TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מניה בזכוכית מגדלת

מעקב צמוד

בעמוד זה יופיעו עדכונים יום -יומיים, על עשר מניות : 3 מהן אני בחרתי ואת 7 האחרות בחרו והצביעו עליהן חברי טלנירי. המניות הן מגוונות, מסקטורים שונים ואלו הן: לאומי, פועלים, (בנקים ), בזק (תקשורת ), פלוריסטם, כלל ביוטכנו (ביוטכנולוגיה ), כלכלית ירושלים ( נדל"ן ), טבע (כימיה ), מלאנוקס, (מוליכים ), אבנר 'בזן,(דלקיות ).בעמוד זה לא יופיעו גרפים
לוי עובדיה | 20/2/13, 06:55

בפינה זו אביא בפני הקוראים את קריאת הגרף המקצועית שלי באופן אינטנסיבי, יום-יומי, על כל המניות שלעיל כולל: היפוכים מעלה או מטה עם ציון הסבירות לכך באחוזים, על פי הניתוח הטכני והנרות היפנים וכאשר אציין היפוכים כאלה, אתן גם סטופ למי שחושב שכדאי להיכנס וכאן המקום להדגיש שהכתוב בעמוד זה הוא ללימוד
בלבד ושהקניה ו/או המכירה של המניות שלעיל היא באחריות בלעדית של הקורא, כאשר :

הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי, המשתמש בכישוריו ובהבנת גרפים נרות יפנים לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים. הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכסים. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים


מעקב צמוד 20-02-13





פועלים :פועלים  חוזרת מעלה  בריקוד  הפקיעה החודשי, שהיא עושה מה שאחרים  רוצים ולא מה שגרף פועלים רוצה,, אנו יום לפני פקיעה כך שכול  כתיבה על הבנקים מיותרת.


לאומי :יום לפני הפקיעה,לא ניתן לקבל הערכות טכניות .


בזק : יום שלישי  בסביבת ה 480, כאשר פריצתו יוביל ל 500, מתנדי מגמה מתחילים להיראות עייפיםמתנד מומנטום אחד בקניות יתר.רק ירידה מ 462 = מהלך יורד  בפתח.


פלוריסטם: מצליחה לסגור מעל ה 3.30$ ובכך נותנת יעד טכני ל 3.51$, בתנאי שלא תחזור שוב  אל מתחת ל 3.30$ כפי שעשתה  בפעם האחרונה !


כלכלית ירושלים :יום שלישי ברציפות של ניסיון לפרוץ את ה 2400 וללא הצלחה.חוסר יכולת זה יזמין בקרוב מאוד מהלך  מתקן יורד כאשר התמיכה החשובה באזור  היא ב 2200.

כלל ביו: 4 ימים מעל ה  1140, ולא מצליחה  להמשיך מעלה, כול שבירה של ה 1140,יוביל ל 1070 , מתנדים בעד  ירידות .


טבע :כול המתנדים בגרף טבע חו"ל הם בעד מהלך יורד, והינה המחיר מנסה  אתמול להתרומם ונחסם בפעם הרביעית,צפי טכני לשבירת ה 38$.


מלאנוקס : עולה מעל 3% בחו"ל, ובכך מתקרבת שוב להתנגדות ב 56.5$ שפריצתו יוביל מהר ל 60 $.


בזן : הריקוד הזה מסביב ל 195 הוא מאוד חשוב , כיאחרת  ה 190 בסכנת שבירה, כול עוד המחיר מייד חוזר ל מעל ה 195, הירידות נמנעות,וסיכוי פריצת ה 200 גדל.




אבנר : נמצאת  בטווח התחתון של  הדשדוש אשר נמצא בין246---257. רק פריצה או שבירה יתנו את הכיוון.

מומחה לקריאת גרפים למסחר על פי ניתוח טכני ונרות יפנים מתקדם. מלמד בשיעורים פריטיים את כול תחמי המסחר.

http://www.candletrade.co.il


levyobadia@gmail.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il