TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מניה בזכוכית מגדלת

מעקב צמוד

בעמוד זה יופיעו עדכונים יום -יומיים, על עשר מניות : 3 מהן אני בחרתי ואת 7 האחרות בחרו והצביעו עליהן חברי טלנירי. המניות הן מגוונות, מסקטורים שונים ואלו הן: לאומי, פועלים, (בנקים ), בזק (תקשורת ), פלוריסטם, כלל ביוטכנו (ביוטכנולוגיה ), כלכלית ירושלים ( נדל"ן ), טבע (כימיה ), מלאנוקס, טאואר (מוליכים ), אבנר (דלקיות ).בעמוד זה לא יופיעו גרפים.
לוי עובדיה | 2/1/13, 07:19
סקירות לשוק ההון מאת לוי עובדיה ,המבוססות על ניתוח נרות יפנים מתקדם יחד עם ניתוח טכני מערבי, כולל התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות קרובים, התייחסות לנרות יפנים אחרונים, כבודדים או כקבוצה בתבניות נרות יפנים להיפוך ,יעדים אפשריים לנכס ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים. בנוסף מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב כשאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף.

בפינה זו אביא בפני הקוראים את קריאת הגרף המקצועית שלי באופן אינטנסיבי, יום-יומי, על כל המניות שלעיל כולל: היפוכים מעלה או מטה עם ציון הסבירות לכך באחוזים, על פי הניתוח הטכני והנרות היפנים וכאשר אציין היפוכים כאלה, אתן גם סטופ למי שחושב שכדאי להיכנס וכאן המקום להדגיש שהכתוב בעמוד זה הוא ללימוד
בלבד ושהקניה ו/או המכירה של המניות שלעיל היא באחריות בלעדית של הקורא, כאשר :

הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי, המשתמש בכישוריו ובהבנת גרפים נרות יפנים לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים. הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכסים. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים


מעקב צמוד , 02-01-12

פועלים : עולה מעל 3% , פורצת את ההתנגדות ב 1632, בדרך לקו 1650, ולגבוה הקודם כהתנגדות , מתנדים איתה בעליות, הצפי נשאר כמו אתמול, המשך עליות.


לאומי : בדומה מאוד לפועלים , כפי שנצפה מנה עלתה היום אבל לטעמי עלתה יותר מדי, כ 4.5% למניית בנק ביום רגיל, זו עלייה גדולה מדי. מתדים איתה, פריצת ה 1323, יביא את לאומי להתנגדות הבאה ב 1388, המנייה סיימה בדיוק בהתנגדות ב 1323.

בזק : יום שלישי של עליות , כאשר היא סוגרת בדיוק ב 440 בהתנגדות. בתוך יומי נכתב עלייה באתר עם הערכות לפריצת קו זה ,453 זה ההתנגדות הבאה, מתנדים איתה בעליות , צפי להמשך עליות.

פלוריסטם : אין מסחר בחו"ל.

כל ביוטכנו : גם על המנייה נכתב בתוך יומי כאשר נאמר שחייבת לפרוץ את 960, ולא רק שלא עשתה את זה אלא גם כמאט מחקה את העליות, 960 ממשיך להיות התנגדות, מתנדים עדיין מצפים לעליות , למרות שמתנד מומנטום אחד עדיין לא עזב את אזור המכירות יתר,.

כלכלית ירושליים : התנגדות ראשונה ב 2085, עולה יפה וכצפוי, מתנדים איתה בעליות.

טבע : אין מסחר בחו"ל.


מלאנוקס : אין מסחר בחו"ל

טאואר : נמצאת 7 ימי מסחר סביב ה 3000, לא וויתרה עדיין על עליות שנצפו כבר לפני שבוע, מתנדים מתינים לעליות, בסה"כ מדשדשת במקום. התנגדות חשובה ב 3100.

אבנר : אכן ה 260 נפרץ אתמול , והמנייה בדרך ל 270--280, 2 מתנדי מומנטום כבר נכנסו לקניות יתר, כך שאבנר לא צפוייה לעלות עוד הרבה בסבב זה., 260 הופך מאתמול לתמיכה.
מומחה לקריאת גרפים למסחר  על פי ניתוח  טכני ונרות יפנים מתקדם. מלמד  בשיעורים פריטיים  את כול תחמי המסחר.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il