TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הגשמה קיבלה הזמנות לגיוס של כ-43 מיליון שקל באמצעות תשקיף, להקמת פרויקט דירות למכירה בפורטלנד


הגשמה
חנן שמש, יו"ר הגשמה: "אנחנו מסכמים שנה ראשונה לפעילות ההשקעות באמצעות פרסום תשקיף, עם גיוסים בהיקף כולל של כ-135 מיליון שקל בדרך זו

חנן שמש, יו"ר הגשמה: "אנחנו מסכמים שנה ראשונה לפעילות ההשקעות באמצעות פרסום תשקיף, עם גיוסים בהיקף כולל של כ-135 מיליון שקל בדרך זו. הגיוס הנוכחי הוא הגדול ביותר עד היום במודל של השקעה בפרויקט יחיד בנדל"ן באמצעות תשקיף. האמון של המשקיעים מאפשר לנו להרחיב את מגוון הפרויקטים שאותם אנו מציעים למשקיעינו"

הגשמה, המאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע ביחד בהשקעה אחת גדולה, הודיעה על קבלת מלוא ההזמנות לגיוס של כ-43 מיליון שקל (כ-12.36 מיליון דולר) למימון הקמת פרויקט מגורים בשםThe Multnomah Parkway Condominiums בפורטלנד, ארה"ב, בעלות כוללת של כ-290 מיליון שקל (כ-82.6 מיליון דולר). זהו הגיוס הרביעי של הגשמה באמצעות תשקיף, לאחר שבתחילת השנה הייתה הראשונה לפרסם בישראל תשקיף המאפשר למשקיעים להשקיע בפרויקט נדל"ני ספציפי. סכום המינימום להשקעה בפרויקט עמד על כ-105 אלף שקל (כ-30 אלף דולר).


ההשקעה בפרויקט נעשתה באמצעות מיזם משותף (Joint Venture) עם היזם של הפרויקט, קבוצתPHK שבשליטת פטריק קייסי. על-פי התוכנית העסקית של הפרויקט, יוקם בניין מגורים, אשר יכלול 163 דירות (162 מהן למכירה ודירה אחת לשימוש הדיירים), וכן 170 חניות וכ-60 מחסנים על קרקע בשטח של כ- 3.5 אלף מ"ר (37.6 אלף רגל רבוע) בשכונת סאליוונס גאלץ' בפורטלנד, אורגון. ההשקעה בפרויקט הושלמה ב-16 בנובמבר והעבודות בפרויקט מתבצעות בהתאם להיתר בנייה שקיבל המיזם המשותף. משך הפרויקט מוערך בכ-2.5 שנים. הגשמה מחזיקה באמצעות השותפות המנפיקה בכ-73% מהפרויקט והיזם בכ-27%.
עיקר המימון לפרויקט יגיע מחברת Canyon Partners Real Estate, בהיקף כולל של כ-220 מיליון שקל (63.5 מיליון דולר) או 79% מעלויות הפרויקט. תקופת ההלוואה עומדת על כ-30 חודשים, עם אופציות להארכה.

חנן שמש, יו"ר הגשמה, אמר: "אנחנו מסכמים שנה ראשונה לפעילות ההשקעות באמצעות פרסום תשקיף, עם גיוסים בהיקף כולל של כ-135 מיליון שקל בדרך זו. הגיוס הנוכחי הוא הגדול ביותר עד היום במודל של השקעה בפרויקט נדל"ן באמצעות תשקיף. אם עד היום גייסנו כ-30 מיליון שקל לפרויקט בודד באמצעות תשקיף, הגיוס הנוכחי הסתכם בכ-43 מיליון שקל. האמון של המשקיעים במודל ההשקעה באמצעות תשקיף וביכולות של הגשמה מאפשר לנו להרחיב את מגוון הפרויקטים המוצעים למשקיעינו ובכלל זה, להשקיע גם בפרויקטים גדולים יותר, כאשר אנו מוצאים אותם מתאימים".

אודות הגשמה:
הגשמה היא חברת השקעות המאפשרת למשקיעים פרטיים ליהנות מאפשרויות השקעה שהיו זמינות עד כה רק למשקיעים גדולים, זאת על-ידי האפשרות לחבור יחד להשקעה אחת גדולה. הגשמה הוקמה ב-2009, מאגר המשקיעים שלה כולל (נכון למועד פרסום התשקיף) כ -28 אלף איש והיא מנהלת כ-250 השקעות בישראל, ארה"ב, קנדה, לונדון, ברלין, הולנד ועוד. עד ליום 30 ביוני, 2017 הושלמו 93 השקעות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il