TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מניה בזכוכית מגדלת

מעקב צמוד

בעמוד זה יופיעו עדכונים יום -יומיים, על עשר מניות : 3 מהן אני בחרתי ואת 7 האחרות בחרו והצביעו עליהן חברי טלנירי. המניות הן מגוונות, מסקטורים שונים ואלו הן: לאומי, פועלים, (בנקים ), בזק (תקשורת ), פלוריסטם, כלל ביוטכנו (ביוטכנולוגיה ), כלכלית ירושלים ( נדל"ן ), טבע (כימיה ), מלאנוקס, (מוליכים ), אבנר 'בזן,(דלקיות ).בעמוד זה לא יופיעו גרפים
לוי עובדיה | 23/5/13, 06:32

בפינה זו אביא בפני הקוראים את קריאת הגרף המקצועית שלי באופן אינטנסיבי, יום-יומי, על כל המניות שלעיל כולל: היפוכים מעלה או מטה עם ציון הסבירות לכך באחוזים, על פי הניתוח הטכני והנרות היפנים וכאשר אציין היפוכים כאלה, אתן גם סטופ למי שחושב שכדאי להיכנס וכאן המקום להדגיש שהכתוב בעמוד זה הוא ללימוד
בלבד ושהקניה ו/או המכירה של המניות שלעיל היא באחריות בלעדית של הקורא, כאשר :

הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי, המשתמש בכישוריו ובהבנת גרפים נרות יפנים לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים. הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכסים. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים








מעקב צמוד --23-05-13


פועלים : מסתובבת סביב ה 1700 כול היום ,ולבסוף סוגרת מתחתיו, פועלים ולאומי יכולות בקלות לפרוץ מעלה אבל  פשוט מווסטים אותם, כנראה  שהשוק כאן גם ממתין לברננקין  בחו"ל. ולא לשכוח  שאנו שבוע  מהפקיעה, ושוב הכול פתוח.


כיל  .  תיקון עולה ! זה מה שנמצאת כיל כרגע, ובתיקון  עולה לאחר  ירידות אגרסיביות, אין לדעת מתי חוזרים המוכרים  למסחר, כיל שוברת שוב  את  4100, ומראה  לנו את חולשתה. , יתכן  המשך מטה  ל 4000, זכרו , כול כניסה   ל כיל , מסוכנת.


בזק : חוזרת בעוצמה מעלה ,אבל מוצאת התנגדות ב 470 , זו התנגדות מקומית. פריצתו  = בדרך  ל 480.  ןאי פריצתה יחזיר את המחיר מטה, למרות שהמתנדים עדיין לא  מופנים מטה ו יכולים לקבל עוד עליות במחיר.


שופרסל :3 ימי מסחר לא מצליחה לפרוץ את ה  1350, והמוכרים לא ממתינים הרבה, וכבר מנסים לשבור את התמיכה ב 1300, מתנדי מומנטום כולם ממליצים כרגע על מהלך יורד, צפי לשבירת התמיכה ב 1300 היום .


כלכלית ירושלים : ממשיכה מעלה לאחר הפריצה, כאשר ההתנגדות הבאה ב 2740. ואין בינתיים שינוי בצפי , שהוא מעלה.


כלל ביו.  הנר האדום היומי, הוא נראה  יותר כהתנגדות מקומית ולא יותר מכך כרגע, מתנדי מומנטום היומיים לא  מתרגשים בינתיים מנו על כן  אין שינוי בצפי שהוא  המשך מעלה  פרט למקרה ש ה קו ב750 נשבר מטה , כי אז הצפי הטכני יוכל להשתנות מטה.


טבע : 3ימי מסחר, סביב ה 40$, ללא יכולת  עליות נוספות, מביאים מייד את המוכרים  לתמונה, המחיר שובר מטה את התמיכה ב 39.5$, צפי להמשך ירידות.


מלאנוקס , ירידה של  קרוב ל 5%, זה פשוט יותר מדי, יש לשאול את השאלה , מה המוכרים יודעים שכולנו לא, כי למכור  בירידה של 5%, ברמות אלא  לאחר   זמן מהדוחות, זהוא מצב  לא טבעי כבר, עובדתי אומנם אבל ללא סיבה טכנית!!.


בזן :   דוחות טובים או לא, תיקון  עולה , מתנהג כמו תיקון עולה, ואין  ביטחון  שיפרוץ  גבהים, המחיר בינתיים עוצר  את המומנטום  ולא  פורץ  עדיין את ה 180 כאשר פריצתו יכניס  עוצמה לגרף ואילו שבירת ה 170 = חזרה לתחתית כפולה. גרף המחיר יוצר בינתיים שיא יורד, מה שמחזק את  הצפי לירידות נוספות.


אבנר :  אבנר לא החליטה עם עצמה , מה רצונה, אומנם היא מעל התמיכה ב 260 אבל  הנרות היומיים הם דוביים !  המתנדים עדיין מבקשים עוד מטה כאשר רק פריצה של ה 265 יכולה כרגע לשנות הערכה זו..

מומחה לקריאת גרפים למסחר על פי ניתוח טכני ונרות יפנים מתקדם. מלמד בשיעורים פריטיים את כול תחמי המסחר.

http://www.candletrade.co.il


levyobadia@gmail.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il