| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 8/7/14 בוקר יום שלישי 8.7.2014וול סטריט - בוול סטריט נירשם יום של ירידות מדד הנסדאק איבד 0.76% ה S&P איבד 0.39% עד כאן זה הרע - הטוב הוא שמדובר לדעתי במימוש מינורי גם אם ימשך עוד מספר ימים המדדים שם יחזרו לכבוש שיאים וישברו כלפי מעלה גם את השיא האחרון זו ההערכה שלי מבלי להרחיב יותר מידי במילים מדד המעו"ף איבד אתמול 0.9% כשהוא סוגר על 1379.37 אבל יורד במחזור ממוצע או קרוב אליו ולא יותר מיזה מניות הבנקים ריכזו מעל שלישי מהירידה הכללית עם הכבדה של כ 0.33% סקטור התקשורת בראשות בזק הכביד בעוד 0.25% לערך סקטור הגז הכביד בעוד 0.18% לערך שאר ההכבדה על המדד הגיעה מצד יתר המניות השוליות במדד בד"כ פריגו ואופקו סיפקו למדד תמיכה קלה לסיכום: הרקע לירידות בת"א ברור ושומעים אותו בחדשות אבל אפשר לומר שנקודתית הוא מקבל תמיכה גם מצד חו"ל מבחינתי אני מתייחס לכל הירידות בת"א כירידה זמנית ולא כמשהו מהותי מתמשך לדעתי המדד יסיים גם את המונחוס הזה ויחזור בכוחות מחודשים האם זה יקרה תוך שבועות ? אני נוטה להניח שכן בינתיים אני מקווה שמה שסובל ממנו המדד על הרקע הביטחוני יהיה שובר שיוויון שיתן לו לקחת אויר לקראת אגרסיביות עולה וכבר אמרתי בעבר שאלימות גוררת אלימות גם לצד השני מדד 75 חטף אתמול חזק כשהוא יורד מעל 2% ולא במחזור גבוה הסימנים מראים שהוא יתקרב ל 850 ושם אני מצפה שייבלם ויסתובב מדובר על עוד כ 3 אחוז לערך ולא בטוח שהוא יגיע עד שם מדד 75 לדעתי יעשה גם הוא את דרכו בחזרה וזו ההערכה שלי עד להודעה חדשה הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של 0.52% חוזה S&P מדשדש כרגע סביב קו האפס הדאקס רשם אתמול ירידה של אחוז עד לסיום וגם במקרה שלו אני נותר עם היעד 10400 אין היום נתוני מקרו מהותיים ברוב המקרים אירועים ביטחוניים נימדדים לפי השפעות כלכליות בלבד עברנו גם מלחמת לבנון שהשפעתה הסתיימה וגם היא היתה מוגבלת זה מה שאני מצפה שיקרה גם במקרה הזה וכפי שכבר אמרתי אתמול אם לא תתרחש קטסטרופה המדדים אמורים לחזור בחזרה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1367 עד 1382 הפתיחה עצמה אמורה להיות שלילית לפחות ביחס לארבירטאז כרגע זה ניראה סביב 1373 סה"כ בגדול אני לא מצפה מהמדד לרדת מ 1356 או 1350 אבל צריך לקחת גם את זה בחשבון כאשר המגמה הארוכה בינונית נישארת עולה ואני גם מניח שנחזור לעלות תוך שבועות ובד"כ זה נוטה להיות אגרסיבי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |