| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/3/14 בוקר יום שלישי 11.3.2014סגירה בוול סטריט סמוך לאפס בנטייה אופטימית קלה אני עדיין בדיעה שה S&P יכול ואמור מבחינתי להשיג את רמת 1940 המצב רוסיה אוקריאנה מתנהל בגל השקט נכון להיום המצב בסין מטריד יותר - זה לא ניראה לי מיידי אבל זה כן מדאיג לטווח הבינוני אולי יש ציפיות שהממשל שם ינקוט צעדים בדומה למה שעשו האמריקאים במשבר הבנקים לפני שהסיפור הזה יתפוצץ להם ולעולם שורה תחתונה: נותרתי אופטימי לגבי וול סטריט כלפי היעד שנקבתי מדד המעו"ף החזיק מעמד יפה אתמול אל מול הירידות בפתיחה בוול סטריט והירידה בדאקס סה"כ סגר המעו"ף בעלייה של 0.25% על 1366/7 כאשר בגבוה הוא גם חצה בפיפס את 1370 ונסוג עד לסיום לא משמעותית מי שהחזיק אתמול את המדד אלו מניות הבנקים הגדולים + כיל וח"ל סה"כ תרומת מניות הבנקים הסתכמה בכמעט 0.25% למדד כיל + ח"ל תרמו ביחד כמעט 0.25% גם הן מנגד בזק והמניות הדואליות רשמו הכבדה לסיכום: המדד שומר על חוסן בהובלת מניות הבנקים וכיל על פניו זה מצב אכן רצוי ובריא יותר מאשר לראות את ההובלה מצד המניות הדואליות מה שקורה היום במניות הבנקים הוא בערך מה שחשבתי שיקרה ככל שמתקרבים לפרסום הדוחות שיפורסמו כניראה שבוע הבא הן מתניעות קדימה זה לא מצב קבוע ותלוי בצפי המקדים ובמקרה הזה זה כן אני מעריך שניזכה לראות את המעו"ף לפחות בשיא שלו באיזור 1380 אם לא יותר מדד 75 יורד שוב לרמה מענינת ההתקרבות שלו בחזרה לרמת 960 כאשר אני נוטה להעריך לו 1020 יוצר מצב מעניין הבוקר הארביטראז חיובי בשיעור של 0.25% חוזה S&P חיוביחיובי על האפס לא משמעותי הניקיי בעמדה נוחה לזינוק ל 16200... יש לעיין בהערכות קודמות שנתתי לניקיי בחודשיים האחרונים הדאקס סגר שלילי אבל רחוק מהתחתית התוך יומית שלו שהיתה 99215 ואני עדיין מאמין ביעד שנתתי לו אתמול לא פורסמו נתוני מקרו מהותיים וגם היום לא יפורסמו כאלה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1366 עד 1374 אני מקווה וגם מאמין שהמדד יצליח להשיג כבר בסייקל הנוכחי שלו את רמת ה 1380 ולמרות שאני פוזל ל 1400 ומעל אני לא מעיז לדבר על זה בקול רם כרגע אני מעריך שהפתיחה במדד תהיה היום חיובית בין 1367 ל 1374 הדאקס - איבד מתחילת המשבר רוסיה אוקריאנה כ 4.4% ועומד היום על 9265 אני מאמין שהוא יחזור את כל הדרך בחזרה ישיג את שיאו האחרון 9800 עם סיכוי לא רע לפריצה שלו אני מקווה לראות אותו עושה את זה מהר ולא יורד קודם לכיוון רמות 9100 עד 9000 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |