| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/9/15 בוקר יום שלישי 1.9.2015וול סטריט סיימה את הלילה פחות או יותר כמו שעזבנו אותה אתמול ה S&P סיים מינוס 0.84% כאשר הוא עומד על 1972 סין ממשיכה לתת את הטון ובנקודת הזמן הנוכחית שלה כל תנועה שלילית שלה גם אם "רק" 2% מגבירה לחץ ומתיחות ברקע דו"ח התעסוקה האמריקאי בנוסף שיפורסם בסופ"ש ראוי לציין שיש חוסר וודאות לגבי מועד העלאת הריבית ומצבה של הכלכלה האמריקאית לא משנה מה אומר הממשל האמריקאי - יש חוסר וודאות דו"ח התעסוקה הקרוב אני סבור שדוקא הפעם בהפוך על הפוך על הפוך דו"ח טוב יתן זריקת עידוד נקודתית למדדים בחודשים האחרונים זה עבד רק הפוך על הפוך דו"ח פושר שלא עומד בצפי היה עדיף למדדים הפעם כל נתון מקרו טוב הוא חיוני על רקע החולשה שבאה מצד סין עניין הריבית נידחק הצידה והוא לדעתי בתנאים הנוכחיים פחות מטריד הסגירה בלילה בוול סטריט לא הית דרמטית וכזו שהשאירה את התמונה פתוחה ליליה שאחריו לאור מצב החוזים כרגע סביר להניח שבלילה הקרוב ניראה תנועה שלילית חריפה או בינונית בוול סטריט כאשר המדדים יתקרבו לתחתית הקודמת שלהם למרות זאת יש מצב שוב לניסיון תיקון אולי על רקע דו"ח התעסוקה בכל אופן כבר כתבתי לפני כשבוע יעדים ריאליים למדדים בוול סטריט ה S&P למשל עשוי לבקר ב 1600...נתתי גם למדד הנסדאק מדד המעו"ף איבד אתמול 1.66% כשהוא סוגר על 1578 מחזור המסחר היה גבוה כאשר סקטור הגז תורם לו בגלל התנועה השלילית הקיצונית שלו מתוך סך הירידה במדד המעו"ף קצת מעל אחוז שלם שייך לסקטור הגז אתמול מניות הבנקים היו השניות בהשפעתן השלילית לסיכום: מסתמן שהמדד הולך ישירות לביקור בנמוך של אוגוסט קרי אזור ה 1540 אני חושד שמשם אולי יתבצע ניסיון תיקון נוסף לפני המשך ירידות סה"כ אני עדיין חושב שסין לא ביצעה עדיין תנועה משמעותית שלילית כלומר תנועה שלילית סינית משמעותית עוד אמורה להגיע הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.35% חוזה S&P שלילי בשיעור של כ 1.8% הדאקס סיים אתמול דוקא סביר מינוס מינורי בלבד הדאקס הוא אחת הסיבות שאני חושד שלפני שנרד עוד נבצע תיקון נוסף עולה אולי מאזור 1540 במעו"ף או מאזור 1500 עד 1520 מדד שנחאי מאבד הבוקר שני אחוז אבל חייב לציין שהוא מבחינתי ניסחר סולידי ושומר על תנועה צידית שלילית בשלב זה אני מצפה שהוא יתן פוש למטה לכיוון 2600 כאשר היום הוא ניסחר סביב 3130 ברקע לירידות הבוקר עומדים נתוני מקרו גרועים מסין שרק ממחישים את הבעיה לממשל הסיני יש כלים אבל כבר כתבתי אתמול שלדעתי הוא יכניס אותם לשימוש באיחור סקטור הגז - כבר עידכנתי אתמול במייל ניפרד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1558 עד 1574 לגעתי המדד יחזור ל 1540 שהוא אזור הנמוך של אוגוסט ונמוך שנתי וזה במונחי מינימום מצד שני יש לי גם אינדיקטור לסייקל מתקן נוסף עד למעל 1580 אין מה לדבר על סייקל מתקן כל עוד המדד לא יסגור ספציפית היום מעל 1570 לפחות פוט 1500 שנתתי לו אתמול יעד 1400 עושה אותו למעשה הבוקר יום רגוע עד כמה שאפשר בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |