TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מניה בזכוכית מגדלת

מעקב צמוד

בעמוד זה יופיעו עדכונים יום -יומיים, על עשר מניות : 3 מהן אני בחרתי ואת 7 האחרות בחרו והצביעו עליהן חברי טלנירי. המניות הן מגוונות, מסקטורים שונים ואלו הן: לאומי, פועלים, (בנקים ), בזק (תקשורת ), פלוריסטם, כלל ביוטכנו (ביוטכנולוגיה ), כלכלית ירושלים ( נדל"ן ), טבע (כימיה ), מלאנוקס, טאואר (מוליכים ), אבנר (דלקיות ).בעמוד זה לא יופיעו גרפים
לוי עובדיה | 15/1/13, 07:18

בפינה זו אביא בפני הקוראים את קריאת הגרף המקצועית שלי באופן אינטנסיבי, יום-יומי, על כל המניות שלעיל כולל: היפוכים מעלה או מטה עם ציון הסבירות לכך באחוזים, על פי הניתוח הטכני והנרות היפנים וכאשר אציין היפוכים כאלה, אתן גם סטופ למי שחושב שכדאי להיכנס וכאן המקום להדגיש שהכתוב בעמוד זה הוא ללימוד
בלבד ושהקניה ו/או המכירה של המניות שלעיל היא באחריות בלעדית של הקורא, כאשר :

הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי, המשתמש בכישוריו ובהבנת גרפים נרות יפנים לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים. הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכסים. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים


מעקב צמוד 15-01-13




 




פועלים : משיכה ליצור התנגדות ב 1650, וחמור מכך הגרף מציג באופן ברור, קו מגמה מינורי יורד, על ידי שני שיאים יורדים, תמיכה  ב1600 התנגדות  ב 1650, מתנדים חלשים כולם בהקשר לעליות.




 




 




לאומי : המחיר  עומד  בטווח דשדוש  כאשר הטחום העליון ב 1335 ואילו הטוח התחתון ב 1275, הגרף מציג תקרה כפולה  בערך העליון, כך שכול יום שעובר  מקשה יותר על הפריצה מעלה, מתנד מומנטום אחד כבר בקניות יתר, צפי להיום המשך היחלשות




 




בזק : אכן  כפי שנכתב אתמול , בזק היתה בדרכה ל 442 והגיעה לשם אתמול, על כן היום חובת  הוחכת התמיכה  בקו  עולה מינורי על הקונים, תמיכה כאן והיום הוא חזרה לעליות לתקיפת ה 453, שבירה כאן והיום הוא  שבירת תמיכה אופקית + קו מגמה מינורי שיוביל ל 439---430.




 




פלוריסטם :9 ימי דשדוש  רציפים  עוצרים את הטכני מ לקבל הערכות , טוח עליון ב 3.42$ טווח תחתון ב 3.17$, כול עוד אין פריצה או שבירה , אין כיוון.




 




כלכלית ירושליים :יום נוסף של ניסיון פריצת ה 2120 , ללא הצלחה, כול יום מגיעים  קונים אבל  הם לא עוברים את הקו הזה , כי המוכרים מייד נכנסים לתמונה, האם יש להם סיבה  פונד. ? גם מנייה  זו בטווח דשדוש על כן רק בשבירה או פריצה נדע את הכיוון.




 




כלל ביו : יום נוסף של חוסר יכולת פריצה של ה 1150, אבל כול עוד המחיר נמצא מעל ה 1050 יחשב המהלך כחיובי, אלא הם גם ההתנגדות והתמיכה, הבעייה היא במתנדי מומנטום אשר מאוד חלשים וספק עם יכולים הם  לקחת  את המחיר מעלה על ידי המלצה ללונג.




 




טבע :  המחיר מסיים אתמול בקו ה תמיכה ב 38$ אבל עם נר בעל צל עליון , מה שאומר שוב  המוכרים באזור, כול שלושת המתנדי  מומנטום חלשים ומצפים לירידות נוספות, שבירת ה 38$ היום יוביל לתמיכה הבאה ב  37.7$   --37$.




 




מלאנוקס: מתחילה לדשדש סביב  שער 50$, זהוא כבר היום ה  8 באותם אזורים על כן רק בפריצה או שבירה של אזור הדשדוש , ינתן טכנית הכיוון, התחום הוא 47$ בנמוך ו  , 52.5$ בגבוה.




 




טאואר :8.53$--7.78$, הוא טווח הדשדוש של המנייה ב 9 ימים האחרונים, כך שללא פריצה או שבירה אין לנו כיוון.




 




 




אבנר :אבנר  עוצרת מתחת ל 270, זה היום השני ברציפות,  עקרונית  זה לא סימן טוב לגרף, בכדי לקבל עליות ה 270 חייב לביפרץ והיום כי אחרת במידה ויווצר נר אדום היום, הגרף ייחצור שיא יורד,ובכך יקשה מאוד על המשך עליות , תמיכה ב 265.5, התנגדות ב 270, מתנדים חלשים בהקשר לעליות.

מומחה לקריאת גרפים למסחר  על פי ניתוח  טכני ונרות יפנים מתקדם. מלמד  בשיעורים פריטיים  את כול תחמי המסחר.

http://www.candletrade.co.il


levyobadia@gmail.com

 

 

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il