| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 17/9/14 בוקר יום רביעי 17.9.2014וול סטריט - ה S&P והנסדאק עלו בשיעור של 0.75% על הנייר זו עלייה טובה אבל הסיכון עדיין לפנינו אני נותר עם אותם הערכות למדדי וול סטריט ומבחינתי דבר לא השתנה תמול שלשום מה כן השתנה? למה עלו בעצם אתמול? כלום...למעט ציפיות ...מתנהלת עכשיו ישיבה בת יומיים של הפד שבה יוחלט על הריבית אבל יותר מיזה מצפים לדיבורים שיתאימו למשקיעים מצפים שילין תאמר שהריבית תישאר נמוכה וללא שינוי ביחס להערכות הקודמות שלא תירמוז חלילה שיש מצב שהריבית תועלה גם לפני הזמן בכל אופן ה VIX רשם דעיכה...וזה בדיוק מה שרשמתי אתמול יש לנו שלושה אירועים לפנינו: 1. הנאום של ילין היום שלו מצפים - אני מצפה שהוא יעבור בשלום ומקווה שללא הפתעות 2. הצבעה על היפרדות סקוטלנד מבריטניה מחר - אני מקווה שהם ישארו מאוחדים לנצח 3. הנפקת עליבאבא בסוף השבוע אני חושב שאולךי הסיכון נימצא בסעיף 2 אבל נוטה לקוות ולהאמין שסקוטלנד לא תיפרד ואם כן אז כל השפעה תהיה נקודתית מדד המעו"ף נתן אתמול בדקות הסיום פוש משמעותי וסגר כמעט על 1432 סה"כ עלייה של 0.58% במחזור לא גבוה בכלל מי הוביל את העלייה ? קצת מהדואליות וקצת מהבנקים המניות הדואליות תרמו כ 0.25% מניות הבנקים תרמו גם הן כ 0.25% זה מספיק ...כל השאר הם שחקנים משניים בהצגה מספיק שהבנקים תומכים וזה דבר שציינתי הרבה פעמים לסיכום: מבחינת ת"א אני ממשיך לנקוב ביעד כללי 1480 אני מצפה גם שהמניות הדואליות ומניות הבנקים ימישכו להוביל כל עלייה לא בהכרח שהימים עד ראש השנה יעברו בצורה חלקה יש לנו את הסעיפים שציינתי בראש הסקירה ויש לנו את ראש השנה עצמו לעבור מול החמאס בשלום מדד 75 - לא עלה אתמול כלום המדד פחות או יותר סיים על האפס וזה ניכר ברוב מכריע של מניות המדד בעצם מדד 75 זה כל השוק ואני מצפה שהוא יצטרף יעד כללי נותר 980 מדד הבנקים - אני מצפה קודם להתבססות מעל 1350 זה יוביל את המדד ל 1400 לאחר מכן אעדכן את היעד המשמעותי יותר הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות חוזה S7P ניסחר על האפס לא משמעותי הדאקס סגר אתמול מינוס 0.27% אני נותר עם אותו היעד לדאקס - בשלב ראשון 9900 עד 10000 הדולר - ממשיך להתקדם ל 3.7 שקלים הזהב - מדשדש ברמת תחתית שנתית הנפט - רשם זינוק משמעותי והוא עושה בדיוק מה שציפיתי שיעשה ברמות האלה ...לפחות כרגע..המפתח זה ריזולוציה רחבה של הסתכלות עליו והיעד הכללי שהערכתי לו בעבר בתוקף אם יהיה שינוי בזה אני אעדכן מקרו להיום: עוד לפני בכלל שניגשים לסעיפים שרשמתי בראש הסקירה היום בלילה ומחר יש לנו על הראש מקרו: 1. מדד המחירים לצרכן באירופה בשעה 12:00 2. מדד המחירים לצרכן הארה"ב בשעה 15:30 לשני הנתונים האלה יש השפעה על גובה הריבית אני מקווה שקריאת המדד בארה"ב תהיה נמוכה מהצפי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1428 עד 1436 כרגע זה הטווח שאני מעריך מה שחשוב היום זה הסיומת אין לי חשק לראות התנהלות ירוקה וסיומת אדומה ואני מקווה שניראה בעיקר ירוק בסיום הפתיחה עצמה עשויה להיות באיזור האפס ואפילו שלילית קלה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |