| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 3/7/14 עוזב מסך ל 10 דקותתשתמשו בסטופ שציינתי במידת... בהסתכלות על המדד הוא כרגע לכאורה מנסה לפתח מומנטום... יראה, 3/7/14 פקיעה על 1380.77הפקיעה עצמה קיימה את כל האינדיקציות השליליותכרגע אין יותר אינדיקציות שליליות ואני ממתין להתפתחויותזה יום שיכול להביא איתו היפוך אולי מצד אירופה והדאקסוזה יום שיכול להוביל ל 1378כרגע אני מכוון לשורט... יראה, 3/7/14 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 3.7.2014וול סטריט - לא בוצעה תנועה משמעותית בוול סטריטהמדדים לכאורה ממתינים לדו"ח התעסוקה שיפורסם היום כולל לריבית באירופהכל אלה יפורסמו היום לפני תחילת המסחר שםאתמול נאמה ג'נט... יראה, 2/7/14 למחרמחר הוא יום פקיעה שבועיתמבחינתי להיות נייטרליים למחראחרי הפקיעה ניראה מה לעשותלפי הסגירה היום בדאקס אוכל להעריך לאן פנינואני מקווה שהמעו"ף יישר קומי שרוצה לצאת עם פוט 1370 אז זו החלטה סבירה ועל... יראה, 2/7/14 נתון התעסוקה של ה ADP מפתיע לטובהאיפה הוא ואיפה הצפי המוקדםתוספת משרות לכאורה של 281 אלף מול 200 אלף צפיומול 170 אלף של חודש שעבר בפועלהעניין הוא שזה כמובן נתון מוקדם שלרוב לא משקף ורק מחר נדעהחוזים מגיבים בחיוב מינוריתת"א כלל... יראה, 2/7/14 שוב עולה לי החשד לשורט נקודתיעוד רבע שעה סקר ה ADPאני נוטה... יראה, 2/7/14 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 2/7/14 ללא המתנה לסטופשוב לצאת מהקול במחיר הקניהאין לי סיבה מהותית לצאת אבל המדד חזר למצב דשדוש שוב ללא פריצהממתין... יראה, 2/7/14 עידכוןהסמס האחרון ששלחתי הרגע הוא טריגר תחת סיכוןאני לקחתי הערכה שהמחיר לא יזלוג מהסטופ שציינתיאבל יתכן ניעור במחיר שאני לוקח בחשבוןאגב האינדיקציות השליליות עליהן דיברתי אני מדחיק אותן כרגעאבל תמיד קיים... יראה, 2/7/14 הערכההמדד היום יסיים חיוביאולי אפילו מעל 1390כרגע הפתיחה המסתמנת היא סביב 1386יתכן שהוא יזלוג עוד כ 2 נקודות כרגע לקחת את ההערכה בערבון... יראה, 2/7/14 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 2.7.2014וול סטריט - מדד הנסדאק הוסיף אתמול 1.14% וסגר על 4458ה S&P הוסיף 0.66% וסגר על 1973פורמלית אני יכול לומר שמדד הנסאק הולך לדעתי ל 4800ה S&P ימשיך להתקדם ל 2000 עם קריצה... יראה, 1/7/14 למחרלמחר - גדראו הטיית שורט דרך פוט 1370 עדיין קיימת האינדיקציה השליליתהספוט לא סגר עם כיוון חד משמעי מעלה אלא בנטייה פסימית מבחינתי עדייןבגדול עדיפות... יראה, 1/7/14 אינדיקציה שלילית לא התקיימהאבל בכל זאת לממש במחיר 820 לקראת פרסום נתון המקרואעדכן מצב... יראה, 1/7/14 מי שלא ניכנס לפוט 1370אז כרגע רק במחיר 810 ומטהסטופ נותר 770/80אני מעריך שה חוזים כרגע לא משקפיםכלומר המדדים שם ידעכו לאפס וידשדשו סביבו עם פתיחת המסחראבל בהחלט שעם פתיחת המסחר שם עוד כמה דקות...אז ניראה קצת תנודתיות... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |