| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 13/3/14 זה יום בעייתי בגלל עידכון המדדיםכלומר לקראת סיום צריך להיות דרוכיםקיימת אינדיקציה שלילית בעייתית שיכולה להוביל ל 1362 ולא מהיום אני מעט חושש שזה אולי אולי יבא על רקע עידכון המדדיםזה לא אומר להחזיק שורט בכללהמגמה היא לונג מוחלט... יראה, 13/3/14 עידכון בוקראני מאוד מאוד תשוש אבל אני כאן וצריך להתאפססה"כ כל מה שהערכתי אתמול התקיים...אני חייב לראות סגירה מעל 1374זה חובה לטובת ההמשכיות בלונג ולצאת לפורים בראש טובבשלב זה אין אינדיקציות מי שמחזיק... יראה, 13/3/14 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 13.3.2014 יום פקיעה שבועיתוול סטריט סגרה בירוק אתמול כלומר ההערכה שנתתי ל 1940 ב S&P עודנה בתוקף הבעיה שלי היא בעיקר עם ה VIX שקצת חשוד לי אבל זה לא מספיק על מנת שאבטל את ההערכה... יראה, 13/3/14 סקירת בוקר תגיע באיחור... יראה, 12/3/14 עידכוןראשית תודה לכל המאחלים...אנחנו בחדר לידה עדיין ומקווים לטובאני רוצה לעדכן מספר דברים:המעו"ף יורד כרגע 0.33% בלבד ועומד על 1366 כרגע ...והוא אמור לדעתי לחזור אל מעל 1370 אבל אני לא מבטיח... יראה, 12/3/14 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 12.3.2014באין נתוני מקרו - אין עליות - זה שבוע דליל בנתונים ולכן אין טריגרים ובמקום דרוך יעד כללי שהערכתי ל S&P הוא 1940יחד עם זאת קיימים מספר גורמי סיכון:1. מצב ה VIX קצת מטריד -... יראה, 12/3/14 עידכוןהפתיחה במדד היא על 1366 לערך כפי שניראה לי כרגעאני מעריך שכל ירידה לצורך עליהאבל מציע לשמור על איזון או לצאת לגדראישתי עם צירי לידה אני נאלץ לקחת אותה לבית חולים לא אוכל להיות נוכח לפחות בשעתיים... יראה, 12/3/14 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 12.3.2014באין נתוני מקרו - אין עליות - זה שבוע דליל בנתונים ולכן אין טריגרים ובמקום דרוך יעד כללי שהערכתי ל S&P הוא 1940יחד עם זאת קיימים מספר גורמי סיכון:1. מצב ה VIX קצת מטריד -... יראה, 11/3/14 למחרכל סגירה בספוט מעל 1371 משמעותה מבחינתי הטיה ללונגמעל 1373 אני גם ביחס 5:1 ללונג לזכור תמיד לקחת גיבוי דרך פוט שבועיאני נותרתי לונג עד להודעה חדשהבכל סגירה מתחת 1371 בספוט יש לשמור על נייטרליות... יראה, 11/3/14 יש כרגע חפיפת מסחר מול וול סטריטהמדד כאן יתנהל בהתאםתזזיתי לשני הצדדיםהמצב לונג עד להודעה חדשהוזה בלי קשר להפכלת סטופ בקול 1390 שאני אישית אפעיל רק במקרה קיצון כי סביר שסטופ... יראה, 11/3/14 עוזב מסך ל 10 דקותעד להודעה חדשה המטרה היא רק... יראה, 11/3/14 המדד מבצע מה שאמרתי - כלומר דשדוש 68 עד 72אני מניח שתתנערו מהקוליםאבל לא יכול למתוח לכם את הסטופ יותר מידי לכן זה יצריך טריגר... יראה, 11/3/14 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 11.3.2014סגירה בוול סטריט סמוך לאפס בנטייה אופטימית קלהאני עדיין בדיעה שה S&P יכול ואמור מבחינתי להשיג את רמת 1940המצב רוסיה אוקריאנה מתנהל בגל השקט נכון להיוםהמצב בסין מטריד יותר... יראה, 10/3/14 למחרכל סגירה בספוט מעל 1362 היא סגירה שעדיין אומרת לונגאבל למחר איזון מוחלטלא לתת הטיה לשום צד בעיקר בגלל המצב כרגע בחו"לזה שהדאקס יורד חד כבר כמה ימים ללא תגובה מצד המעו"ף ועוד בהנחה שהוא צריך... יראה, 10/3/14 המסחר בוול סטריט התחילשכחתי לעדכן שאנחנו בשעון קיץ ויש חפיפה כבר מ... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |