TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

הטיפ השבועי

סקירה שבועית


שבוע המסחר התאפיין בתנודתיות במעוף בין רמות 1256 ל-1278. פקיעת האופציות לחודש אוקטובר תרמה לאווירת אי- הוודאות אך לבסוף פקע המעוף מעל לרמת 1260 שהיתה נוחה לשחקני המעוף. מיד לאחר הפקיעה הגיעו הקונים לשוק. המעוף שלה בשיעור של כ-0.92% וסגר את שבוע המסחר ברמת
עידן סער | 30/10/10, 18:13
שלום רב,

שבוע המסחר התאפיין בתנודתיות במעוף בין רמות 1256 ל-1278. פקיעת האופציות לחודש אוקטובר תרמה לאווירת אי- הוודאות אך לבסוף פקע המעוף מעל לרמת 1260 שהיתה נוחה לשחקני המעוף. מיד לאחר הפקיעה הגיעו הקונים לשוק. המעוף שלה בשיעור של כ-0.92% וסגר את שבוע המסחר ברמת 1270.38.

ממבט טכני תוך יומי במעוף (גרף 30 דק') ניתן להבחין בשלוש נקודות אופקיות חשובות. רמות התמיכה ב1266 ו1269 והתנגדות שיא כל הזמנים ברמת 1278. נוכל לתחום את תנועת המעוף בין רמות אלו ולפעול בהתאם כאשר שבירת רמת 1266 תאלץ אותנו להקטין חשיפה לשווקים ופריצת 1278 להגדילה.

בסיכום שבועי סגר המעוף בירידה של 0.15%, מדדי הבנקים והנדל"ן סגרו בירידות של 1.41% ו1.67% בהתאמה, מדד ת"א 75 סגר את שבוע המסחר בעלייה של 0.18%.

לקראת פתיחת שבוע המסחר החלטנו לשים דגש על מדדי הבנקים והנדל"ן. ננתח את האינדיקטורים הטכניים החשובים.

מדד הבנקים:

בשונה ממדד המעוף, מדד הבנקים נסחר עדיין מתחת לקו תמיכה יורד ארוך טווח. כפי שניתן לראות בגרף, הקו הינו בעל חמש נגיעות ונחשב למשמעותי ביותר. פריצת הקו באזור 1295 תיתן למדד איתות טכני חיובי. בנוסף, חשוב לציין כי למדד קו תמיכה עולה מהשפל בחודש יולי. קו התמיכה הינו בעל שלוש נגיעות ונחשב למשמעותי. שבירת הקו באזור 1255 תיתן למדד איתות טכני שלילי וייתכן כי תשפיע בהתאם על מדד המעוף.

מדד הנדל"ן:

במדד הנדל"ן ניתן להבחין בתבנית טכנית בשם תעלה עולה וקו תמיכה אופקי משמעותי. ממבט על התעלה ניתן לראות כי מדד הנדל"ן נסחר במגמה של שפלים ושיאים עולים והגיע השבוע לתמיכה חשובה בעקבותיה שינה כיוון כלפי מעלה. כל עוד המדד לא ישבור את קו התמיכה העולה הוא מוגדר כחיובי. במידה והתעלה תישבר, התמיכה האופקית הבאה שוכנת ברמת 325.

מנייה שבלטה השבוע הינה מניית אגוד אשר בסוף שבוע המסחר פרצה שלושה אינדיקטורים טכניים: ממוצע 200, קו בלימה עולה ושיא קודם ברמת 1750. לאור פריצת שלושת אינדיקטורים אלו נחשבת המניה לחיובית כאשר היעד הינו ברמת 2000 ( גילוי נאות- המניה מוחזקת בחדר המסחר).

בסקירה הקודמת ציינו את מניית דלק נדל"ן. בשני ימיי המסחר הראשונים של השבוע עלתה המניה בשיעור של 10% ולאחר מכן התממשה. כפי שציינו רק בפריצת רמת 187 תחשב המניה לחיובית.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור" . פינה זו תיתן לכם גולשי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:

פמס - חברת תעשייה ישראלית העוסקת ביצור חומרי גלם לתעשייתהמיגון. למניה תבנית התכנסות שנמצאת על סף פריצה. לאור התנהגות המניה ביום המסחר האחרון החלטנו לציין אותה בפינת הזרקור. כפי שניתן לראות בגרף, פריצת קו ההתנגדות היורד תחשב לאיתות טכני חיובי.
אמפל אמריקן - מניה מסקטור ההשקעה והאחזקות. למניה קו בלימה עולה בעל שלוש נגיעות, פריצת רמת 885-890 תיתן למניה איתות טכני חיובי.
ביולייט – מניה מסקטור הביומד , לאחר תקופת מימוש קלה המניה לקראת מפגש עם דופן תחתון של תעלה עולה, היפוך על התמיכה תחשב כאיתות חיובי לה
לסיכום

מדד המעוף נסחר גם השבוע ללא שינוי מהותי. השבוע חזינו גם במימושים במספר לא מבוטל של מניות אך עדיין לא באופן שמרמז על היפוך בכיוון השוק. הבחירות לקונגרס האמריקאי בפתח (02.11.2010) ויהיה מעניין לעקוב אחר ההתפתחויות בשווקים בעקבותיהן.

לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.

לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.

שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,

בברכה,

צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il