| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 17/2/14 בוקר יום שני 17.2.2014אין היום מסחר בוול סטריט לרגל חג כלשהו אלה הדברים שרשמתי אתמול לגביה: וול סטריט רשמה שני ימי עליות רצופים בסופ"ש ןהמדדים חזרו בעצם כמעט לשיאם חזרתי על ההערכה הזו לא מעט פעמים לאורך המהלך היורד המדדים עדיין לא בשיאם אומנם אבל זו עובדה מוגמרת ואנחנו לדעתי ניראה אותם מתמודדים עם השיא כבר השבוע העליות בסוף השבוע הן למרות ולא בתמיכה של נתוני המקרו שפורסמו האירוע המרכזי היה נאומה ותשאולה של גנט ילין שסיפקה תשובות דיי מפורטות סה"כ הנאום הזה תמך במדדים ומה שהיה מרכזי בו לדעתי זה ההצהרה שלה שלא יהיה קיבעון...כלומר אם צריך נפסיק את הצימצום ושוב נרחיב אותו זו נקודה שהטרידה אותי ואני בטוח שגם רבים אחרים כלומר אם ניכנסתם לצימצום מה תעשו אם הכלכלה לא מתאוששת ה S&P הוסיף בסופ"ש קצת מעל אחוז ה VIX ממשיך לנדוד דרומה חזרה לרמת תחתית רב חודשית עד כאן הכל נחמד ...ויש כמה נקודות חשובות: 1. אנחנו ניזכה לראות לחץ במדדים שוב ...ובגיבוי ה VIX אבל קשה לי להצביע על לוח זמנים לזה 2. רמת ה 1850 ב S&P0 הופכת לרמת מבחן... התבססות מעליה וה S&P ילך מן הסתם ל 1950 כיום הוא עומד קרוב ל 1840 ...כלומר עוד כ 6% במידה וההתמודדות עם 1850 תצלח ולא תבא נסיגה מתחת 1800 או קו אדום 1750 מדד המעו"ף טיפס אתמול בפתיחה ל 1318 שזו הנקודה של הגבוה שהערכתי לו בסקירה אתמול...אבל הסגירה היתה חלשה על 1315 קצת כהרגלו בתקופה האחרונה סה"כ עלה המדד 0.48% במחזור מסחר אופיני ליום ראשון ואפילו חלש ממנו המניות הדואליות בראשות אופקו אחראיות ל 0.35% לערך מכלל העלייה אתמול מניות הבנקים תרמו תרומה שולית סקטור הגז , בזק, כיל אף אחת לא השפיעה משמעותית על המדד הסיבה לסגירה החלשה היא בעיקר מניות הבנקים שנחלשו ביחס לפתיחה שלהם לסיכום: סה"כ רמת 1320 נותרה נקודת מפתח לטווח הקצר והמדד מקפיד כרגע לא להתרומם מעליה ולא לסגור מעליה הסגירה של אתמול מצביעה על חולשה אבל היא בגדר תנועה בתוך דשדוש אליו הורגלנו בחודשיים האחרונים כרגע טווח התנועה של המעו"ף הוא 1310 עד 1320 ללא דרמות מיוחדות סגירה מעל 1320 תוביל את המדד לרמות 1330 1340/50 רמת ה 1300 היא המשמעותית מלמטה הציפיה היא שמניות הבנקים יובילו כל מהלך עולה כלפי מעלה כל עוד המדד מעל 1300 אז יש מקום לשמור על אופטימיות מדד 75 התחזק אתמול כמעט ב 0.8% ועומד על 936 כרגע כרגע הוא תחום בתנועה שלו בין 945 ל 900 כאשר יעד ראשון הוא 960 ויעד כללי 980 עד 1000 במדד הבנקים מתחילה להסתמן תנועת דישדוש 1230 עד 1270 כאשר יעד כללי למדד הזה היא 1400 הבוקר הארביטראז לא רלונטי אין מסחר בוול סטריט גם היום הדאקס עומד כרגע על 9662 והוא צפוי לנסות לבקר ב 9800 בכלל אני חוזר על ההערכה שלי מהחודשים האחרונים ליעד 10000 בדאקס הניקיי בסוף שבוע שוב התקרב ל 14000 התנועה שלו היא בין 15000 ל 14000 כרגע הציפיות שלי נותרו שהוא יחזור לשיאו 16500 וליעדים גבוהים יותר וזה תקף כל עוד הוא מעל 13000 אין היום שום אירוע או נתון מקרו מיוחד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1310 עד 1320 הכל הכל עדיין פתוח המדד יכול לפתוח על האפס קלות לכאן או לכאן ...לרדת קרוב לרמות 1312 או 1310 וגם לעלות בחזרה ל 1320 ולסיים ירוק אין שום דבר כרגע שמצביע על שליליות מוחלטת המדד בדשדוש שיכול להשתנות כל יום אני מעריך שבכל מקרה היום יהיה יום מעורב עם סיכוי סביר לסיומת חיובית אני מצפה לפתיחה סולידית ביותר עם נטייה חיובית קלה מאוד יש לשמור על נייטרליות או גדר ולא להיחשף לשחיקה מיותרת אני כמובן מדבר על האגרסיביים תנו למדד להכריע לבד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |