TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בלעדי ולראשונה בישראל: קסם קרנות מהפניקס בית השקעות משיקה קרן חדשה ופורצת דרך


מנכ"ל הפניקס בית השקעות אבנר חדד. קרדיט: טומי הרפז
'קרן Buffer' - קרן מחקה מדד המעניק חשיפה למדד S&P 500 (PR), וכולל מנגנון שנתי להגנה מפני ירידות של עד 15%- והשתתפות בעליות עד לתקרה שתפורסם ביום 29.2.2024
הקרן היא קרן מחקה מדד הכולל מנגנון הגנה והשתתפות בעליית מדד S&P 500 (PR) לתקופה של שנה אבל בכל זאת היא בעלת נזילות יומית כך שניתן לצאת בכל יום חישוב מחירים לפי שער הקרן שייקבע.
המדד, התקרה וההגנה הם במונחים דולרים


אבנר חדד, מנכ"ל הפניקס בית השקעות: "קסם שוב מביאה בשורה חדשנית וייחודית בשוק בישראל. בזכות השקעה מאומצת ויכולות הנדסה פיננסית מהמתקדמות ביותר בישראל, אנו גאים להנפיק לראשונה בישראל ובאופן בלעדי לקסם, קרן מחקה ייחודית. הקרן נותנת גם וגם - גם חשיפה למדד S&P 500 (PR), גם הגנה בירידות וגם השתתפות בעליות. הקרן מעניקה חשיפה למדד s&P 500 (PR) עם מנגנון הגנה קבוע עד להפסד של 15%- וגם השתתפות בעליות המדד עד לשיעור תקרה, וזאת לתקופה של שנה.
זהו מוצר חדשני וייחודי, המאפשר למשקיעים בישראל להשקיע באמצעות אסטרטגיית השקעה, שלא ניתן היה להיחשף אליה עד כה בקרנות נאמנות בישראל ובעצם לקבל הגנה על השקעתם. ולא פחות חשוב – הקרן עוקבת אחרי מדד, כך שמקבלים שקיפות מלאה ביחס להשקעה. קסם תמשיך לפעול לפיתוח מוצרים פורצי דרך ולהוביל ביצירתיות, בחדשנות ובשקיפות לטובת ציבור לקוחותיה."
קסם מהפניקס בית השקעות משיקה לראשונה בישראל קרן נאמנות מחקה חדשנית וייחודית, קרן 'באפר'. המדד אחריו עוקבת הקרן מעניק חשיפה למדד המוכר ביותר בעולם, מדד S&P 500 (PR) הכולל את החברות המובילות ביותר בשוק האמריקאי ובנוסף נותן הגנה עד שיעור של 15% מפני ירידות. מצד שני - מעניק השתתפות בעליית המדד עד לשיעור תקרה שנקבע אחת שנה, והכל לתקופה של שנה.
הבשורה הגדולה היא שהקרן מהווה פתרון שעד היום לא היה קיים למשקיעי הקרנות בישראל – קבלת הגנה על השקעה במניות ומצד שני כן ליהנות מעליות. את כל זה מעניקה הקרן.
ההגנה בקרן היא החל מהאחוז הראשון ועד ל- 15%-, כך שההפסד הוא רק החל מירידה של 15% ומעלה במדד S&P 500 (PR). במקביל, נקבע שיעור תקרה, שהוא הרווח המקסימלי שניתן לקבל כאשר מדד S&P 500 (PR) עולה.
חשוב לציין כי המדד מתנהל במונחים דולריים. כלומר, ההגנה היא רק על תשואת המדד עצמו ולא על שינוי שע"ח שקל/דולר.
לכן, משקיעים המעוניינים מצד אחד בחשיפה למדד המוביל בעולם הכולל חברות רווחיות וצומחות הנסחרות בארה"ב ומצד שני מעוניינים לקבל הגנה על ההשקעה בשוק תנודתי יוכלו לקבל זאת באמצעות הקרן.
כדי ליהנות מההגנה ומשיעור התקרה, על בעלי היחידות לרכוש את הקרן בטרם קביעת שיעור התקרה שיפורסם ביום ולהחזיק בה למשך 12 חודשים. שיעור התקרה יפורסם ביום 29.2.2024 ולאחר מכן בכל שנה ביום המסחר האחרון בחודש פברואר.
למרות שמנגנון ההגנה והתקרה הוא שנתי, ניתן לצאת מהקרן בכל יום חישוב מחירים, כמו בכל קרן רגילה, בהתאם לשער קרן שייקבע באותו היום.

יחידות הקרן יוצעו לראשונה בתאריך 22.02.24.
שם הקרן: קסם KTF (4D) Cboe S&P 500 15% Buffer MAR IC - מובנה שנתי
מס' ני"ע –5137955
מצורף דף עם פרטי הקרן והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהודעתנו.

אודות הפניקס בית השקעות
"הפניקס בית השקעות" ("אקסלנס" לשעבר) היא חברה בת של "הפניקס" והיא בית השקעות מהמובילים בישראל. בבית ההשקעות עובדים כ- 500 איש והוא מספק מגוון מוצרים ושירותים פיננסיים כגון קרנות נאמנות, ניהול תיקים, שירותי מסחר בבורסה, שירותי נאמנות של אופציות לעובדים, ניהול עושר ועוד.

אודות קסם
קסם קרנות נאמנות בע"מ היא מהמובילות שבחברות קרנות הנאמנות בישראל. קסם מנהלת למעלה מ-65 מיליארד ש"ח במגוון קרנות סל, קרנות מחקות פתוחות וקרנות אקטיביות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il