TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/1/15
בוקר יום רביעי 28.1.2015 יום לפקיעה

וול סטריט -

כפי ההערכה שרשמתי אתמול המדדים בוול סטריט נסוגים
ההבדל בהערכה הוא שהם אפילו לא טרחו להתקרב לשיא אבל הם עוד יחזרו לשיא
כלומר כל ירידה היא לצורך עלייה עדיין
אתמול איבד ה S&P כ 1.34% וסגר על 2029 כאשר מלמטה יש עדיין את 2000 עד 1980 כמבחן
מדד הנסדאק איבד כ 1.89%
הרקע לירידות היה גם בגלל פיספוס במקרו וגם בגלל אחכזבה מסויימת מהדוחות
יכול להיות שכבר בסופ"ש ניראה את המדדים שם חוזרים מעלה אבל אין בזה ביטחון


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.35% וסגר על 1455
כאשר בנמוך הוא ביקר בול ב 1452 עליה דיברתי
מחזור המסחר היה מעל ממוצע
המדד הוכבד מצד המניות הדואליות על רקע הירידות בחו"ל אבל גם מצד מניות הבנקים
מנגד סקטור הגז דוקא תמך

לסיכום:
אני נותר עם ההערכה שלי מהשבוע האחרון
כלומר אני לא חושב שזה סוף פסוק והמדד ימשיך לסמן תחתית חדשה באיזור 1440
כאשר יש מצב גם לרמת 1424 אם כי בזה יש קצת פחות ביטחון שיתרחש ישירות
ובכל מקרה ולמרות הכל - המדד יחזור לשיאו ואני מעריך שגם יפרוץ את ה 1500


מדד 75 - כנגד הכל וזה בהחלט נדיר
עלה אתמול 1.2% לאיזור רמת ה 800 כאשר מלמעלה יש את ה 820
אני עדיין לא חושב שמדובר בגל אלא לכל היותר כניסה לאיזור דשדוש
מלמטה יש עדיין את ה 780
המדד בחר לעלות ביום בו החוזים אדמדמים + אירופה יורדת + מעו"ף יורד + מתיחות בצפון


הבוקר הארביטראז חסר משמעות למרות הירידות במדדים
חוזה S&P ניסחר בעליות חדות על רקע דוחות אפל
וכפי שאמרתי לעיל המדדים יחזרו מעלה אבל אין לצפות למהלך עולה משמעותי עדיין
הדאקס ביצע אתמול מימוש סביר
סביר גם שכל מהלך מתקן שלו הוא לצורך עלייה בחזרה לכיוון 11000 ואף 12500
היום תפורסם הריבית בארה"ב כאשר ברור שהיא לא תשונה
ומה שירכז עניין זה מה תאמר ילין סביב כל העניין
זה יתרחש ב 21:00 ...לכן גם פתיחה חיובית במדדים בגלל דוחות אפל לא מבטיחה שהמסחר יסתיים בירוק
הדולר ביצע תיקון ל 3.95 שקלים אבל לאור פריצת ה 4 שקלים אפשר לצפות שהוא יתחזק בחזרה לכיוון 4.1

אצלנו - המתיחות בצפון נימשכת ולא ברור מה ילד יום בעניין הזה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1452 כד 1460
המדד צפוי לפתוח סולידי
אבל עדיין כל ניסיון שלו לעלות הוא לצורך ירידה
אנחנו יום לפקיעה והרצון של הפוקעים חזק מהרבה גורמים
זה יום שיכול להסתיים סביב ה 1460+- ועד 1454
או לתת זליגה מטה אל 1448 ומטה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il