TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 17/2/14
בוקר יום שני 17.2.2014

אין היום מסחר בוול סטריט לרגל חג כלשהו

אלה הדברים שרשמתי אתמול לגביה:
וול סטריט רשמה שני ימי עליות רצופים בסופ"ש ןהמדדים חזרו בעצם כמעט לשיאם
חזרתי על ההערכה הזו לא מעט פעמים לאורך המהלך היורד
המדדים עדיין לא בשיאם אומנם אבל זו עובדה מוגמרת ואנחנו לדעתי ניראה אותם מתמודדים עם השיא כבר השבוע
העליות בסוף השבוע הן למרות ולא בתמיכה של נתוני המקרו שפורסמו
האירוע המרכזי היה נאומה ותשאולה של גנט ילין שסיפקה תשובות דיי מפורטות
סה"כ הנאום הזה תמך במדדים ומה שהיה מרכזי בו לדעתי זה ההצהרה שלה שלא יהיה קיבעון...כלומר אם צריך נפסיק את הצימצום ושוב נרחיב אותו
זו נקודה שהטרידה אותי ואני בטוח שגם רבים אחרים
כלומר אם ניכנסתם לצימצום מה תעשו אם הכלכלה לא מתאוששת

ה S&P הוסיף בסופ"ש קצת מעל אחוז
ה VIX ממשיך לנדוד דרומה חזרה לרמת תחתית רב חודשית

עד כאן הכל נחמד ...ויש כמה נקודות חשובות:
1. אנחנו ניזכה לראות לחץ במדדים שוב ...ובגיבוי ה VIX
אבל קשה לי להצביע על לוח זמנים לזה

2. רמת ה 1850 ב S&P0 הופכת לרמת מבחן...
התבססות מעליה וה S&P ילך מן הסתם ל 1950
כיום הוא עומד קרוב ל 1840 ...כלומר עוד כ 6% במידה וההתמודדות עם 1850 תצלח
ולא תבא נסיגה מתחת 1800 או קו אדום 1750


מדד המעו"ף טיפס אתמול בפתיחה ל 1318 שזו הנקודה של הגבוה שהערכתי לו בסקירה אתמול...אבל הסגירה היתה חלשה על 1315 קצת כהרגלו בתקופה האחרונה
סה"כ עלה המדד 0.48% במחזור מסחר אופיני ליום ראשון ואפילו חלש ממנו
המניות הדואליות בראשות אופקו אחראיות ל 0.35% לערך מכלל העלייה אתמול
מניות הבנקים תרמו תרומה שולית
סקטור הגז , בזק, כיל אף אחת לא השפיעה משמעותית על המדד
הסיבה לסגירה החלשה היא בעיקר מניות הבנקים שנחלשו ביחס לפתיחה שלהם

לסיכום:
סה"כ רמת 1320 נותרה נקודת מפתח לטווח הקצר והמדד מקפיד כרגע לא להתרומם מעליה ולא לסגור מעליה
הסגירה של אתמול מצביעה על חולשה אבל היא בגדר תנועה בתוך דשדוש אליו הורגלנו בחודשיים האחרונים
כרגע טווח התנועה של המעו"ף הוא 1310 עד 1320 ללא דרמות מיוחדות
סגירה מעל 1320 תוביל את המדד לרמות 1330 1340/50
רמת ה 1300 היא המשמעותית מלמטה
הציפיה היא שמניות הבנקים יובילו כל מהלך עולה כלפי מעלה
כל עוד המדד מעל 1300 אז יש מקום לשמור על אופטימיות

מדד 75 התחזק אתמול כמעט ב 0.8% ועומד על 936 כרגע
כרגע הוא תחום בתנועה שלו בין 945 ל 900
כאשר יעד ראשון הוא 960
ויעד כללי 980 עד 1000

במדד הבנקים מתחילה להסתמן תנועת דישדוש 1230 עד 1270
כאשר יעד כללי למדד הזה היא 1400

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
אין מסחר בוול סטריט גם היום
הדאקס עומד כרגע על 9662 והוא צפוי לנסות לבקר ב 9800
בכלל אני חוזר על ההערכה שלי מהחודשים האחרונים ליעד 10000 בדאקס
הניקיי בסוף שבוע שוב התקרב ל 14000
התנועה שלו היא בין 15000 ל 14000 כרגע
הציפיות שלי נותרו שהוא יחזור לשיאו 16500 וליעדים גבוהים יותר
וזה תקף כל עוד הוא מעל 13000
אין היום שום אירוע או נתון מקרו מיוחד

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1310 עד 1320
הכל הכל עדיין פתוח
המדד יכול לפתוח על האפס קלות לכאן או לכאן ...לרדת קרוב לרמות 1312 או 1310
וגם לעלות בחזרה ל 1320 ולסיים ירוק
אין שום דבר כרגע שמצביע על שליליות מוחלטת
המדד בדשדוש שיכול להשתנות כל יום
אני מעריך שבכל מקרה היום יהיה יום מעורב עם סיכוי סביר לסיומת חיובית

אני מצפה לפתיחה סולידית ביותר עם נטייה חיובית קלה מאוד
יש לשמור על נייטרליות או גדר ולא להיחשף לשחיקה מיותרת
אני כמובן מדבר על האגרסיביים
תנו למדד להכריע לבד

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il