TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מניה בזכוכית מגדלת

מעקב צמוד טלנירי.

בעמוד זה יופיעו עדכונים יום -יומיים, על עשר מניות : 3 מהן אני בחרתי ואת 7 האחרות בחרו והצביעו עליהן חברי טלנירי. המניות הן מגוונות, מסקטורים שונים ואלו הן: לאומי, פועלים, (בנקים ), בזק (תקשורת ), פלוריסטם, כלל ביוטכנו (ביוטכנולוגיה ), כלכלית ירושלים ( נדל"ן ), טבע (כימיה ), מלאנוקס, טאואר (מוליכים ), אבנר (דלקיות ).בעמוד זה לא יופיעו גרפים.
לוי עובדיה | 4/1/13, 09:58

סקירות לשוק ההון מאת לוי עובדיה ,המבוססות על ניתוח נרות יפנים מתקדם יחד עם ניתוח טכני מערבי, כולל התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות קרובים, התייחסות לנרות יפנים אחרונים, כבודדים או כקבוצה בתבניות נרות יפנים להיפוך ,יעדים אפשריים לנכס ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים. בנוסף מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב כשאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף.

בפינה זו אביא בפני הקוראים את קריאת הגרף המקצועית שלי באופן אינטנסיבי, יום-יומי, על כל המניות שלעיל כולל: היפוכים מעלה או מטה עם ציון הסבירות לכך באחוזים, על פי הניתוח הטכני והנרות היפנים וכאשר אציין היפוכים כאלה, אתן גם סטופ למי שחושב שכדאי להיכנס וכאן המקום להדגיש שהכתוב בעמוד זה הוא ללימוד
בלבד ושהקניה ו/או המכירה של המניות שלעיל היא באחריות בלעדית של הקורא, כאשר :

הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי, המשתמש בכישוריו ובהבנת גרפים נרות יפנים לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים. הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכסים. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים


מעקב צמוד , 04-01-13


פועלים :  קו ה 1680 , משיך להיות התנגדות  במנייה למרותת היותה  נסחרת  בתוך תעלה עולה, כאשרצ כול עוד המחיר מעל ה 1600, תיחשב פועלים כחיובית,  עם מגבלות ההתנגדויות כמובן,  (גרף שבועי מדד הבנקים  נראה לא טוב, ורוצה לרדת )


לאומי :בסה"כ המנייה נמצאת בתעלה עולה  עם זוית מינורית , וכול עוד בתוכה תיחשב כחיובית,קו התעלה הוא בן 100 נק" בלבד, כאשר הקו התחתיון שלה נמצא ב 1250, ואילו הקו העליון ב 1350, כמובן במקרה זה מתנדים לא יכולים לעזור,  המנייה עדיין חיובית להמשך, (גרף שבועי  מדד הבנקים נראה לא טוב )


בזק :ממשיכה ביום המסחר האחרון ,להפגין חולשה !  אי יכולתלפרוץ את ה 440, יביא בקרוב את הטכני נגדה , ניתן לראות  מאט קונים שנכנסו ביום המסחר האחרון בניסיוןלתמוך במחיר  אבל פריצת ה 440, הוא בגדר חובה , לפני המשך עליות, מתנדי מומנטום , מתחילים להיחלש בהקשר  לעליות. מתנדי מגמה  עדישים  ללא החלטיות עקב  אי פריצת ה 440. תמיכה קרובה ב 430 שהמחיר נגע בה ביום ה" האחרון.


