| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 2/7/14 בוקר יום רביעי 2.7.2014וול סטריט - מדד הנסדאק הוסיף אתמול 1.14% וסגר על 4458 ה S&P הוסיף 0.66% וסגר על 1973 פורמלית אני יכול לומר שמדד הנסאק הולך לדעתי ל 4800 ה S&P ימשיך להתקדם ל 2000 עם קריצה ל 2100 ברקע לא עמדו אתמול נתוני מקרו מיוחדים אבל ממתינים למחר לדו"ח התעסוקה ואני חייב לציין שיום שישי הוא ה 4 ביולי יום העצמאות האמריקאי כך שאני מניח שזה כשלעצמו תרם אתמול גם הוא לעליות אבל חשוב דו"ח התעסוקה ביום חמישי הוא יכול לגרור זיגזגז ולמרות זאת המדדים לדעתי ישיגו את יעדם בוול סטריט מדד המעו"ף - מדד המעו"ף איבד אתמול 0.29% וסגר על 1384 לערך בניגוד לדאקס שסגר אתמול חיובי 0.7% אבל זה פער שיתכן ויצומצם היום מחזור המסחר היה נמוך ביחס לממוצע בגדול אף סקטור ואף מניה במדד לא הובילה אותו מעלה רוב מניות המדד נישארו בטריטוריה אדומה מינורית גם בתוך מדד הבנקים נירשמה ניגודיות חריפה בין פועלים ללאומי לסיכום: מדד המעו"ף ישיג בסופו של דבר את 1414 ואני אמשיך לומר זאת המשמעות של עצם ההשגה של הרמה הזו אמורה להיות פריצת דרך מתי זה יקרה בדיוק ? צריך להבחין בין פריצה והשגת שיא וראלי לבין דשדוש סביב 1400 אני נוטה להעריך שביולי לא תושג פריצת דרך משמעותית בכל אופן הפער בין המעו"ף לחו"ל נימצא בגדילה כל הזמן אבל יש לזה תקדימים והמעו"ף ידע להשלים פערים בטיימינג שלו בזמנים קצרים אצל מדד 75 המצב חריף הרבה יותר זה מדד שאחראי על מרבית השוק והוא נימצא רחוק משיאו האחרון כ 10% ורחוק משיאו בכלל כ 20% כאשר בוול סטריט פורצים שיאים וקובעים חדשים כבר מספר פעמים אני מאמין שמדד 75 יצמצם לפחות את הזליגה מתחילת השנה שביצע בגדול - מדד 75 נע ב 4 ה שנים האחרונות בין 1000 ל 700 כלומר אם מסתכלים בריזולוציה רחבה יותר אז אני יכול להעריך לו לטווח ארוך יעד של 1500 כל עוד הוא שומר על טווח התנועה 700 עד 1000 אבל זה לא פרקטי למסחר כי המדד יכול מאוד לזגזג בטווח שציינתי עד שיפרוץ דרך וכמובן שאין לסמוך על ההערכה הזו הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.36% בעיקר הודות לפריגו חוזה S&P שומר על איזון חיובי קל הדאקס סגר אתמול על 9902 כשהוא ייסחר חיובי גם היום אני מניח ויתעמת עם 9920 ואני שוב מזכיר שבגדול היעד שלו הוא 10400 מבחינתי היום על הפרק שלושה דברים: 1. מדד התעסוקה של ה ADP ב 15:15 לקראת דו"ח התעסוקה מחר הצפי הוא לתוספת של 200 אלף משרות למשק האמריקאי לדעתי הנתון הזה לא ישפיע על המסחר מהותית אלא נקודתית 2.הזמנות ממפעלים - נתון משני בלבד 3. נאום של נגידת הפד ילין בשעה 18:00 טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1384 עד 1397/8 הפתיחה כמובן צפויה להיות חיובית לאור הארביטראז וההתנהגות בחו"ל השגת 1397/8 אפשרית אלא שמחר גם פקיעה שבועית וקצת קשה לומר להיכן יכוונו את המדד היום אני מעריך את הפתיחה היום בין 1386/7 ל 1392 סגירה מעל 1398 תיחשב בשורה טובה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |