| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 18/9/14 אינדיקציה שלילית אחת התקיימהרק אחתהשניה מרמזת על ירידה מ 1440בדיעבד היינו צריכים לוותר על הלונג וללכת לפי האינדיקטורים שלינכון לעכשיו אשלח טריגר מסודר לצד... יראה, 18/9/14 מפריעות לי האינדיקציות השליליותואנחנו כבר אוטוטו יומיים לפקיעה למי שלא מבין את זהאבל המדד לונג לכיוון 1444זה המצב כרגע אני אזהר במתן... יראה, 18/9/14 יש כפילות באינדיקטורים כרגעכלומר אני מעריך שקול 1440 יחצה את ה 800אבל גם ירד לאיזור 640אני לא יכול לומר מה יקרה לפני מהאני מעדיף, המתנה בשלב... יראה, 18/9/14 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 18.9.2014 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - פחות או יותר מה שהערכתי התקייםילין המשיכה לומר את אותו הדבר ה QE יסתיים באוקטובר והריבית תעלה בפרק "זמן ניכר" כלשונהזה מה שציפו לשמוע... יראה, 17/9/14 למחרהסגירה היא טובה ובסדראני מאמין בלונג עדיין יעד 1480יחד עם זאתלמחר אני מעדיף גדר ולקבל החלטות למחר1. מחר פקיעה שבועית2. בלילה יש את החלטת הפדמי שכבר רוצה לסחור לונג זה רק דרך... יראה, 17/9/14 עוד מעט מתחילה חפיפת המסחר מול האמריקאיםאני מציע להישאר עד לסטופ בקול 1440אני לא אוהב לסחור בחפיפת מסחר ...זה זמן מסוכןמצד שני לכולכם זכור מה קרה אתמול בחפיפת המסחרלכן נישארים עד שהמחיר יורד ל 630או עולה ל 900... יראה, 17/9/14 מדד המחירים לצרכן - ארה"בנתון רע ...אבל טוברע - כי הוא מתחת לצפי ומראה על בעיה בצמיחה לפחות נקודתית לפי הקריאה הזוטוב - כי זה טוב לשוק...זה מחזק את ההערכה שהריבית תתקשה לעלותכלומר ילין תתקשה לדבר היום בלילה על העלאה מוקדמתעל... יראה, 17/9/14 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 17/9/14 עידכוןיעד קרוב למדד הוא 1444אני מקווה שזה יושג היוםאבל חייב לומר - אני חושד שהמדד ירד לאחר מכן ל 1438 ומתחת...עוד היום...המשמעות היא שכשאני אגיד אנחנו ניקח פוט שבועי 1440כרגע אני שואף לראות אותו מתחת מחיר... יראה, 17/9/14 עידכוןיש כאן חברה שאוהבים מגמהכלומר דוגרים מה שניקרא...ויש מצבי שוק כאלהאני לא ממליץ על זהאבל מי שכן מתעקשאני אומר מכאן רק אוקטוברכלומר לגלגל אחזקה לאוקטוברבשלב זה מדובר על קול 1470אם המדד ירד אז אולי קול... יראה, 17/9/14 מבחינת המדד הגבוה של סקירת הבוקר הושג בפתיחהיחד עם זאת קול 1440 אמור לדעתי להשיג את 630 לפחותאני מהסס כרגע לשלוח טריגר לונגאבל מבחינתי מי שבחוץ אפשר לעלות על הקול הזהובמקביל לקחת את פוט 1430... יראה, 17/9/14 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 17.9.2014וול סטריט - ה S&P והנסדאק עלו בשיעור של 0.75%על הנייר זו עלייה טובה אבל הסיכון עדיין לפנינואני נותר עם אותם הערכות למדדי וול סטריט ומבחינתי דבר לא השתנה תמול שלשוםמה כן... יראה, 16/9/14 פריצה של 1426 תוביל ל 1430 קרובכרגע זה עוד לא קורהסטופ בקול 1430 הוא מחיר 420 כרגע בירידה... יראה, 16/9/14 עידכוןמדד המחירים ליצרן בארה"ב - קריאה מאכזבתעל הנייר זה כמובן מאכזבאבל בחשיבה קצת מפותלת - זה עוד נתון שעשוי שלא לתמוך בהעלאת ריבית מוקדמת...כלומר טוב למשקיעיםאני מעריך שזו הסביה שהמעו"ף נתן פוש... יראה, 16/9/14 עוזב מסך ל 10 דקותיש אינידציה חיובית... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |