TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מניה בזכוכית מגדלת

מלאנוקס : 09-09-12 סקירה טכנית על פי גרף חו"ל.

סקירות לשוק ההון,מאת לוי עובדיה ,המבוססת על נרות יפנים מתקדם,יחד עם ניתוח טכני מערבי,עם התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות הקרובים למחיר,ולנרות יפנים אחרונים, כבודדים או קבוצה,תבניות נרות יפנים להיפוך ,יעדים אפשריים לנכס,ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים, כמו כן מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב,שאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף זה. הסקירה היא טכנית בלבד, ולא תכלול נתונים פונדמנטלי.
לוי עובדיה | 10/9/12, 19:52
הנכס נקבע בחו"ל על כן הסקירה מבוססת על גרף חו"ל.
המנייה יורדת בחדות ביום ו" האחרון , כאשר בסגירה מחירה עומד על 110.85$, לאחר ירידה חד יומית של 7.57$.

גרף יומי מצורף לסקירה.
ממחיר של 120$ למנייה, הנכס יורד ביום ו" האחרון אל עבר רמת 110$, למרות שהוא נעצר בערך זה , אין לנו כאן תמיכה טכנית ב 110$ אלא רמה פסיכולוגית בלבד.את התמיכה הראשונה שוברת המנייה ב 113$ ואילו התמיכה הקרובה נמצאת ב 108. כאשר הנכס יורד בכזו חדות ביום אחד, כלל המתנדים הטכניים, מסתובבים מטה וממליצים על המשך ירידות , יש לציין שהנכס היה זמן רב בקניות יתר וירידות אלא משחררות את המתנדים.הנר היפני אשר התקבל למעשה מוחק את העליות האחרונות , נר זה הוא עוצמתי ויכול לקחת את המנייה עוד מטה, למרות שלקראת תום המסחר , כן נכנסו קונים והרימו את המחיר אשר היה מתחת ל 110$
ההתנגדויות הקרובות הם -- 113---120.
ואילו התמיכות הקרובות נמצאות ב 108---102---95.
לסיכום : כול שנת 2012, הייתה שנה מאוד מוצלחת למנייה, כאשר היא הכפילה פי 4 את מחירה באותה שנה. היא נחסמת כרגע על רמת 120$ ומאותת למהלך ( תיקון מטה )יורד . כאשר כול חמשת המתנדים מחוץ לגרף מאותתים לירידות , ניתן לומר שהנכס הולך לפגוש תמיכות אשר ב 108—102—95—85 , וכול תמיכה או בלימה בכול מקום בין 95---85יחשב תיקון טוב לקראת המשך עליות.
תודה ובהצלחה



הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il