עיצוב משרדים והשכרתם- האם יש קשר בין השניים? - טלנירי










TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה
> > בלוגים

עיצוב משרדים והשכרתם- האם יש קשר בין השניים?

עיצוב משרדים והשכרתם- האם יש קשר בין השניים?


הרבה בעלי משרדים, מנהלי חברות או למעשה כל מי שעושים שימוש במשרדים לצרכי העבודה השונים שלהם, לרוב נוטים לדחות בביטול את נושא עיצוב המשרד. לתפיסתם, גם כך מדובר במקום שבאים לעבוד בו ולאחר מכן ללכת הביתה אז מדוע לבזבז הכנסות יקרות ולהשקיע בעיצוב המשרד?
אסף סוזנה | 11/12/14, 00:00
הבעיה בחוסר ההתייחסות לעיצוב המשרד, לרוב לא תצוץ במהלך העבודה שם. אנשים הם הרי סתגלתנים מטבעם, ואם מקום העבודה נעים להם מבחינה חברתית ומבחינת עניין במשרה, הם פחות ישימו לב לסביבת העבודה שבה הם נמצאים. אז היכן היא כן תרים ראשה? כאשר אותו בעלים של משרד ירצה להשכיר את המשרד שלו בתום חוזה השכירות עם השוכר הנוכחי. מחקרים מראים, כי בדיוק כמו באוכל, את המוצרים והעסקים שאנחנו משתייכים אליהם אנו בוחרים גם לפי מראה ותחושה שהמקום נותן לנו. מה שאומר, שמשרדים להשכרה אפרוריים ובלתי מעוצבים פשוט יעמדו זמן רב יותר עד שימצא להם משכיר מתאים.

לעצב במיוחד למציאת משכיר או לטווח הארוך?


אז אחרי שהבנו את חשיבות עיצוב המשרד לפני שפוצחים בנסיונות להשכיר אותו, נשאלת השאלה האם כדאי להשקיע בעיצוב לטווח הארוך או לעשות אופיס סטייג'ינג- הליך שמיועד לסדר ולעצב משרדים המיועדים להשכרה בכדי לזרז את מציאת השוכר החדש ולעלות את שווי הנכס?
עיצוב לטווח הארוך- בצד היתרונות, כאשר מעצבים את המשרד לטווח הארוך זוכים גם בסביבת עבודה נעימה יותר שניתן להציע וגם בשינוי ממשי שאפשר להראות תמונות של לפני ואחרי למתעניינים. עוד יתרון הוא שבשל ההליך והיכולת שלכם להוכיח אותו יהיה ניתן לבקש בעבור משרד משופץ זה דמי שכירות גבוהים יותר מן הסכום הנוכחי שהתקבל. מנגד, מדובר בהליך יקר וממושך שגם עלול לפגוע באיכות חייו של השוכר הנוכחי ועלול להיות בעייתי אם התוצאה הסופית לא תהיה לרוחכם.
עיצוב בשיטת אופיס סטייג'ינג- כאן הכוונה להליך עיצוב חד פעמי שנעשה במשרד מספר ימים או שעות בטרם מראים אותו למתעניינים. לרוב המומחים בהליך זה לא שוברים קירות או מסיידים אותם, אלא מביאים מספר רהיטים הולמים, אקססוריז, תמונות וחפצים שיכולים להכניס קצת צבע ועניין למשרד. בנוסף, לעיתים גם עושים הזזה של ריהוט או הוספה שלו. הדרך הכי פשוטה לתאר את מה שהליך האופיס סטייג'ינג עושה, היא למעשה הפיכת המשרד למעין משרד לדוגמא. מבחינת היתרונות בשיטה זו- היא זולה יותר משום שמדובר לרוב בעיצוב חד פעמי המסתיים במפגש או שניים, היא לא מצריכה את הבעלים של המשרד לשבור קירות, לסייד או לעשות כל פעולה שיכולה להפריע לשוכר הנוכחי, ובעת יום הצגת המשרד לרוב הסידור הקטן והאלגנטי הזה עושה את מלאכת השכנוע. מבחינת חסרונות, מדובר בהשקעה שלא תחזיר את עצמה- לא תוכלו על הליך עיצוב מיידי וחד פעמי לדרוש יותר כסף על השכרת המשרד, מתעניינים שיבואו שוב לראות את המשרד וכיצד הוא מתנהל ביום יום יראו את המשרד מתחת לתלבושת הנוצצת ועלולים בשל כך לטרפד את העסקה.



להעזר בחברת הניהול לשם העיצוב וההכנה לקראת


השכרה
אך לעיתים לא תצטרכו בכלל לשבור את הראש על האם לשפץ את המשרד או לעצב אותו בכל פעם שתרצו להשכיר אותו. מצב כזה קורה לבעלי משרדים במסגרת של מתחמי עסקים, בנייני משרדים או פארקי עסקים. במקרה הזה, כל המשרדים מחוייבים לעמידה בסטדנרט מסויים ובעיצוב מסויים שנדרש. לכן, בדר"כ במתחמים כאלו חברת הניהול מעסיקה מעצב פנים שיסייע בנושא והיא גם מעניקה את שירותי השיפוץ אם המשרד לא מיישר קו ברמתו עם שאר המשרדים המוצעים באותו מתחם. במקרה הזה, כל שנותר כבעלי משרד זה פשוט לפנות לחברת הניהול ולבקש את סיועה בנושא.

לעשות הכל לבד


האופציה השלישית ואולי הזולה ביותר היא לעשות הליך של שיפוץ עצמאי. למה הדברים אמורים? לאחר שהשוכר הנוכחי התפנה מן המשרד שלכם, נצלו את החלל הריק לסיוד וצביעה, חידוש ורענון הרהיטים, הכנסת עציצים או כל גורם שייתן קצת צבעוניות בעיניים וניקוי יסודי שלו. גם שינויים כאלו יכולים לסייע לכם לנצח בתחרות למול שלל המשרדים האחרים המוצעים להשכרה באזורכם.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: רח' היצירה 19 רחובות  |  08-9361736  |  info@talniri.co.il