| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 28/1/15 הפוט יכול להגיע ל 1200אני לא מבטיח שזה יתרחש... יראה, 28/1/15 זה נע כמו כספיתזה ממחיש כמה היום הזה קשה... יראה, 28/1/15 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 28/1/15 גלום ניכנס לדשדושחכו לטריגר הבאזה לא הולך להיות יום פשוט ובטח שלא כל כך קרוב... יראה, 28/1/15 עידכון בוקרלא "קונה" את הניסיון לעלותאבל מאחר ואנחנו יום לפקיעה זה מצריך זהירותהלונג מבחינתי לא נוגע בכלל ואין לי שום כוונה להתעסק איתו היוםהעיין פקוחה על פוט 1460 לטריגר תוך... יראה, 28/1/15 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 28.1.2015 יום לפקיעהוול סטריט - כפי ההערכה שרשמתי אתמול המדדים בוול סטריט נסוגיםההבדל בהערכה הוא שהם אפילו לא טרחו להתקרב לשיא אבל הם עוד יחזרו לשיא כלומר כל ירידה היא לצורך עלייה... יראה, 27/1/15 למחרמי שרוצה להישאר מאוזן שישארפוט 60 מול קול 60מבחינתי מחר הדף חדש ומתחילים שוב לעבוד בתוך יומימחר זה יום... יראה, 27/1/15 בדיקה... יראה, 27/1/15 יעד לפוט 1460אם לא היינו סמוכים לפקיעה היתי אומר לך בקלותץ מינימום 1200אבל לא מוכן להתחייב כי מחר זה יום לפקיעהלכן כרגע זה היעד שתחפשו מינימום אבל בעירבון מוגבל ותחת הסטופ... יראה, 27/1/15 למי שיש מערכת IBIאין לי פתרון עבורכם !!!זה קורה כשיש לחץ ותנועהלא יודע לומר אם זה מכוון מצידם או שזה מלחץ אני חושד שיש מצב שזה חצי חציכתוצאה מלחץ הם נותנים למועדפים לעבודשורה תחתונה - אתם צריכים להמשיך לנסות להיכנס... יראה, 27/1/15 עידכוןאני מודע למתיחות בצפון אין צורך ליידע אותי המדד יורד כי הוא צריך לרדת ...את זה אמרתי עוד לפני טיל בצפוןלפעמים אירועים כאלה הם רק תירוץ ואני מקווה שזה תירוץ קטן שלא יגדלשהמדד ירד באופן טיבעי ולא... יראה, 27/1/15 שוב - כל ניסיון לעלות הוא לצורך ירידהאינדיקציה לנמוך יומי שובחוזר עוד' מעט ואלי אתן שוב... יראה, 27/1/15 עדיין לא ראינו נמוך יומיאגב בתוך יומי המדד מתעקש לא לרדת יותר מידיזה נטו החזקה בכוחברור לי שהוא עוד ירד ל 52 מינימוםאני מאוד רוצה שזה יקרה עוד לפני הפקיעה גם אם המדד יעלה קודם ל... יראה, 27/1/15 כשמחיר הפוט יגיע ל 540 תעלו סטופ ל 470בעיקרון במחיר הזה בערך תתקיים אינדיקציה תוך יומיתאני מחפש מהלך הרבה יותר מיזה ...אבל בשביל התוך יומי העכשוי בלבד תעשו לפי הסטופ... יראה, 27/1/15 כל ניסיון לעלות - הוא לצורך ירידה בלבדגם אם תיחתכו... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |