TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה
> > בלוגים

רשמים מהכנס של פלוריסטם, אני יצאתי אופטימי

רשמים מהכנס של פלוריסטם, אני יצאתי אופטימי


הכנס נערך בבניין של פלוריסטם בחיפה. אני איחרתי בגלל פקקים. בחדר ישבו מעל 20 אנשים וזמי עבר על מצגת. אחלה פירות וכיבוד (או שאני הייתי רעב ותודה לחיים ישראלי שעזר להגיע לפירות). המעניין הוא שהרבה משקיעים מבינים במה הם משקיעים.
etko inc | 9/1/16, 00:00
התובנות שלי:
1. הוצאות כ-22 מיליון דולר בשנה ויש מספיק כסף לשנתיים. המפעל והעובדים לוקח חלק משמעותי אבל זה חיוני היות והמפעל רץ ומכין תאים לניסויים. מה שמעניין, היום התאים יכולים לשמש כתרופה גם אחרי שלוש שנים. משמעותי מבחינת שיווק ומכירה בעתיד שכן ניתן להכין מלאי גדול יותר.
2. שומרים על חלק מהתאים המכונים בלוקיישן אחר. על מנת לא לפגוע בניסויים אם יקרה משהו במפעל. אני אהבתי את החשיבה על כל דבר
3. המפעל מרשים, כאחד שמכיר את הנושא, פשוט מדהים לראות את המנגנון והחשיבה על כל הפרטים הכי קטנים. לראות את הפעולות האוטומטיות זה בכלל...
4. כבר היום ניתן להכין מלאי גדול של תאים למקרה קטסטרופה. בעתיד הקרוב יעברו לביוריאקטורים גדולים יותר דבר שישפר את היכולת לייצר יותר תאים.
לגבי הניסויים שנעשו, המצגת נתנה תובנות חדשות:
כיום יש 2 מוצרים, PAD ו-R18 ובקרוב יצטרפו עוד 2 מוצרים כאשר המעניין מבינהם הוא CNS שישמש לניסויים מן הסתם ב-ALS ועוד התוויות בכיוון.
הניסויים בכשל מח העצם שהצילו את הילדה בזמנו, לא נזנחו אלא עברו מ-PAD ל-R-18 שלפי כל הניסויים טוב יותר בטיפול ההתוויה הזאת. לפי התוצאות הפרי קליניות, יהיה מעניין, מחכים ל-IND.
ניסוי הצליעה לסירוגין ממשיך ויסתיים בשבועות הקרובים. העיכוב בגלל מקרה האלרגיה והחזרה לגיוס היה איטי עד שנכנסו לקצב. מהחולה האחרון יש לספור שנה עד התוצאות.
הרגולציה החדשה – יעשו ניסוי על 75 איש ביפן ומחכים לאישור. באירופה בשלבי תכנון סופיים. כנראה יתחילו בחודשים הקרובים כשהעלות 7 מיליון דולר. לדעתי, לפי כל מה שנאמר שם, והיות וזמי נמצא יותר ביפן מכל מקום אחר, בקרוב נשמע משהו שם על מסחור.
לגבי רעלת ההריון, פלוריסטם מתכוונת לעשות את הניסוי על נשים הרות. זה אומר סיכון גדול אבל אם יצליח מדובר בבוננזה אמיתית. נכון לעכשיו הם הוכיחו עליונות מול תאי גזע אחרים בפרי קליני. יש עוד מודל עכברי שה-FDA דרש לעשות ונעשה בימינו ויסתיים ברבעון הנוכחי או הבא. הערכה שהניסוי יצא לדרך בחצי השני של השנה.
אורטופדיה, התייחסו לניסוי פאזה 2 ולסיבה שהריכוז תאים הנמוך הצליח יותר. מהניסויים עולה כי בריכוז הגבוה היה צפיפות גדולה יותר של תאים וזה היה בעייתי. לכן, הריכוז הנמוך היה טוב יותר. הסבר הגיוני ודומה לתופעות שאני ראיתי במחקר שלי בתאים אחרים.
קרינה, התחילו להבין שם שזו ההתוויה הכי חשובה כרגע. מחכים כרגע לאישור להתחיל את הניסויים שייערכו בארה"ב על קופים. כמובן במימון המלא של משרד הבריאות של ארה"ב. לאור מה שהיה עם קוריאה הצפונית, לדעתי יתחילו להאיץ את הניסויים. בכלל, הארועים האחרונים לדעתי יספקו כר פורה ליחסי ציבור. לדעתי זה יתחיל ממש בקרוב.
כמה תובנות נוספות שנאמרו שם:
לגבי הניסוי של מח העצם, אחת השאלות הייתה למה לא לטפל בכל חולה שעובר כימוטרפיה או הקרנה בסרטן ולתת לו להתאושש. זה אחד הכיוונים שייבדקו. אחד המעניינים זה הערה על כימריקס שנכשלו לפני שבוע בניסוי בגלל GVHD, אולי שיתוף פעולה בדרך?
כרגע עושים תעדוף של ניסויים ונזהרים על הכסף. אם יגיע כסף משיתוף פעולה לדעתי נראה אינפלציה של התחלת ניסויים.
בהחלט הבינו שההנפקה הייתה טעות. הצורה הייתה טעות והעיתוי היה טעות וגם מי שהנפיקו לו היה בעייתי.
שאלתי מה יש להם לחפש בבורסה שלנו. נכון לעכשיו הם רוצים להישאר אבל לדעתי מתחילים להבין שאין מה לחפש כאן. נמשיך להיות נודניקים עד שיישברו ויעופו מכאן.
אחד הדברים המעניינים זה שהם כותבים בתנועה את העובדות על תאי גזע. אין כאן ידע מקדים והכל פורץ דרך. זה אחד הבעיות כשהולכים למסחור. תמיד רוצים לדעת למה התאים מרפאים. היום יש לפלוריסטם תשובות לזה. זה נותן להם יתרון שלא היה להם.
לגבי יונייטד, כמובן שאומרים שזה מאכזב, הם האטו את הניסויי. בקרוב דרך אגב יהיו התוצאות של הריכוז הבינוני. בהקשר הזה הם ציינו שההסכם הגורף הפריע לחברות שחשבו לקחת התוויות. ציין שהיום לאחר ההחזרה של ההתוויה יחזרו לחברות שזה מה שהפריע להם. נראה מה יצא מזה.
מה צפוי לנו בקרוב:
1. תוצאות לחץ ריאתי בריכוז הבינוני.
2. מאמר על תוצאות פרי קליניות.
3. תוצאות רעלת הריון במודל העכברי.
4. תשובות לגביי ניסוי הקרינה, גודל, מועד התחלה ומועד סיום. הניסוי צפוי להימשך פחות משנה!!!
5. אישור להתחלת ניסוי CLI ביפן ומסחור.
6. התחלת ניסוי באירופה ל-CLI, מסחור
7. בקשות לניסוי בכשל שתל, אולי שיתופי פעולה בתחום?
8. פוקושימה, תוצאות על מודל עכברי של 3 התוויות נוספות. הצלחה? טיפולי חמלה? הכל אפשרי.
אישית, מאמין בפלוריסטם, מאמין שיש כאן חברה קטנה שתהיה ענקית. לא אובייקטיבי ולא משנה את היעדים, כי אני בדעה שיגיעו.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il