TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/7/14
בוקר יום שלישי 8.7.2014

וול סטריט -

בוול סטריט נירשם יום של ירידות
מדד הנסדאק איבד 0.76%
ה S&P איבד 0.39%
עד כאן זה הרע - הטוב הוא שמדובר לדעתי במימוש מינורי גם אם ימשך עוד מספר ימים המדדים שם יחזרו לכבוש שיאים וישברו כלפי מעלה גם את השיא האחרון
זו ההערכה שלי מבלי להרחיב יותר מידי במילים


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.9% כשהוא סוגר על 1379.37
אבל יורד במחזור ממוצע או קרוב אליו ולא יותר מיזה
מניות הבנקים ריכזו מעל שלישי מהירידה הכללית עם הכבדה של כ 0.33%
סקטור התקשורת בראשות בזק הכביד בעוד 0.25% לערך
סקטור הגז הכביד בעוד 0.18% לערך
שאר ההכבדה על המדד הגיעה מצד יתר המניות השוליות במדד בד"כ
פריגו ואופקו סיפקו למדד תמיכה קלה

לסיכום:
הרקע לירידות בת"א ברור ושומעים אותו בחדשות
אבל אפשר לומר שנקודתית הוא מקבל תמיכה גם מצד חו"ל
מבחינתי אני מתייחס לכל הירידות בת"א כירידה זמנית ולא כמשהו מהותי מתמשך
לדעתי המדד יסיים גם את המונחוס הזה ויחזור בכוחות מחודשים
האם זה יקרה תוך שבועות ? אני נוטה להניח שכן
בינתיים אני מקווה שמה שסובל ממנו המדד על הרקע הביטחוני יהיה שובר שיוויון שיתן לו לקחת אויר לקראת אגרסיביות עולה
וכבר אמרתי בעבר שאלימות גוררת אלימות גם לצד השני


מדד 75 חטף אתמול חזק כשהוא יורד מעל 2% ולא במחזור גבוה
הסימנים מראים שהוא יתקרב ל 850 ושם אני מצפה שייבלם ויסתובב
מדובר על עוד כ 3 אחוז לערך ולא בטוח שהוא יגיע עד שם
מדד 75 לדעתי יעשה גם הוא את דרכו בחזרה וזו ההערכה שלי עד להודעה חדשה


הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של 0.52%
חוזה S&P מדשדש כרגע סביב קו האפס
הדאקס רשם אתמול ירידה של אחוז עד לסיום וגם במקרה שלו אני נותר עם היעד 10400
אין היום נתוני מקרו מהותיים
ברוב המקרים אירועים ביטחוניים נימדדים לפי השפעות כלכליות בלבד
עברנו גם מלחמת לבנון שהשפעתה הסתיימה וגם היא היתה מוגבלת
זה מה שאני מצפה שיקרה גם במקרה הזה
וכפי שכבר אמרתי אתמול אם לא תתרחש קטסטרופה המדדים אמורים לחזור בחזרה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1367 עד 1382
הפתיחה עצמה אמורה להיות שלילית לפחות ביחס לארבירטאז
כרגע זה ניראה סביב 1373
סה"כ בגדול אני לא מצפה מהמדד לרדת מ 1356 או 1350
אבל צריך לקחת גם את זה בחשבון כאשר המגמה הארוכה בינונית נישארת עולה
ואני גם מניח שנחזור לעלות תוך שבועות ובד"כ זה נוטה להיות אגרסיבי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il