TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וואליו קפיטל מקבוצת רני צים רוכשת מידי אלטשולר שחם את השליטה (75%) בנכסי קרנות הנאמנות, הברוקראז' וניהול התיקים של פסגות


מימין לשמאל גילעד אלטשולר ורני צים בחתימת העסקה קרדיט באדיבות החברה
העיסקה כוללת גם את רכישת חברת קרנות הגידור, פסגות קומפס. תמורת העיסקה מסתכמת בכ-309 מיליון שקל
רני צים, יו"ר וואליו קפיטל: "אנו שמחים ונרגשים על רכישת פסגות בית השקעות. המסר המרכזי שלנו לשוק ההון הישראלי הוא שהגענו לפסגות כדי 'להחזיר עטרה ליושנה'. עסקה זו הינה רכישה אסטרטגית מבחינתנו, ואנו נשאף ונפעל להגדיל את פעילות פסגות ולהביאה לפסי צמיחה ושגשוג. בכוונתנו להיכנס בקרוב אל פסגות, להכיר את העובדים והמנהלים בחברה, ולהחזיר לפסגות את הגאווה והעוצמה של המותג, כשהמטרה היא למצבו חזרה כבית השקעות מוביל בשוק ההון הישראלי.
באופן אישי, אני מתרגש מאד על חתימת העסקה, ומתחייב שנעבוד קשה כדי להצליח, ולהביא את פסגות בית השקעות להישגים ולשיאים חדשים."

יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם גמל ופנסיה: "אנו שמחים על השלמתה המוצלחת של אבן דרך נוספת, בשיתוף עם קבוצת רני צים, במסגרת העסקה האסטרטגית לרכישת בית ההשקעות פסגות. אלטשולר-שחם גמל ופנסיה שואפת להיות שחקנית משמעותית בעולם החיסכון ארוך הטווח ואנו נמשיך לפעול לניהול כספי לקוחותינו במקצוענות ללא פשרות, באחריות ובשקיפות."

חברת וואליו קפיטל, שבשליטת רני צים, רוכשת מידי קבוצת אלטשולר שחם את השליטה (75%) בחברות פסגות קרנות נאמנות ופסגות ני"ע, המרכזת פעילות בתחומי הברוקראז' וניהול תיקי השקעות, תמורת כ-309 מיליון שקל. בנוסף, במסגרת העסקה, תרכוש וואליו קפיטל מידי אלטשולר שחם גם את חברת קרנות הגידור, פסגות קומפס.

וואליו קפיטל מבצעת את הרכישה יחד עם קבוצת משקיעים בהובלתה, הכוללת בין היתר את יואן קדוש, קנלוב קפיטל (בניהולו של אוליביה קוניג) ובית ההשקעות HC WAINWRIGHTמשקיעים נוספים מחו"ל, המביאים עימם נסיון בתחומי ההשקעות והפיננסים, כך שלאחר השלמת העסקה תחזיק וואליו קפיטל ב-75% מהנכסים הנרכשים, וכן תהיה לה שליטה מלאה על ניהול הפעילות הנרכשת של פסגות.

וואליו קפיטל מציינת עוד, כי בכוונתה לפעול לשימור המערך התעסקותי של פסגות, וכן להעסיק את מרבית עובדי המטה. בנוסף, מתחייבים הרוכשים לשמור על המותג "פסגות" ועל סמליה המסחריים, ובכוונתם גם להמשיך ולשכור את משרדי פסגות הנוכחיים ברחוב אחד העם בתל-אביב.

השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים שונים, שעיקרם קבלת האישורים וההיתרים הרגולטוריים הנדרשים לביצוע העסקה.

מטעם ואליו קפיטל ליוו את העסקה עורכי הדין יעקב אנוך, אשר סופן וליהיא בכר ממשרד מ.פירון ושות'. את אלטשולר שחם ליוו עורכי הדין אילנית לנדסמן יוגב, ניב סיון ואוהד גראוב ממשרד הרצוג, פוקס, נאמן. כמו כן, ליוו את העיסקה רו"ח דני מישקובסקי ואורנה לוי מפירמת ראיית החשבון EY.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il