TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג
> שרותי טלנירי

מאמרים

בית השקעות ומסחר בשוק ההון


אילוסטרציה - מניה בזכוכית מגדלת
המסחר בשוק ההון טומן בחובו הזדמנויות לביצוע השקעות רווחיות רבות. באמצעות המסחר בשוק ההון, המתבצע על ידי החברים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, נסחרים מוצרים פיננסיים רבים ומגוונים.
מערכת טלנירי | 10/6/09, 16:33

מסחר בשוק ההון בעזרת בית השקעות כיצד לבחור בית השקעות מתאים?




המסחר בשוק ההון טומן בחובו הזדמנויות לביצוע השקעות רווחיות רבות. באמצעות המסחר בשוק ההון, המתבצע על ידי החברים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, נסחרים מוצרים פיננסיים רבים ומגוונים. מי שאינו חבר בורסה נדרש לבצע את המסחר שלו באמצעות חברי הבורסה, שהם בנקים או בתי השקעות. משקיעים אלו משלמים עמלות שונות, בין אם עבור ביצוע פעולות ובין אם בגין שירותים שונים, כגון ניהול תיקים ועמלות קבועות נוספות. מתוך שתי אפשרויות המסחר הניצבות בפני המשקיעים בשוק ההון, האפשרות של השקעה בעזרת בית השקעות היא ללא ספק האפשרות המועדפת. בית השקעות גובה עמלות נמוכות בהרבה מאשר הבנקים, מאפשר ללקוחותיו שירות מקצועי ואיכותי מן המעלה הראשונה ומאפשר להם מסחר עצמאי באמצעות החשבונות שהם פותחים אצלם. עם זאת, בישראל קיימים בתי השקעות רבים ולמשקיע הנבוך אין די כלים מקצועיים על מנת לבחור ביניהם. ובדיוק בנקודה זו נכנסת לתמונה חברת טלנירי. במאמר זה נציג את היתרונות הגלומים בפניה אל בית השקעות דרך חברת טלנירי.




שירותי חברת טלנירי




לקוחותיה של חברת טלנירי זוכים ביתרונות רבים סיוע בבחירת בית השקעות מתאים ביותר, מתוך מגוון בתי ההשקעות הוותיקים והמובילים בישראל, קבלת עמלות נמוכות ביותר, מגוון של כלים מקצועיים לשיפור קבלת ההחלטות והידע המקצועי ואף מרכז תמיכה זמין העומד לרשות לקוחות החברה ומאויש על ידי מומחים לשוק ההון.




סחר ישיר ברשת האינטרנט




טלנירי מקשרת את לקוחותיה למערכת של מספר בתי השקעות. החברה לא מחויבת לאף בית השקעות ובזכות זאת היא מאפשרת ללקוחותיה לבחור בשירותי בית השקעות שמתאים וכדאי ביותר עבורם. שירותי חברת טלנירי מאפשרים לסוחרים ומשקיעים ליהנות מסחר ישיר באמצעות פלטפורמת מסחר שקופה, ברורה וידידותית למשתמש, המקושרת למערכות בתי ההשקעות המובילים בישראל. באמצעות פלטפורמות המסחר, תוכלו להתעדכן בנתוני ההשקעות שלכם ולבצע פעולות מסחר בזמן אמת באופן עצמאי מכל מקום בעולם.




מקסימום שירות במינימום עמלות




חברת טלנירי מאמינה כי אין סיבה לתשלום סכומים גבוהים במסגרת עמלות עבור ביצוע פעולות בשוק ההון. בניגוד לעמלות הנגבות מלקוחות אשר מנהלים תיקי השקעות בבנקים, לקוחות חברת טלנירי זוכים לתעריפי עמלות פעולה נמוכים במיוחד ולפטור מתשלום עמלות רבות, כגון: דמי משמרת, עמלות מינימום, עמלות אי-ביצוע ועוד. על אף שהעמלות של לקוחות טלנירי נמוכות במידה ניכרת מכל החלופות, הם זוכים לשירות האיכותי ביותר. לקוחות החברה זוכים בשירות כפול הן של מוקדי החברה הפזורים בכל הארץ והן של מוקדי השירות של בית השקעות באמצעותו מתנהל המסחר.




כלי מסחר מתקדמים




טלנירי מעמידה לרשות לקוחותיה כלי מסחר המסייעים לביצוע השקעות יעילות ורווחיות בשוק ההון. כחלק מכלים אלו, כולל אתר החברה מערך נרחב של נתונים פיננסיים בזמן אמת, אשר נערכים ומעובדים על ידי אנשי מקצוע מנוסים המומחים בתחום המסחר בשוק ההון. מידע זה מהווה כלי יעיל בידיהם של משקיעים וסוחרים לקבלת החלטות וביצוע פעולות.




שירותים נוספים




עם הצטרפותכם ללקוחות חברת טלנירי, תזכו להצטרף לחברת פיננסיים מהמובילות בישראל. שירותי חברת טלנירי רבים ומגוונים, ומקיפים היבטים רבים של העולם הפיננסי. אתר חברת טלנירי משמש כפורטל פיננסי מהמובילים בישראל. באתר תוכלו לקרוא כתבות ומאמרי עומק בנושאים פיננסיים רבים, לקבל את נתוני מסחר און-ליין, חדשות מתעדכנות ועוד. באתר טלנירי פועל פורום ער ופעיל בנושאי שוק ההון, המשמש למעשה כמועדון משקיעים פעיל. אחד משירותי החברה המובילים הינו שירות קבלת איתותי מסחר, המעובדים על ידי מיטב המנתחים הטכניים, ומועברים ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני או אף לטלפון הסלולארי שלכם. שירותי חברת טלנירי מתחדשים ומתפתחים באופן מתמיד והחברה רותמת לשיפור השירות שלה את מיטב הפיתוחים הטכנולוגיים העדכניים ביותר.




לסיכום, אנו ממליצים לכל משקיע המעוניין ליהנות מעצמאות וגמישות במסחר בשוק ההון, תוך קבלת רמת השירות הגבוהה ביותר להצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים של טלנירי.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il