TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית 18.08


אילוסטרציה - גלובוס בין ידיים
השבוע בשוקי העולם
חזי קלפקה | 19/8/12, 12:40
שבוע נוסף של יציבות בעולם, עם המשך הזחילה מעלה, כאשר כולם מצפים לפעולה שתשפיע לחיוב על השווקים הן מצד ברנניקי והן מצד מרקל-הולנד—דראגי באירופה.

בארה"ב נתוני מקרו ודוחות מעורבים הביאו לשבוע שישי חיובי רצוף בוול סטריט, כאשר הדאו עולה ב- 0.51 השבוע, מדד הנאסדק עולה ב- 1.84 אחוז, בהשפעת אפל שמגיעה כבר ל- 648, וההמלצה עליה הינה יעד של 900 דולר למניה.מדד האס אנד פי 500 עלה השבוע ב- 0.87 אחוז.

גם באירופה חזינו בעליות השבוע והמדדים הגיעו לרמתן הגבוהה ביותר מזה 13 חודשים, כשברקע הסכמה של מרקל לתמוך בצעדיו של דראגי לעשות הכל בכדי שגוש היורו יישמר.

בישראל שבוע יציב במעוף שירד ב- 0.69 אחוז לרמה של 1099.66 נקודות. במדדים האחרים חזינו בתנודות חריפות כאשר מדד הבנקים עלה ב- 1.82 אחוז, ואילו מדד 75 צנח ב- 4.27 אחוז, עקב הצניחה במניות חיפוש הגז והנפט, ואילו מדד הנדל"ן ירד ב- 6.34 אחוז, עקב הבעיות בחברת אפריקה והירידה החדה בערך מניותיה.

בסך הכל השבוע בישראל, תהליך של תמחור הנושא האיראני עם השפעה חיובית מהעולם, כשברקע נתון של מדד מחירים שעולה רק ב- 0.1 אחוז, ומבטיח יציבות בריבית, ומצד שני נתון צמיחה של 3.2 אחוז טוב בהרבה מהצפוי.

תחזית לשבוע הקרוב

בעולם המשך הזחילה מעלה ביציבות, עם סיכוי לתיקון טכני של אחוז שניים, עד לשיבה מלאה לעבודה בתחילת ספטמבר.

בארה"ב אין כמעט נתונים כלכליים השבוע, כך שהעיניים שם יהיו נשואות לאירופה , ולמניות שיפגינו תנודות חדות.

באירופה , מפגש בין מרקל להולנד, כשאר מקווים כולם שמשם תצא הסכמה גרמנית- צרפתית לתמיכה בדראגי ובסיוע לשמירת הגוש האירופי המקרטע.

ברקע חשש חוזר מיוון, הבעיה הספרדית עדיין לא הסתיימה ואיטליה עדיין גורמת לחששות ביבשת.

בישראל כנראה שבוע של רגיעה בנושא האירני, אולם המצב הגיאופוליטי סביבנו ממשיך להדאיג.

אסד מתקרב לסיום שלטונו, ומדברים על 50 אלף חיילים של נאטו וארה"ב לשמירת הסדר. במצרים הצבא מפסיד מכוחו, וחיזבאללה וסיני נשארים חיזבאללה וסיני , באיום קבוע על הבטחון בישראל.

בתחום הכלכלי מניות התקשורת והבנקים ימשיכו לדעתי להשפיע חיובית על השוק, וכנ"ל גם המניות הדואליות ובראשן מלאנוקס.

מדד המעוף מדשדש בין רמת ה- 1090 לרמת ה- 1115 , והשבוע ראינו שקל לו לרדת מרת ה- 1090 , לפרק זמן קצר, והשבוע הקרוב ייתכן ונראה פריצה ל- 1120 , במידה ובעולם לא נראה ירידות לאחר חודש וחצי של עליות.

לסיכום: עוד שבוע של דשדוש בין 1090 ל- 1115 שיושפע בעיקר על ידי תנועות עולמיות, ואולי ממחשבת הפעילים לקראת הפקיעה בשבוע שלאחר מכן.

להסתכל השבוע:

יום רביע ארה"ב- מכירות בתים קיימים.
יום חמישי ארה"ב- דרישות אבטלה.
יום שישי ארה"ב- הזמנות מוצרים ברי קיימא.
שבוע טוב



לכותב יכול שיהיה עניין אישי בנושא הסקירה, והוא מעורב בביצוע פעולות בניירות ערך ובנכסים פיננסיים שונים, לרבות באופציות מעו"ף.
אין לראות בסקירה או במה שאין בה משום המלצה לביצוע פעולה כלשהי ואין היא מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il