TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

חוזה הזהב.... לאן ???


הזהב נמצא בדרכו מעלה, להשגת שיא אחרון במסגרת העליות שלו באזור 1950$, וממנו סיכוי אפשרי לתחילת מהלך יורד...
לוי עובדיה | 29/8/11, 09:40
חוזה הזהב.... לאן ???
כנכס היוצר ביטחון למשקיעים, כנכס היוצר מפלט בזמן אי וודאות בשווקים, וכחבר בקורלציה העולמית בין נכסים , אשר יודע להיות בה ולהתנתק ממנה כתלות במצב השווקים, הזהב עלה בתקופה האחרונה במאות אחוזים,ולמעשה עדיין לא אותת לירידות הצפויות על פי הגרף , אבל נשאלת השאלה עד לאן...?
הסקירה מבוססת על ניתוח טכני ונרות יפנים מתקדם בלבד, ללא נתונים פונדמנטלים.

גרף חודשי :
רואים בבירור את הנר החודשי ( אשר יעבוד עד ה 31-08-11 ,חצות ),ואשר כבר השיג חודש זה עליה של מעל 300$ בחודש אחד, ואין ספק שהוא הנר החודשי הגדול בקבוצה, ונר זה בא בדיוק להסביר את חוסר הודאות בשווקים בחודש הנוכחי ! מבחינה טכנית : נר חודשי זה יצא ובורח מגבולות רצועות בולינגר, ועל כן ניתן יהיה לצפות לתיקון מסוים מטה כבר בנר הבא, מתנד הADX , ממשיך להראות את הכיוון מעלה גם בנר הבא הצפוי להגיע ב 01-10—11, ובכך מציין המתנד על הפוטנציאל כן להגיע לאזור 1950---2000$ !
מתנד סטוכסטיק בגרף החודשי, נמצא בקניות יתר קרוב ל 20 חודשים ברציפות, ובהחלט יתכן שהנר האחרון , מסמן את הפוש האחרון או השיא האחרון או הקרבה לשיא שממנו הנכס יתחיל לפנות מטה ולשנות מגמה.
מתנד CCI, גם נמצא ברמות גבוהות ובכך מתנד זה מסמן גם הוא אזור קניות יתר.


גרף שבועי:
ואכן השיא במחיר הנכס הושג שבוע שעבר ,כאשר המחיר כבר הספיק להתממש ב מעל 200$ אבל באותו השבוע הקונים חזרו לתמונה והרימו את המחיר חזרה . מבחינה טכנית : גם כאן הנר שלפני האחרון גלש, ברח, מגבולות רצועות בולינגר והנר האחרון כבר מציין את החזרה לפרופורציות מצידו של בולינגר, כאשר עובדתית המחיר לא סיים גבוה מהנר הירוק הקודם לו.
מתנד ADX—כאן בגרף שבועי התמונה כבר שונה ! נכון הוא שהמתנד ממשיך להצביע על כיוון מעלה , אבל החולשה בעליות כבר ניכרות במתנד !
סטוכסטיק, אשר גם כאן נמצא בקניות יתר , מופנה כבר כלפי מטה, והצפי הוא לתחילת ירידות בקרוב ( המושג קרוב בגרף שבועי כמובן הוא , תוך כמה שבועות בודדים ! )
מתנד CCI, כבר חולק על כולם ומצביע שפניו של הנכס כלפי מטה ( שוב במושגים שבועיים ).
נרות יפנים : הנר האחרון בגרף זה הוא נר יפני להיפוך בגרף שבועי בשם איש תלוי כאשר החשיבות של איתות זה בגרף באה לומר ש " למרות שבשבוע הבא המחיר יוכל להגיע לשיא חדש,בא האיתות ואומר, שהסגירה בנר הבא צפויה להיות נמוכה מהגבוה שלו " !


גרף יומי:
גרף זה שאנו רגילים לראות בימים רגילים, מראה בבירור את המהלכים היומיים במשך השבוע , כאשר גרף זה שהיה על פי המתנדים בקניות יותר, הספיק לאותת לירידות , להתממש, ולחזור מעלה חצי הדרך,וכאן רואיןם את תמונת המץתנדים בצורה שונה כאשר,
ADX, שעדיין מראה וממליץ על כיוון מעלה , ממשיך לעשות כך , אבל , עם אבל חשוב ! והוא , חולשה בעליות !!
סטוכסטיק אשר הספיק להתממש להירגע מהקניות יתר שבו היה, מאותת על אפשרות לחזרה לעליות , וכשלב ראשון כמובן, אפשרות לתקרה כפולה !
CCI, אשר גם היה בקניות יתר , מוכן ומזומן לסבב עליות מחירים נוסף כאשר הפעם הנכס מרחק כ 100$ מהשיא הקודם !


לסיכום הסקירה:
גרף חודשי אשר מציג נר עוצמתי כנר אחרון , נותן את ההרגשה שהדחיפה הזו קרובה לסיומה, וגם על פי נרות יפנים, נר זה נקרה מורובוזו, שנהוג לראות אחריו איתות להיפוך, יחד עם המתנדים בחודשי, אשר גוררים קניות יתר קרוב לשנתיים, מביאים את המסקנה שהעליות קרובות לעצירה, וכאשר מחברים את הנתונים של הגרף השבועי, מסקנה זו מקבלת חיזוק , וגם תוקף לשבועות הקרובים . כי בסה"כ המתנדים שנמצאים שאותו מצב לחוצים בקניות יתר , מתחילים להשתחרר בגרף זה , כאשר איתות אפשרי להיפוך כבר הופיע כאן , ולאיתות זה זקוקים רק לנר אישור בשבוע הבא כאשר הצפי כרגע הוא לנר אשר לא ייסגר גבוה יותר מהגבוה של נר האיתות , ויחד עם ירידה בטווח הזמן לגרף היומי, ניתן להבין ששוב הזהב נמצא בדרכו מעלה , אבל הפעם לתקרה כפולה, או להשגת שיא אחרון במסגרת העליות שלו באזור 1950$, וממנו סיכוי אפשרי לתחילת מהלך יורד, כאשר המתנדים של גרף זה שלמרות שמראים בחלקם המשך עליות, הם גם אומרים  "עליות הפעם מוגבלות ".

תודה ובהצלחה.
הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il