה, 17/2/14 גדר כולם כרגעלשבת גדר או באיזון ובכל מקרה לא לונג כרגעהמדד לא סגור על עצמו ומקבל נטיה שליליתהרמה החשבוה נימצאת ב 1310...במידה והוא ירד לשםכרגע טווח המסחר הוא 1315 עד... יראה, 17/2/14 סקירת בוקרבוקר יום שני 17.2.2014אין היום מסחר בוול סטריט לרגל חג כלשהואלה הדברים שרשמתי אתמול לגביה:וול סטריט רשמה שני ימי עליות רצופים בסופ"ש ןהמדדים חזרו בעצם כמעט לשיאםחזרתי על ההערכה הזו לא מעט פעמים... יראה, 16/2/14 סגירה בספוט על נמוך יומילונג בכל מקרה אין לצאת מחרמחר אין מסחר בוול סטריטאו גדראו הטיה... יראה, 16/2/14 למחרגם מבלי לראות את הסגירה בפועל - גדר או הטיה לשורטהמדד יכול מחר לבקר בקלות ברמות 1312 או 1310ולחזור חזרה למעלההמצב של המדד הוא קשה ביותר לחיזוי כמו שאתם שמים לבאבל אני מעריך שפקיעה לא תהיה ברמות האלה... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |