TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

הטיפ השבועי

בורסה תל אביב | בורסת תל אביב

בורסת תל אביב נקראת הבורסה לניירות ערך בתל אביב והיא נוסה בשנת 1953,תפקידה של בורסת תל אביב הינו מרכזי מאוד במשק ושוק ההון. בורסת תל אביב הינה חברה מסחרית פרטית לכל דבר ובבעלותה 28 חברים הכוללים בנקים גדולים
מערכת טלנירי | 21/1/10, 12:10
בורסה תל אביב – מידע כללי

בורסת תל אביב נקראת הבורסה לניירות ערך בתל אביב והיא נוסה בשנת 1953,תפקידה של בורסת תל אביב הינו מרכזי מאוד במשק ושוק ההון.
בורסת תל אביב הינה חברה מסחרית פרטית לכל דבר ובבעלותה 28 חברים הכוללים בנקים גדולים
ובתי השקעות ורק הם רשאים לסחור בה באופן ישיר.
בורסה תל אביב סוחרת במוצרים פיננסים ומוצרי השקעה שנסחרים בעולם כגון: אגרות חוב להמרה ,ניירות ערך , כתבי אופציות , אופציות רכישה למניות ,קרנות נאמנות , מוצרי מדדים ועוד ומידי פעם משיקה בורסת תל אביב מוצרים חדשים. אך ניירות ערך כלומר מניות המייצגות חלק מבעלות של חברה הם המוצרים הנסחרים ביותר בבורסת תל אביב.
נשאלת השאלה האם נעשה סוג של פיקוח על המסחר ?
ובכן בורסה תל אביב ממנה 8 נציגי ציבור מתוך חברי הדירקטוריון שהם אותם נציגים של בנקים ובתי השקעות ואותם ממנים בעזרת וועדה ציבורית . רשות ניירות הערך מפקחת באופן ישיר על פעילות בורסת תל אביב ואילו בורסה תל אביב מחויבת לתקנון על פיו מחויבת לפעול ובמידה ויש צורך בשינוי ואו תיקון מצריך אישור של שר האוצר וועדת הכספים של הכנסת .
אז איך זה עובד – בורסה תל אביב ?
המסחר בבורסה מתנהל בעזרת מערכת ממוחשבת שמחוברת בתקשורת מהירה אל חברי הבורסה , הברוקרים וכמובן הבנקים וכך מתבצעת מכירה וקניה כל היום. על כל קניה ומכירה גובה הבורסה עמלה ובכך מכסה בורסת תל אבי את הוצאותיה של הפעלת המערכות הכוללות סליקה.
ניתן לבקר ב בורסת תל אביב ולחוש את האווירה של יום מסחר ולהבין לעומק איך מתנהל יום כזה , הבורסה מפעילה מרכז מבקרים ומפעילה סיורים והדרכות לסטודנטים ולקהל הרחב המעוניין ללמוד על בורסת תל אביב ושוק הון בכלל.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il