| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 3/9/15 עוזב מסך לרבע שעה... יראה, 3/9/15 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 3.9.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - המדדים בוול סטריט רשמו יום עליות -ה S&P עלה 1.83%מדד הנסדאק 2.45%זה הגיוני זה סביר ונרמלי לחלוטין למצבברקע - הסקר המקדים לדו"ח התעסוקה שלא... יראה, 2/9/15 יש אינדיקציה חיובית לגבוה יומיוכרגיל כל מהלך לונג אני אסייגלא חובה לסחור את הלונג בכלל אפשר להמתין בצד בסבלנות למהלך שאני מחפש כלפי מטה... יראה, 2/9/15 הסקר המקדים לדוח התעסוקה לא מבריקיש היחלשות נקודתית בחוזים אבל למעשה התגובה הנקודתית של האמרקאים לדו"ח הזה מאוד בעיתית לחיזוייש כמה צדדים לעניין הזהמצד אחד העלאת ריבית מתרחקתמצד שני בימים האלה בהם סין נושפת לך בעורף אתה חייב... יראה, 2/9/15 עידכון 3ברמה התוך יומית המדד כרגע מדשדש אומנם...אבל דשדוש אופטימי ואפשר לשמור על אופטימיות עד שיוכח אחרתאני מניח שפריצת דרך מעלה או מטה תגיע רק עוד חצי שעה עם פרסום הנתונים המקדימים לדוח התעסוקהועדיין תזכרו... יראה, 2/9/15 עידכון 2עד עכשיו המדד לא מתרומם מעל ל 1584 או יותר נכון 1588נכון לעכשיו אני מעט נוטה לפסימיות...כלומר להיחלשות של המדד עד לסיום וחזרה למוד שלילי למחרתאני עדיין לא בטוח בזה ושומר על ראש פתוחנקודת המפתח היא... יראה, 2/9/15 להיות על הגדרמאז השגת 1584 אין המשכיותהמדד ניכנס לדשדשת תוך יומיתבשלב זה גדר והכל פתוח כולל נסיגה עד לסיוםיש מצב שתהיה המתנה ל 15:15אני מזכיר המגמה היא שורט מובהקכל עלייה לצורך ירידה... יראה, 2/9/15 עידכון בוקרעל הנייר המדד עוד אמור לטפס ל 1584 מינימוםמאמין שהוא יבצע את זהזה מה שכתבתי אתמול בסיוםאבל - הוא יחזור למטה ..ולהערכתי העליות שלו כרגע הן בגדר הרמה להנחתה גם אם זה לא ברמה התוך... יראה, 2/9/15 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 2.9.2015וול סטריט סיימה באדום ללא הפתעה מיוחדת כאשר ה S&P מאבד קרוב ל 3%ביחס לתמול שלשום אין שום חדש מבחינתי כל הדברים שאמרתי בסקירות קודמות נותרו בתוקףכלומר וול סטריט לא ראתה... יראה, 1/9/15 למחר או בכללהאינדיקציות השליליות שלי בתוקף (ורמת האמינות שלהן גבוהה בדרך כלל)אני לא קונה את מה שהמדד עשה או ניסה לעשות בסיוםהסגירה יחסית טובה בספוטובכל זאת אני מצפה שהוא יבקר בשתי רמותגם ירד לכיוון 1540גם יעלה... יראה, 1/9/15 אינדיקציות שליליות בתוקף !!... יראה, 1/9/15 עוזב מסך ל 10 דקותאינדיקצה שלילית לנמוך יומי בתוקף גם אם לא תתבצע ספציפית היוםההעדפה שלי כרגע היא לפוט 1420 חודשיעל מנת למזער את רמת הסיכוןאני מאמין שגם אם ירד מתחת מחיר 500 הוא יחזור לקפץ ל... יראה, 1/9/15 עדיין קיימת אינדיקציה שלילית לנמוך יומי... יראה, 1/9/15 הערכהפוט 1500 ישיג את מחיר 1600 בהמשך הדרךאני נוטה להמתין ולא לתת טריגר שורט עדייןבעיקרון יש אינדיקציה שלילית לנמוך... יראה, 1/9/15 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 1.9.2015וול סטריט סיימה את הלילה פחות או יותר כמו שעזבנו אותה אתמולה S&P סיים מינוס 0.84% כאשר הוא עומד על 1972סין ממשיכה לתת את הטון ובנקודת הזמן הנוכחית שלה כל תנועה שלילית שלה... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |