| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 9/7/14 עידכוןהמדד נע במעין רכבת הרים לא יציבהגם כפילות באינדיקציות יש אני כרגע 1:2 לטובת הפוט השבועי ויש אינדיקציה שלילית חדשה מאוד בעייתית שאני מחכה... יראה, 9/7/14 עוזב מסך ל 10 דקותבשלב זה אני נישאר שני צדדיםלא מוכר את צד הפוטיש עדיין רמת סיכון ברקעאין תמיכה למדד מצד הדאקס... יראה, 9/7/14 אחת מהשתיים להיוםאו שקול 1370 יתקרב למחיר 800או שפוט 1370 יעשה את זהכמובן שזו הערכה בעירבון מוגבל יום לפקיעה בשבועיות יש אינדיקציה שליליתאבל בתוך יומי אין אישור לשורט כלומר המדד בחסות הפקיעה השבועית מחר יכול לטפס ל... יראה, 9/7/14 המדד יכול להגיע עד 1378 היוםאני לא רוצה לתת לונג כי כל ידיעה שלילית יכולה להנחית במהירותאבל אוכף 1370 שבועי הוא אחלה פיתרוןקול 1370 שבועי מחיר 420 מוערךפוט 1370 שבועי מחיר 260 מוערךשני המחירים... יראה, 9/7/14 עידכוןהגלום כבר ביקר בבוקר כמעט ב 1360בד"כ יש לו נטייה לחזור למקום הפשעאבל על הנייר אין שום אינדיקציה לזה אלא רק אינדיקציה מהספוט בכל אופן מברוק למי ששיחרר בזמן את האחזקה בפוטים ואני לא שולל שפוט... יראה, 9/7/14 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 9.7.2014וול סטריט - המדדים בוול סטריט איבדו גובה בלילה כאשר מדד הנסדאק איבד 1.34%ה S&P איבד 0.7%שני המדדים נושקים לקו בלימה ראשוןהמדדים בוול סטריט אחרי שני ימי מימוש כבר שני ימים... יראה, 8/7/14 למחרלמחר - ההצעה היחידה שלי היא פוט 1360 חודשימול קול 1370 שבועי ביחס 1:1את הקול לא לרכוש מעל מחיר 280 לדעתי ועדיף להמתין לו... יראה, 8/7/14 הסטופ בפוט 1360 הוא בין 800 ל 780כלומר עד לסטופ להמשיך להחזיקסביר בעיניי שלא ניראה שבירה כלפי מטה במדד לפחות עד 16:30ויותר מיזה יתכן שב 16:30 ואילך ניראה אפילו תנועה מתקנת עולהלכן אני בעד אחזקה של קול 1380 השבועי במקביל לאחזקה... יראה, 8/7/14 שוב בלמה 1370להישאר תחת הסטופ שציינתי אני מחפש מהלך פורץ... יראה, 8/7/14 עידכון לפני שאני יוצא להפסקההמצב רגיש נקודתית במדד לשני הצדדיםלדעתי להחזיק במקביל לפוט 1360 את קול 1380 שבועי תחת סטופ 100זו דעתיאלא אם מעדיפים להשתמש בסטופ 800 עד 790 בפוט... יראה, 8/7/14 עוזב מסך ל 10 דקותנא להקפיד להשתמש... אני אוציא יציאה פורמלית לשתיהןאישית - אמשיך להחזיק בשתיהןאבל אוציא פומלית חבירה חוזרת לשתיהןאני אצא ברווח יפה בשתי האחזקות הנ"לכרגע להחזיק בשתיהן רק חצי כמות בכל... יראה, 8/7/14 פתיחה פחות או יותר כפי שהערכתי בסקירת הבוקראין ממני כרגע שום טריגראני ממתין מי שיצא בחשיפה לפוט 1380 או 1370 שישאר... יראה, 8/7/14 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 8.7.2014וול סטריט - בוול סטריט נירשם יום של ירידותמדד הנסדאק איבד 0.76%ה S&P איבד 0.39%עד כאן זה הרע - הטוב הוא שמדובר לדעתי במימוש מינורי גם אם ימשך עוד מספר ימים המדדים שם יחזרו... יראה, 7/7/14 למחרעדיפות מבחינתי לגדרלא בהכרח שהפתיחה מחר בבוקר תהיה שלילית אבל כן סביר להניח שגם אם ניראה פתיחה חיובית יהיה מעבר לשלילי בהמשךבגדול - לזכור - כל ירידה היא לצורך עלייה במדד בין אם השבוע ובין אם בחודש... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |