TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור


טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
05 בספטמבר, 2023, סנטה קלרה, קליפורניה, ארה"ב, ומגדל העמק, ישראל,– אינטל וטאואר סמיקונדקטור (נאסד"ק/ בורסת ת"א: TSEM), הודיעו היום (ג') על הסכם חדש לשיתוף פעולה בין החברות, במסגרתו טאואר תשתמש במפעל המתקדם של אינטל בניו מקסיקו להרחבת כושר הייצור שלה בארה"ב. טאואר תשקיע עד 300 מיליון דולר ברכישת מכונות שיותקנו באתר בניו מקסיקו ויהיו בבעלות טאואר, ובכך תרחיב את כושר הייצור האנלוגי המתקדם של שבבי 300 מ"מ של בהיקף של למעלה מ-600,000 שכבות ייצור בחודש. ההסכם יספק לטאואר יכולת לתמוך בביקוש החזוי של לקוחותיה לטווח ארוך.

הסכם זה מייצג את מחויבותן של אינטל וטאואר להרחיב את פעילות ה-foundry של החברות עם פתרונות חדשים ויכולות מותאמות. בין היתר, אינטל תייצר את תהליכי ה-BCD (פלטפורמה לייצור שבבי Power Management) של טאואר בגיאומטריות של 65 ננומטר, ב-Fab 11 של אינטל בניו מקסיקו.

סטיוארט פאן, סגן נשיא בכיר של אינטל ומנהל חטיבת ה- IFS של אינטל, אמר: "השקנו את שירותי ה-foundry של אינטל מתוך ראייה ארוכת טווח של שירותי foundry המספקים שרשרת אספקה מאובטחת, מבוססת וגמישה עם מיטב הידע הנרחב של אינטל במערכות ייצור שבבים ומעמדה כמובילה בעולם בתעשייה זו. אנו שמחים שטאואר רואה את הערך הייחודי שאנו מביאים עימנו ובחרה בנו על מנת לפתח את כושר הייצור של 300 מ"מ בארה"ב".

מנכ"ל טאואר, ראסל אלוואנגר, אמר: "אנו נרגשים להמשיך לעבוד עם אינטל. כאשר אנו מסתכלים על עתידה של טאואר ומתכננים את מסלול הצמיחה שלה, המיקוד העיקרי שלנו הוא להרחיב את שותפויות הלקוחות שלנו באמצעות כושר ייצור גדל בקנה מידה נרחב של פתרונות טכנולוגיים מובילים. שיתוף הפעולה הנוכחי עם אינטל מאפשר לנו למלא את הדרישות הצומחות של לקוחותינו, תוך התמקדות מיוחדת בפלטפורמות ה-Power Management ו-RF SOI, עם השלמת הכשרת תהליך הייצור המתוכננת כבר בשנת 2024. אנו רואים בכך צעד ראשון לקראת מספר פתרונות סינרגטיים ייחודיים אפשריים עם אינטל".

אינטל הודיעה בעבר על השקעה של 3.5 מיליארד דולר שנועדה להרחיב את הפעילות בניו מקסיקו ולצייד את קמפוס הייצור ב Rio Rancho, אחד ממרכזי החדשנות שלה, ביכולות ייצור אריזות שבבים מתקדמות.

עבור טאואר, זהו הצעד המשמעותי הבא בדרכה להגדלת כושר הייצור שלה, המשרת בסיס לקוחות מתרחב בטכנולוגיות 300 מ"מ בשווקים המסתמכים על טכנולוגיות Power Management בגיאומטריות 65 ננומטר ו-RF SOI המובילות בתעשייה. היקף הייצור המורחב שינבע מהסכם זה, יאפשר לטאואר לא רק לענות על הזדמנויות גדולות יותר עם טכנולוגיות קיימות, אלא אף לאפשר הרחבת שותפויות עם לקוחות מובילים בתעשייה שיסייעו לגבש פיתוחים נוספים בטכנולוגיה מהדור הבא.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il