פלוריסטם :המשקיעים עדיין לא מוצאים סיבה לכניסה אגרסיבית על כן  משפט זה אמור לומר את הכול לגבי המסחר של המנייה, אין יכולת של עוצמה , מומנטום, אפילו לפרוץ את ה 3.4$ אן את ה 3.51$, על כן כול עוד זה לא יקרה, אלא  רמות הדשדוש שהמחיר ישאר  , מתנדים כבר לא יכולים לעזור עקב כך שמרגישים דשדוש, תמיכה קרובה ב 3.21$ התנגדות ב 3.4$


כלל ביו :  מימושים של כ 3% הם בהחלט בריאים למנייה  שעלתה יום לפני  17%, אבל ירידה מתמכה טובה ב 1050 זה לא סימן טוב ! במידה והמחיר לא חוזר מייד ביום א" הקרוב מעל ה 1050, קו זה יתחיל לזמן יותר ויותר מוכרים! עובדה קיימת היא שמתנדי מומנטום נחלשו, לא עשו פרסה אבל  נחלשו בהקשר לעליות ורק פריצת אותו קו חזרה יחזיר אותם  ל  המלצה  ללונג  נוסף. 


כלכלית ירושליים: הכול היה וורוד עד ה 2125, יומיים של מסחר והמחיר לא מצליח לפרוץ, מתנדי מומנטום נחלשו מאוד, ומגמה עדישים, ללא החלטיות, תמיכה קרובה ב 2040, שהמחיר נגע בה  ביום המסחר האחרון.


מלאנוקס :כול שבוע אני מוצא את עצמי כותב קו חשוב לפריצה, רק שכול שבוע הקו הזה נמוך יותר !! המנייה מוכיחיה  לנו את המשפט החשוב  בטכני כול שבוע, " לכול תחתית ישנה עוד תחתית," כמובן שכול  הירידות החדות במנייה  היו ישירות לקווים טכניים בעבר , לכן , כרגע  הקווים החשובים שיכולים אולי  לומר טכנית שאיזה תיקון יצא לדרך הם:53.4$ (נוסה פעמיים  בימיים האחרונים ללא הצלחה), 55$ , 56.3$. תמיכה תשאר ב 50$--44$.  מתנדים  לא יכולים לעזור, הם עדיין תחת השפעת  הנפילות  לפני יומיים. נקווה שהמחיר מוצא בלימה באזורי  ה 50$ , אחרת  הקו בהבא  ב 12% נוספים מטה.


טבע : עושה חיים קשים לכולם: טכנית עברה  את ה 38$  מה שהופך אותה לחיובית בטווח הקצר, אבל הנר  היפני האחרון,  יש בו גם קונים כמובן אבל  מלא מוכרים !! למרות שהוא ירוק ! מתנדים מאותתים אחרי המון זמן  באופן  חיובי, על כן כול עוד תשמור על ה 38$  היעד הקרוב יהיה  39$-40$, כאשר הגרף ייתקדם נדבר על יותר מעלה כאפשרות.


טאואר :  חוזרת לחולשה שלה , וחזרת למעשה לטווח הדשדוש  של  4 חודשים, כאשר  המחיר לא מליח לפרוץ , לא בארץ ולא בחו"ל, הירידה מה 3100  ביום ה" האחרון, הוא שיא החולשה , מכייוון שכול הטכני טהמתנדים היו איתה אבל  המחרי בוחר לא לפרוץ, תמיכה תשאר ב 3000--התנגדות  ב 3100


אבנר :קריאת המתנדים בעדכון האחרון  היתה מדוייקת , כי עובדתית המחיר הפסיק את העליות  ביום ה" האחרון,  ולמעשה אותם שלושת מתנדי מומנטום עדיין נמצאיםבקניות יתר כך  שפריצת ה 280 צפוייה להתעקב עוד , אם בכלל. מתנדי מגמה  נחלשו גם הם, על כן  כול מי שמצפה להמשך עליות באבנר , צריך להמתין לפריצת ה 280, סיכויי הפריצה של קו זה  ירדו ל 25% בלבד.התמיכה תמשיך להיות ב 270--260.

מומחה לקריאת גרפים למסחר  על פי ניתוח  טכני ונרות יפנים מתקדם. מלמד  בשיעורים פריטיים  את כול תחמי המסחר.

http://www.candletrade.co.il

levyobadia@gmail.com

29/4/08
1. צפי - VG1
חן חן על הסקירה.
[סגור תגובה]

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il