TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית 25/2/08

בסיכום שבועי: המדדים המובילים בבורסה בת"א נסחרו במגמה מעורבת עם נטייה שלילית. מדד המעו"ף מסיים את השבוע ללא שינוי עם עליה מינורית, מדד הבנקים דרך השבוע במקום ומסיים ללא שינוי. לעומת המעו"ף והבנקים שאר מדדי הבורסה המרכזיים נסחרו במגמה שלילית מדד הנדל"ן יורד בסיכום שבועי כ-2% ומדד יתר 120 והתל טק 15 ירדו בסיכום שבועי 1.5% ו 1% בהתאמה.
מתן משה ודני סונסינו צוות D22 | 25/2/08, 00:00

בסיכום שבועי: המדדים המובילים בבורסה בת"א נסחרו במגמה מעורבת עם נטייה שלילית. מדד המעו"ף מסיים את השבוע ללא שינוי עם עליה מינורית, מדד הבנקים דרך השבוע במקום ומסיים ללא שינוי.

לעומת המעו"ף והבנקים שאר מדדי הבורסה המרכזיים נסחרו במגמה שלילית מדד הנדל"ן יורד בסיכום שבועי כ-2% ומדד יתר 120 והתל טק 15 ירדו בסיכום שבועי 1.5% ו 1% בהתאמה.

 

הכותרת הראשית של השבוע מגיעה מארה"ב, רצף נתונים כלכליים שליליים מלמדים כי ארה"ב סובלת ותמשיך לסבול ממשבר הסאב פריים, האינפלציה במגמת עלייה וזו מאיימת על יכולת התגובה של הפד, נשאלת השאלה האם הפד יפנה עורף לחוקי הכלכלה הישנה ויוריד ריבית בחדות או האם ימתן את תגובתו התשובה לדעתנו ברורה מאוד, ומסתכמת במילה אחת "המחיר" הפד אמור לשקול איזה מחיר כדאי לו לשלם כאשר ברור לחלוטין כי יבחר בחלופה הפחות גרועה. אמש יום ד' כנגד כל הסיכויים ולאחר פרסום הנתונים הלא מעודדים הצליחו מדדי וול סטריט לבצע סיבוב פרסה מהיר מירידות לעליות ולסמן לנו בכך כי הפוליטיקה של השוק חזקה מהכלכלה בטווח הקצר בלבד.

 

טכנית: מדד המעוף נע בין תמיכה להתנגדות כאשר 1100 משמשת כתקרת זכוכית ו-1080 כרצפת בטון לטווח הקצר, ביום שלישי השבוע כשלה פריצת רמת 1100 וגרמה להתעצמות הרגשות השליליים, המשקיעים הממושמעים שנשארו עם סחורה זכו היום בהחזר כספי מלא להשקעתם. רמת 1100 במעו"ף אינה כה חשובה כפי שנדמה, הנקודות המרכזיות לטווח הזמן הקרוב (שבועי) הן רמת 1135 כיעד לעליות במעו"ף ורמת 1080 כתמיכה למהלך העולה. ביום ה' נפגשו ממוצע 200 וממוצע 50 במעו"ף מפגשם מלמד כי בסוף התנועה החיובית עם יעד מקסימאלי של 1160 (להערכתנו הוא ייעצר לפני) המעו"ף צפוי לסבול מסגמנט שלילי נוסף אשר יכול להביא לירידות שערים חדות, לאור כך אין להסיק בשלב כי ראינו את הרמה הנמוכה ביותר השנה.

 

חדשות שרות האיתותים:

 

שרות האיתותים הצליח לנצל גם השבוע את ההזדמנות הטכניות שנוצרו בשוק המקומי. במסגרת השרות נשלחו למנויים מספר איתותים טכניים שנסגרו ברווח נאה:

בזן 6.83% אפריקה 4.44% וחברה לישראל 7.86%

מפורטים האיתותים האחרונים בתמונה:

 

לסיכום: אנו נמצאים בתקופה מורכבת מאוד, בתקופות אלה בא לידי ביטוי כושר ההסתגלות והיכולת לעמוד בלחצים של כל שחקן בשוק ההון, בעידן המידע קשה מאוד לקבל החלטות שהרי לעיתים קרובות מתקבלות דעות סותרות לאותו עניין, אם אנו יוצאים מנקודת הנחה שיש דברים שאנו לא יודעים הדבר יסייע לנו להפעיל שיקול דעת ולפעול במתינות ובזהירות, הסוד הוא לתכנן תוכנית פעולה ולדבוק בה. אין לנו ספק כי אנו נמצאים בפתחו של התנועה הגדולה הבאה, המעו"ף נמצא כרגע בתקופת התגבשות וכל שנותר לנו הוא לעקוב בדריכות אחר המתרחש.

 

.

 

מדד המעוף- המדד פרץ תבנית "משולש סימטרי" ברמת 1080, היעד הנגזר מהתבנית נמצא ברמת 1160.התנגדויות בדרך נמצאות ברמות 1110, 1134.

לחץ על התמונה להגדלה

.

.

מדד הנדל"ן-  המדד מדשדש בין רמת התמיכה ב- 496 לרמת ההתנגדות ב-590.

 

לחץ על התמונה להגדלה

 

.

.

מדד הבנקים –המדד נתמך על קו מגמה עולה קרוב להתנגדות אופקית ברמת 1340.

 

לחץ על התמונה להגדלה

.

.

מדד היתר 120- המדד עדיין נתמך על מניפת פיבונאצ'י 50% לאחר ששבר את קו התמיכה ארוך הטווח.

לחץ על התמונה להגדלה

.

.

מדד התל-טק – המדד עדיין מתחת להתנגדות של קו מגמה יורד, נקודת הפריצה נמצאת ברמת 282.

בברכה

צוות  D22ONLINE

 

סקירה זו אינה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. משקיע הקורא את הסקירה אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בה, תיצור עבורו רווחים. צוות האתר עשוי לסחור להחזיק למכור את המניות המובאות בסקירה או חלק מהן.סקירה זו הינה אינפורמטיבית בלבד, ולא נועדה לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור מניות כלשהן. אין הסקירה מתיימרת להיות ניתוח מלא של כל העובדות הנזכרות בה. דעות המובאות בסקירה עשויות להשתנות ללא שום הודעה נוספת.כמו כן אין בסקירה על מנת להטיל חבות כל שהיא על D22ONLINE  או באים מטעמה. הכותב/ים אינו יעוץ השקעות. ט.ל.ח.

 

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il