TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 17/9/14
בוקר יום רביעי 17.9.2014

וול סטריט -

ה S&P והנסדאק עלו בשיעור של 0.75%
על הנייר זו עלייה טובה אבל הסיכון עדיין לפנינו
אני נותר עם אותם הערכות למדדי וול סטריט ומבחינתי דבר לא השתנה תמול שלשום

מה כן השתנה? למה עלו בעצם אתמול?
כלום...למעט ציפיות ...מתנהלת עכשיו ישיבה בת יומיים של הפד שבה יוחלט על הריבית
אבל יותר מיזה מצפים לדיבורים שיתאימו למשקיעים
מצפים שילין תאמר שהריבית תישאר נמוכה וללא שינוי ביחס להערכות הקודמות
שלא תירמוז חלילה שיש מצב שהריבית תועלה גם לפני הזמן

בכל אופן ה VIX רשם דעיכה...וזה בדיוק מה שרשמתי אתמול
יש לנו שלושה אירועים לפנינו:
1. הנאום של ילין היום שלו מצפים - אני מצפה שהוא יעבור בשלום ומקווה שללא הפתעות
2. הצבעה על היפרדות סקוטלנד מבריטניה מחר - אני מקווה שהם ישארו מאוחדים לנצח
3. הנפקת עליבאבא בסוף השבוע
אני חושב שאולךי הסיכון נימצא בסעיף 2 אבל נוטה לקוות ולהאמין שסקוטלנד לא תיפרד
ואם כן אז כל השפעה תהיה נקודתית


מדד המעו"ף נתן אתמול בדקות הסיום פוש משמעותי וסגר כמעט על 1432
סה"כ עלייה של 0.58% במחזור לא גבוה בכלל
מי הוביל את העלייה ? קצת מהדואליות וקצת מהבנקים
המניות הדואליות תרמו כ 0.25%
מניות הבנקים תרמו גם הן כ 0.25%
זה מספיק ...כל השאר הם שחקנים משניים בהצגה
מספיק שהבנקים תומכים וזה דבר שציינתי הרבה פעמים

לסיכום:
מבחינת ת"א אני ממשיך לנקוב ביעד כללי 1480
אני מצפה גם שהמניות הדואליות ומניות הבנקים ימישכו להוביל כל עלייה
לא בהכרח שהימים עד ראש השנה יעברו בצורה חלקה
יש לנו את הסעיפים שציינתי בראש הסקירה
ויש לנו את ראש השנה עצמו לעבור מול החמאס בשלום


מדד 75 - לא עלה אתמול כלום
המדד פחות או יותר סיים על האפס וזה ניכר ברוב מכריע של מניות המדד
בעצם מדד 75 זה כל השוק ואני מצפה שהוא יצטרף
יעד כללי נותר 980

מדד הבנקים - אני מצפה קודם להתבססות מעל 1350
זה יוביל את המדד ל 1400
לאחר מכן אעדכן את היעד המשמעותי יותר


הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות
חוזה S7P ניסחר על האפס לא משמעותי
הדאקס סגר אתמול מינוס 0.27%
אני נותר עם אותו היעד לדאקס - בשלב ראשון 9900 עד 10000
הדולר - ממשיך להתקדם ל 3.7 שקלים
הזהב - מדשדש ברמת תחתית שנתית
הנפט - רשם זינוק משמעותי והוא עושה בדיוק מה שציפיתי שיעשה ברמות האלה ...לפחות כרגע..המפתח זה ריזולוציה רחבה של הסתכלות עליו והיעד הכללי שהערכתי לו בעבר בתוקף
אם יהיה שינוי בזה אני אעדכן

מקרו להיום:
עוד לפני בכלל שניגשים לסעיפים שרשמתי בראש הסקירה היום בלילה ומחר
יש לנו על הראש מקרו:
1. מדד המחירים לצרכן באירופה בשעה 12:00
2. מדד המחירים לצרכן הארה"ב בשעה 15:30
לשני הנתונים האלה יש השפעה על גובה הריבית
אני מקווה שקריאת המדד בארה"ב תהיה נמוכה מהצפי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1428 עד 1436
כרגע זה הטווח שאני מעריך
מה שחשוב היום זה הסיומת
אין לי חשק לראות התנהלות ירוקה וסיומת אדומה ואני מקווה שניראה בעיקר ירוק בסיום
הפתיחה עצמה עשויה להיות באיזור האפס ואפילו שלילית קלה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il